To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 82934 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Tomaszów Mazowiecki: "Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków
na potrzeby Starostwa Powiatowego
oraz podległych mu jednostek w ramach dwóch zadań"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44300-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47838-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny
59064845100000, ul.
ul. Św. Antoniego
41,
97200
Tomaszów Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
447 242 127, faks
44 725 28 01, e-mail
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek w ramach dwóch zadań"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.272.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dostarczenia przedmiotu objętego zamówieniem (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ) do poszczególnych Jednostek w 4 transzach, zgodnie z niniejszym wykazem : a) Starostwo Powiatowe, ul. Świętego Antoniego 41 b) I Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Mościckiego 22/24 c) II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego, ul. Jałowcowa 10 d) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Świętego Antoniego 29 e) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stanisława Staszica, ul. Świętego Antoniego 57/61 f) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Stanisława Staszica - Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Świętego Antoniego 57/61 g) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. Jana Pawła II, ul. Legionów 47 h) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 6, ul Strefowa 3 i) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 8. ul. Nadrzeczna 17/25 j) Dom Pomocy Społecznej Nr 1, ul. Polna 56 k) Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Jana Pawła II 37 l) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Majowa 1/13 m) Dom Dziecka "Słoneczko", ul. Nowowiejska 18 n) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Szkolna 14 A o) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Majowa 1/13 p) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Konstytucji 3-go Maja 46 Wszystkie wyżej wymienione jednostki znajdują się na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego 2) Wykonawca po zrealizowaniu dostawy wystawi dla każdej jednostki odrębną fakturę przekazanego jej towaru. Szczegółowy wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi do wystawienia faktury VAT oraz osobami upoważnionymi z każdej jednostki do kontaktu w zakresie odbioru towaru będzie stanowił załącznik do umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest poinformować drogą elektroniczną Zamawiającego (oraz wszystkie jednostki) o planowanej dostawie 24 godziny przed jej dokonaniem. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do w/w jednostek maksymalnie w terminie 10 dni licząc od daty przesłania zapotrzebowania(termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert). Zapotrzebowanie Zamawiający prześle Wykonawcy drogą elektroniczną lub faxem. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia z co najmniej 6 miesięcznym terminem przydatności do użytku. 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w godzinach od 8.00 do 14.30 w dniu przewidzianej dostawy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości asortymentu zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wielkościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku mniejszego lub większego zrealizowania dostaw przez Zamawiającego w ramach maksymalnej kwoty zamówienia i wskazanego asortymentu. 5. Ilości artykułów podane w tabeli są ilościami szacunkowymi, określonymi na podstawie zużycia i zamówień realizowanych w ostatnim okresie. Zamawiający zastrzega sobie, iż faktyczna wielkość zrealizowanych dostaw będzie zależna od jego potrzeb. 6. Przedmiot zamówienia musi posiadać termin ważności na opakowaniu. 7. Wszystkie oferowane artykuły muszą być zgodnie z normami krajowymi i posiadać atest PZH lub równoważny obowiązujący w krajach UE. 8. Każdy środek czystości powinien posiadać etykiety w języku polskim z dokładnym opisem stosowania i instrukcją bezpieczeństwa. 9. Wszystkie oferowane artykuły muszą być wyprodukowane nie później niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 10. Na wszystkie oferowane artykuły Wykonawca udzieli przynajmniej 6 miesięcznej gwarancji. 11. Zaoferowane środki czystości muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Ceny zaoferowanych artykułów będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 24960000-1 różne produkty chemiczne 33761000-2 papier toaletowy 39831000-6 preparaty piorące 33763000-6 ręczniki papierowe 33700000-7 produkty do pielęgnacji ciała
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
24960000-1
Dodatkowe kody CPV:
33761000-2,
39831000-6,
33763000-6,
33700000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup środków czystości, artykułów chemicznych oraz kosmetyków na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) podstawa prawna: "cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne cena najkorzystniejszej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT78940.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup papieru toaletowego i ręczników papierowych na potrzeby Starostwa Powiatowego oraz podległych mu jednostek. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42424.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47658,69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- Wykonanie garaży blaszanych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Polnej 23A w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczenia na funkcję archiwum zakładowego w budynku Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja dachu budynku dydaktyczno-szkoleniowego ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja boiska sportowego w ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz.".
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.