eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPrzebudowa ul.Waryńskiego w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Koszalin: Przebudowa ul.Waryńskiego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 82970 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul.Waryńskiego w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowę ul.Waryńskiego w Koszalinie Branża drogowa: Nawierzchnia z SMA -3125 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej -3397m2 Nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 15/17 cm - 114 m2 Wprowadzenie stałej organizacji ruchu Branża teletechniczna: Budowa studni kablowych - 2 szt Kanalizacja deszczowa: Kanały z rur żelbetowych o średnicy 800 mm - 92,5m Kanały z rur żelbetowych o średnicy 600 mm - 89,5m Kanały z rur betonowych o średnicy 400 mm - 89,5m Kanały z rur betonowych o średnicy 300 mm - 25m Kanały z rur PCW pełnościenne o średnicy 200mm - 313m Kanały z rur PCW pełnościenne o średnicy 160mm - 167,76m Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1600mm - 5 studni Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1500mm - 4studnie Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200mm - 17studni Wodociąg: Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 110mm - 321,5m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm - 36,5m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 90mm - 25m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 32mm - 111m Rurociągi z rur polietylenowych ( PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 250mm - 4m Gaz: Montaż rurociągów z rur prostych polietylenowych ( HDPD) o średnicy 180mm - 56m Montaż rurociągów z rur prostych polietylenowych ( HDPD) o średnicy 125mm - 24m Rury ochronne o średnicy nominalnej 200mm - 11m Rury ochronne o średnicy nominalnej 300mm - 54m Rury ochronne o średnicy nominalnej 150mm - 13m Branża elektryczna: Ułożenie kabli oraz przestawienie 5 słupów oświetleniowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK II Oddział w Koszalinie 08 1090 1711 0000 0001 0656 6753 Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5) W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: rozkładarka mas bitumicznych min. 1 szt., walec do zagęszczania mas asfaltowych min. 2 szt., zagęszczarka - min. 4 szt., koparko ładowarka min. 2 szt., samochód samowyładowczy min. 4 szt.,. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi) oraz po jednej osobie posiadającej uprawnienia kierownika robót branży sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. 5) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania związane z budową lub przebudową lub remontem dróg, których łączna wartość wynosi minimum 3.000.000,00 zł, a zakres ich obejmował: - przebudowę/budowę/remont nawierzchni bitumicznych - 2.000,00m2, - przebudowę/budowę/remont nawierzchni chodników - 1.600,00 m2 - przebudowę/budowę kanalizacji deszczowej - 200,00 m 6) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych. 7) posiadają środki finansowe w wysokości minimum 500.000,00 złotych na realizację zadania. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 9 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 9 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4); w przypadku własnych narzędzi i urządzeń pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 5). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 1) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 2) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 3) w przypadku braku zatrudnionych przez Wykonawcę osób pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. 8) Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 złotych. 9) Aktualna informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych, min. 500.000,00 złotych lub zdolność kredytową Wykonawcy- wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu. Pozostałe dokumenty: 10) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 11) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.