eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskDostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Leżajsk: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 82961 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 22, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 17 240 47 23, faks 17 240 47 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 8 części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1) W części Nr 6 po 5 sztuk zaoferowanych wyrobów do każdej pozycji. 2) Materiały informacyjne (ulotki, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3) Oświadczenie, że Wykonawca na zaoferowane wyroby posiada dokumenty dopuszczające je do obrotu i używania na podstawie obowiązującej w Polsce ustawy o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679), które przedłoży Zamawiającemu na każde jego żądanie 4) Oświadczenie, że zaoferowane wyroby będą posiadały napisy i etykiety w języku polskim 5) Oświadczenie, że zaoferowane wyroby w części nr 7 będą posiadały etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierające pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet) 6) Oświadczenie, że Wykonawca na zaoferowane wyroby w części nr 7 posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych wraz z wszystkimi załącznikami w klasie 2a reguła 7 oraz deklaracje zgodności i certyfikaty CE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty dotyczącej wynagrodzenia za wykonywane dostawy: 1) zmiana cen może nastąpić wskutek wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim dla miesiąca poprzedzającego miesiąc dostawy. 2) zmiana cen może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany danych identyfikujących Wykonawcę i Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2) rezygnacji podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych, ul. Leśna 20, 37 - 300 Leżajsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Dział Zamówień Publicznych, ul. Leśna 20, 37 - 300 Leżajsk, I piętro pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe, kompresy gipsowe jałowe, elastyczne siatki opatrunkowe, gazy, ligniny, opatrunki: hydrokolidowe, z włókien alginianów, antybakteryjne, samoprzylepne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady naturalne pod gips, wata opatrunkowa, gaza jałowa, opaska podtrzymująca, opaska elastyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry, przylepce: hypoalergiczne, pooperacyjne, opatrunek oczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony wewnątrznosowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne siatki do zabiegów met. Lichtenstaina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych, podkłady higieniczne, wkładki chłonne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do cewnikowania: sterylne, jałowe; kompresy: gazowe, włókninowe; Tupfer gazowy; zestawy zabiegowe jałowe: kompresy włókninowe; seton z gazy, serwety operacyjne jałowe, podkłady ginekologiczne, kocyk flanelowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchy dla niemowląt, chusteczki nawilżające dla niemowląt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.