eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki"Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek w ramach dwóch zadań"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 82934 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Tomaszów Mazowiecki: "Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek w ramach dwóch zadań"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44300-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47838-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. ul. Św. Antoniego  41, 97200   Tomaszów Mazowiecki, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 447 242 127, faks 44 725 28 01, e-mail zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek w ramach dwóch zadań"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.272.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dostarczenia przedmiotu objętego zamówieniem (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ) do poszczególnych Jednostek w 4 transzach, zgodnie z niniejszym wykazem : a) Starostwo Powiatowe, ul. Świętego Antoniego 41 b) I Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Mościckiego 22/24 c) II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego, ul. Jałowcowa 10 d) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Świętego Antoniego 29 e) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stanisława Staszica, ul. Świętego Antoniego 57/61 f) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stanisława Staszica - Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Świętego Antoniego 57/61 g) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. Jana Pawła II, ul. Legionów 47 h) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6, ul Strefowa 3 i) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 8. ul. Nadrzeczna 17/25 j) Dom Pomocy Społecznej Nr 1, ul. Polna 56 k) Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Jana Pawła II 37 l) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Majowa 1/13 m) Dom Dziecka "Słoneczko", ul. Nowowiejska 18 n) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Szkolna 14 A o) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Majowa 1/13 p) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Konstytucji 3-go Maja 46 Wszystkie wyżej wymienione jednostki znajdują się na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego 2) Wykonawca po zrealizowaniu dostawy wystawi dla każdej jednostki odrębną fakturę przekazanego jej towaru. Szczegółowy wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi do wystawienia faktury VAT oraz osobami upoważnionymi z każdej jednostki do kontaktu w zakresie odbioru towaru będzie stanowił załącznik do umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest poinformować drogą elektroniczną Zamawiającego (oraz wszystkie jednostki) o planowanej dostawie 24 godziny przed jej dokonaniem. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do w/w jednostek maksymalnie w terminie 10 dni licząc od daty przesłania zapotrzebowania(termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert). Zapotrzebowanie Zamawiający prześle Wykonawcy drogą elektroniczną lub faxem. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z co najmniej 6 miesięcznym terminem przydatności do użytku. 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w godzinach od 8.00 do 14.30 w dniu przewidzianej dostawy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości asortymentu zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wielkościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku mniejszego lub większego zrealizowania dostaw przez Zamawiającego w ramach maksymalnej kwoty zamówienia i wskazanego asortymentu. 5. Ilości artykułów podane w tabeli są ilościami szacunkowymi, określonymi na podstawie zużycia i zamówień realizowanych w ostatnim okresie. Zamawiający zastrzega sobie, iż faktyczna wielkość zrealizowanych dostaw będzie zależna od jego potrzeb. 6. Przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności na opakowaniu. 7. Wszystkie oferowane artykuły muszą być zgodnie z normami krajowymi i posiadać atest PZH lub równoważny obowiązujący w krajach UE. 8. Każdy środek czystości powinien posiadać etykiety w języku polskim z dokładnym opisem stosowania i instrukcją bezpieczeństwa. 9. Wszystkie oferowane artykuły muszą być wyprodukowane nie później niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 10. Na wszystkie oferowane artykuły Wykonawca udzieli przynajmniej 6 miesięcznej gwarancji. 11. Zaoferowane środki czystości muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Ceny zaoferowanych artykułów będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 24960000-1 różne produkty chemiczne 33761000-2 papier toaletowy 39831000-6 preparaty piorące 33763000-6 ręczniki papierowe 33700000-7 produkty do pielęgnacji ciała

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 24960000-1
Dodatkowe kody CPV: 33761000-2, 39831000-6, 33763000-6, 33700000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) podstawa prawna: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne cena najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT78940.24
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zakup papieru toaletowego i ręczników papierowych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT42424.59
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
DELKOR SSp. z o.o.,  anna.zebrowska@delkor.pl,  91-222 Łódź ul. Szczecińska 61/67,  91-222,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47658,69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47658,69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54160,60
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.