Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-13
Będzin: Zakup i sukcesywna dostawa kostki brukowej betonowej, krawężników, obrzeży, odwodnień betonowych, kręgów betonowych, betonu, wapna oraz cementu
Numer ogłoszenia: 82987 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa kostki brukowej betonowej, krawężników, obrzeży, odwodnień betonowych, kręgów betonowych, betonu, wapna oraz cementu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony na 4 części i obejmuje: Część I - Zakup i sukcesywna dostawa 50 Mg cementu wg normy PN-EN-197 i 5 Mg wapna hydratyzowanego wg normy PN-EN-459-1 Część II - Zakup i sukcesywna dostawa kręgów betonowych, pierścieni odciążających, płyt dennych i pokrywowych. Część III - Zakup i sukcesywna dostawa betonu C 8/10, C 12/15, C 16/20 wg normy PN-EN-206-1 w ilości 270 m3. Część IV - Zakup i sukcesywna dostawa wyrobów drogowych betonowych: kostka betonowa - 6700 m2, krawężniki 1650 szt., obrzeża chodnikowe 3500 szt., korytka ściekowe 200 szt., płytki chodnikowe 400 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2, 44.11.42.00-4, 44.11.41.00-3, 44.11.12.00-0, 24.21.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium: Dla Części I - 500,00 zł., Dla Części II - 500,00 zł., Dla Części III - 1 500,00 zł., Dla Części IV - 7 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dla cz. IV Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP dla cz. I-III
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PTHU INTERPROMEX Sp. z o.o. ul. Paryska 11, 42-500 Będzin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 09:00, miejsce: PTHU INTERPROMEX Sp. z o.o. ul. Paryska 11, 42-500 Będzin - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa cementu wg normy PN-EN-197 i wapna hydratyzowanego wg normy PN-EN-459-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia części I jest zakup i sukcesywna dostawa workowanego cementu wg normy PN-EN-197 i wapna hydratyzowanego wg normy PN-EN-459-1 do siedziby zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11 oraz na budowy zlokalizowane w promieniu 10 km od siedziby Zamawiającego. Dostawa obejmuje następujący asortyment: - Cement hutniczy CEM III 32,5 N workowany w ilości 50 [Mg] - Wapno hydratyzowane workowane w ilości 5 [Mg].
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 24.21.30.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa kręgów betonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części II jest zakup i sukcesywna dostawa kręgów betonowych oraz pierścieni i płyt dennych betonowych wg potrzeb. Dostawa obejmuje następujący asortyment: - Nadstawka ściekowa do osadników O 500/500 w ilości 5 szt. - Osadnik uliczny O 500/1000 w ilości 10 szt. - Kręgi betonowe O 800/500 w ilości 5 szt. - Kręgi żelbetowe O 800/900 w ilości 5 szt. - Kręgi żelbetowe O 1000/300 w ilości 5 szt. - Kręgi żelbetowe O 1000/900 w ilości 5 szt. - Kręgi żelbetowe O 1200/300 w ilości 5 szt. - Kręgi żelbetowe O 1200/900 w ilości 5 szt. - Kręgi żelbetowe O 1400/300 w ilości 5 szt. - Kręgi żelbetowe O 1400/900 w ilości 5 szt. - Pierścień odciążający O 1000 w ilości 5 szt. - Pierścień odciążający O 1200 w ilości 5 szt. - Pierścień odciążający O 1400 w ilości 5 szt. - Płyty denne i pokrywowe O1000/600 w ilości 5 szt. - Płyty denne i pokrywowe O1200/600 w ilości 5 szt. - Płyty denne i pokrywowe O1440/600 w ilości 5 szt. - Płyty denne i pokrywowe O 500 w ilości 10 szt. W/w materiały będą odbierane każdorazowo przez zamawiającego własnym transportem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa betonu wg normy PN-EN-206-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części III jest zakup i sukcesywna dostawa betonu C 8/10, C 12/15, C 16/20 wg normy PN-EN-206-1. Dostawa obejmuje następujący asortyment: Beton C 8/10 - odbiór transportem Zamawiającego w ilości - 200 m3 Beton C 12/15 - odbiór transportem Zamawiającego w ilości - 50 m3 Beton C 16/20 - odbiór transportem Zamawiającego w ilości - 20 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa wyrobów drogowych betonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części IV jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów drogowych betonowych na paletach transportowych wraz z ich rozładunkiem na terenie siedziby zamawiającego mieszczącej się w Będzinie ul. Paryska 11, oraz na prowadzonych budowach zlokalizowanych w promieniu 10 km od siedziby Zamawiającego. Dostawa obejmuje następujący asortyment: - Kostka BEHATON o grubości 80 mm , kolor szary w ilości 3700 m2 - Kostka BEHATON o grubości 80 mm, kolor czerwony w ilości 500 m2 - Kostka BEHATON o grubości 60 mm, kolor szary w ilości 500 m2 - Kostka BEHATON o grubości 60 mm, kolor czerwony w ilości 500 m2 - Kostka typu HOLAND 10cmx20cm o grubości 80 mm kolor szary w ilości 50- m2 - Kostka typu HOLAND 10cmx20cm o grubości 80 mm kolor czerwony w il- ci 500 m2 - Kostka typu HOLAND 10cmx20cm o grubości60 mm kolor szary w ilości 500 m2 - Krawężnik drogowy betonowy 15x30x1000 kolor szary w ilości 2000 szt. - Krawężnik drogowy najazdowy 15x22x1000 kolor szary w ilości 1200 szt. - Krawężnik skośny, kolor szary w ilości 200 szt. - Krawężnik łukowy od R5 - R16 w ilości 50 szt. - Krawężnik drogowy 20x30x100 w ilości 200 szt. - Płyta ażurowa 40x60x10 kolor szary w ilości 1000 szt. - Obrzeże chodnikowe 60x200x1000 kolor szary w ilości 1500 szt. - Obrzeże chodnikowe 80x300x1000 kolor szary w ilości 2000 szt. - Płytki chodnikowe 35x35x5 w ilości 200 m2 - Płytki chodnikowe 50x50x7 w ilości 200 m2 - Korytka ściekowe 30x50x8 w ilości 100 szt. - Korytka ściekowe 60x50x15 w ilości 100 szt. Środki transportowe muszą posiadać urządzenia HDS do samodzielnego rozładunku materiałów. Do ceny materiału należy doliczyć koszt palet..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wzmocnieniu, renowacji i naprawie przy równoczesnym zachowaniu oryginalnej substancji zabytkowej Zamku.
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Metropolitalny System Tras Rowerowych w Będzinie - etap I i etap II
- TRANSFORMACJA SZKÓŁ PRZYSZŁOŚCIĄ REGIONU - ROZWÓJ SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W POWIECIE BĘDZIŃSKIM - MODERNIZACJA OBIEKTÓW CKZiU W BĘDZINIE I ZSOiT W CZELADZI
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych do NoOSG
- Remonty murów oporowych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Kłodzkiego
- Zakup i dostawa produktów betonowych III
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- dostawa mieszanki betonowej na potrzeby budowy zbiorników na gnojowicę wraz z płytami gnojowymi w indywidualnych gospodarstwach rolnych.
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Wapno uwodnione »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.