Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Mogilno: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Powiatu Mogileńskiego w Szerzawach (Zespół Placówek Specjalnych w Szerzawach) oraz budynkach przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie) i ul. Łąkowej 1 (Zespół Szkół w Mogilnie) oraz modernizacja kotłowni węglowej na gazową o mocy 134 kW, wraz z instalacją gazu w budynku przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie)
Numer ogłoszenia: 83014 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mogilnie , ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3180304, faks 052 3180305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Powiatu Mogileńskiego w Szerzawach (Zespół Placówek Specjalnych w Szerzawach) oraz budynkach przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie) i ul. Łąkowej 1 (Zespół Szkół w Mogilnie) oraz modernizacja kotłowni węglowej na gazową o mocy 134 kW, wraz z instalacją gazu w budynku przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynkach stanowiących własność Powiatu Mogileńskiego następujących robót budowlanych: I. modernizacji instalacji centralnego ogrzewania: 1)w budynkach w Szerzawach (Zespół Placówek Specjalnych w Szerzawach), a)budynek szkoły, b)stołówka, łącznik i internat, 2)w budynku przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie), 3)w budynku przy ul. Łąkowej 1 (Zespół Szkół w Mogilnie) II. modernizacji kotłowni węglowej na gazową o mocy 134 kW, wraz z instalacją gazu 1)w budynku przy ul. Ogrodowej 10 (Starostwo Powiatowe w Mogilnie) z wyłączeniem robót demontażowych, które Zamawiający wykona we własnym zakresie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej Projekty budowlane - branża grzewcza oraz kosztorysach nakładczych (przedmiarach robót) - stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej powiatu: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12). Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca oferujący urządzenia lub materiały równoważne, zobowiązany jest załączyć do oferty porównanie parametrów wyrobów zaprojektowanych z oferowanymi, potwierdzające ich równoważność..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 złotych ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2.Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub w formie gwarancji bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Jeżeli wadium będzie wniesione w formie pieniężnej to należy tego dokonać przelewem na konto Starostwo Powiatowe w Mogilnie, nr konta: 16 1320 1117 2051 9564 2000 0019 w Banku Pocztowym SA Oddział w Bydgoszczy z dopiskiem: Wadium OR.3422-1/09. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansów Starostwa Powiatowego w Mogilnie, ul. Narutowicza 1, pok. nr 20, w terminie do dnia 22 kwietnia 2009 r. do godz. 10 30. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostało wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 w /w ustawy, 3.spełniają wymogi określone w SIWZ, 4.złożą wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty według punktu VI, 5.wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie instalacji centralnego ogrzewania (wymiana instalacji z grzejnikami) w obiektach szkolnych lub innych użyteczności publicznej, każda o wartości nie mniejszej niż oferowana cena za wykonanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem a przynajmniej jedno z wykonanych zamówień połączone było z modernizacją kotłowni węglowej na gazową lub olejową o mocy nie mniejszej niż 134 kW., 6.posiadają aktualną polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotowego zamówienia - na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż oferowana cena za wykonanie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. 7.udzielą gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum 24 miesięcy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Komisję przetargową na podstawie wymaganych przez Zamawiającego a złożonych przez Wykonawcę dokumentów wg formuły spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszyscy Wykonawcy biorący udział w niniejszym postępowaniu zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z kosztorysami w wersji szczegółowej, opracowanymi na podstawie załączonych przedmiarów robót (z wyłączeniem robót demontażowych - nie podlegających wycenie). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) na potwierdzenie wymogu określonego w pkt. V.5. SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 4) informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika robót niniejszego zamówienia. Należy dołączyć kserokopię stosownych uprawnień budowlanych . 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt V.6. SIWZ). 10) oświadczenie, że Wykonawcy znana jest niniejsza SIWZ, stan budynków oraz, że po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do ich przestrzegania. 11) wzór umowy zaparafowany przez Wykonawcę na każdej ze stron. 12) potwierdzenie wniesienia wadium. 2. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - Długość gwarancji (w miesiącach) - 0.05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mogilnie
ul. Narutowicza 1
88-300 Mogilno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Mogilnie (pokój nr 25). ul. Narutowicza 1 88-300 Mogilno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.05.2009.
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.