eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Przemyśl: Dostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 8299 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu Część I zamówienia - Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, artykuły jednorazowego użytku Część II zamówienia - Środki dezynfekcyjne Część III zamówienia - Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, środki dezynfekcyjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela nr 1 - 3 (Część I, II, III zamówienia) dołączona do druku ofertowego - Załącznik nr 1 SIWZ. 3. Wykonawca będzie dostarczać towar na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w tabeli nr 1,2 lub 3 nazwy proponowanego produktu oraz producenta. 5. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4 - 11, 13 - 15, 17 - 23, 27 i 28 Część II zamówienia: poz. 1 - 5 Część III zamówienia: poz. 1 - 17. 6. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4 - 11, 13 - 15, 17 - 23, 27 i 28 Część II zamówienia: poz. 1 - 5 Część III zamówienia: poz. 1 - 17. 7. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. nr 12 i 16. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy na dostarczane artykuły atesty higieniczne w formie pisemnej oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.50.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Z treści pełnomocnictwa ma wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej, w zakresie: a. po upływie kwartału od daty zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny na podstawie uzasadnionego, pisemnego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS (zmiana cen z zastosowaniem wskaźnika waloryzacji może odbywać się na podstawie aneksu po upływie każdego kwartału jako średni wskaźnik procentowy), b. zmiany realizacji umowy co do ilości zakupu przedstawionego w załączniku do umowy asortymentu i do całkowitej wartości umowy, w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego, c. w zakresie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu podpisania umowy - zmiany stawek podatku VAT, podatku akcyzowego, opłat celnych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, artykuły jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela nr 1 (Część I zamówienia) dołączona do druku ofertowego - Załącznik nr 1 SIWZ. Wykonawca będzie dostarczać towar na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. 4Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w tabeli nr 1 nazwy proponowanego produktu oraz producenta. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4 - 11, 13 - 15, 17 - 23, 27 i 28 Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. 4 - 11, 13 - 15, 17 - 23, 27 i 28 Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część I zamówienia: poz. nr 12 i 16. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy na dostarczane artykuły atesty higieniczne w formie pisemnej oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.50.00.00-7, 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela nr 2 (Część II zamówienia) dołączona do druku ofertowego - Załącznik nr 1 SIWZ. Wykonawca będzie dostarczać towar na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w tabeli nr 2 nazwy proponowanego produktu oraz producenta. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część II zamówienia: poz. 1 - 5 Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część II zamówienia: poz. 1 - 5 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy na dostarczane artykuły atesty higieniczne w formie pisemnej oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, środki dezynfekcyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Tabela nr 3 (Część III zamówienia) dołączona do druku ofertowego - Załącznik nr 1 SIWZ. Wykonawca będzie dostarczać towar na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza 34. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania w tabeli nr 3 nazwy proponowanego produktu oraz producenta. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część III zamówienia: poz. 1 - 17. Dostarczane przez Wykonawcę środki chemiczne muszą posiadać co najmniej 12 miesięczną datę przydatności do stosowania licząc od daty dostawy - dot. środków chemicznych wymienionych w: Część III zamówienia: poz. 1 - 17. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy na dostarczane artykuły atesty higieniczne w formie pisemnej oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych zgodnie z art. 5 ust 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych w formie przekazu elektronicznego albo na elektronicznych nośnikach danych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.