Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe.
Numer ogłoszenia: 83022 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków , ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, faks 0-32 2626968.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków, Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy ( 2grupy), Zadanie 3 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Warunki, które muszą spełniać wykonawcy ubiegający się o zamówienie oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego (min. 2 np. referencje). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie zorganizowanych wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 4. Posiadają aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystyki. Uwaga: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy -załącznik nr 1 -wskazana data podpisania oświadczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.Zaświadczenie, że legitymują się aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystyki. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz dwóch usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -Załącznik Nr 2 - wskazana data podpisu wykazu. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie zorganizowanych wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 6.Dokument (min. 2 np. referencje) potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 1)Druk Ofertowy - załącznik nr 3 dla Zadania 1 i (-lub) 2 i (-lub) 3 - wskazana data podpisania. 2)Wycenę przedmiotu zamówienia wykonaną w oparciu o kalkulację cenową wypoczynku młodzieży (oddzielnie dla każdego zadania) stanowiące załącznik nr 3.1. i (-lub) 3.2. i (-lub) 3.3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4)Krótka charakterystyka obiektu w tym opis miejscowości, obiektu mieszkalnego, obiektów sportowych przeznaczonych dla uczestników wycieczki szkoleniowej musi zawierać wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego zgodnie z rozdz. 5 SIWZ dla każdego zadania.(oferent może zamieścić fotografie lub foldery placówki, ośrodka). Uwagi: 1.Dokumenty, o których mowa powyżej (wyłączając pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 9. pkt. 1 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawców informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 6.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy spowoduje wykluczenie go z postępowania. 7.Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 8.Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 9.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przed?siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 10.Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Atrakcyjność obiektu - 5
- 3 - Stawka żywieniowa - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssdg.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Dąbrowie Górniczej ul. Chopina 34..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Dąbrowie Górniczej ul. Chopina 34.pokój Nr 20 Pietro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.05.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych -grupa pływaków..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1.1. Przewidywana ilość uczestników 65 osób (młodzież osoby płatne) + 5 opiekunów (osoby bezpłatne). 1.2. Wymagany termin pobytu od 07.09.2009 r. do 12.09.2009 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu). 2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 2.1. Miejscowość: oddalona do 300 km od Dąbrowy Górniczej. 2.2. Środek transportu - autokar, bus. 3.OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA 3.1 Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe. 3.2 Osobne pokoje dla opiekunów. 3.3 Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. 3.4 Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką. 3.5 Sala gimnastyczna umiejscowiona w pobliżu miejsca zamieszkania do 1 km (sala gimnastyczna dostępna w czasie turnusu 3 razy / w 3 dni / po 2 godz. W czasie trwania zajęć sala gimnastyczna do dyspozycji tylko dla obozowiczów. 3.6. Basen - 25 m ( 5-6 torów, liny torowe grube-sportowe, chorągiewki nawrotowe)- 2 grupy po 1,5 godz. każda rano i 2 grupy po 1,5 godz. każda popołudniu ( łącznie 6 godzin dziennie) 3.7. Akwen wodny (jezioro) z możliwością uprawiania sportów wodnych np. kajaki, łódki, rowery wodne. 3.8. Boiska na zewnątrz obiektu. 3.9. Teren leśny w pobliżu zakwaterowania. 4.OPIEKA MEDYCZNA 4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie). 4.2. Izolatka dla chorych. 4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy. 5.WYŻYWIENIE 5.1 Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad, kolacja/. 5.2. Suchy prowiant na podróż, sok 5.3. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu. 6.W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Atrakcyjność obiektu - 5
- 3. Stawka żywieniowa - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych -grupa siatkarzy (dwie grupy)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1.1. Przewidywana ilość uczestników 130 osób (młodzież osoby płatne) + 12 opiekunów (osoby bezpłatne). 1.2. Wymagany termin pobytu I grupa 70 uczestników+6 trenerów od 07 do 12 września 2009r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). 1.3. Wymagany termin pobytu II grupa 60 uczestnikó w+6 trenerów od 14 do 19 września 2009r.(pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu). 2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 2.1. Miejscowość: oddalona do 300 km od Dąbrowy Górniczej. 2.2. Środek transportu - autokar, bus. 3.OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA 3.1 Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe. 3.2 Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką. 3.3 Osobne pokoje dla opiekunów. 3.4 Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitrany. 3.5 Sala gimnastyczna z możliwością rozłożenia trzech boisk pełnowymiarowych do siatkówki lub trzech sal pełnowymiarowych oddalonych do 2 km od miejsca zakwaterowania. W przepadku oddalenia sal od miejsca zakwaterowania większym niż 2 km konieczne jest zapewnienie transportu. Transport wliczony w cenę oferty. Treningi dwa razy dziennie w godzinach od 10.00. do 13.00 i od 16.00 do 19.00 3.6.Możliwość korzystania z basenu 3 razy w ciągu całego pobytu. 4.OPIEKA MEDYCZNA 4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie). 4.2. Izolatka dla chorych. 4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy. 5.WYŻYWIENIE 5.1 Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem (śniadanie, obiad, kolacja). 5.2.Suchy prowiant na podróż, sok 5.3. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu. 6.W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Atrakcyjność obiektu - 5
- 3. Stawka żywieniowa - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla klas sportowych - grupa lekkoatletów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU 1.1. Przewidywana ilość uczestników 95 osób (młodzież osoby płatne) + 8 opiekunów (osoby bezpłatne). 1.2. Wymagany termin pobytu od 28.09.2009 r. do 03.10.2009 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu). 2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU 2.1. Miejscowość: oddalona do 300 km od Dąbrowy Górniczej. 2.2. Środek transportu - autokar, bus. 3.BIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA 3.1 Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe. 3.2 Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką. 3.3 Osobne pokoje dla opiekunów. 3.4 Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitrany. 3.5 Teren leśny w pobliżu zakwaterowania. 3.6 Każdego dnia pływalnia i sauna w miejscu zakwaterowania do dyspozycji uczestników. 3.7. Sala gimnastyczna (wymiary minimum 25m x 15m) dostępna 3 razy przez 3 godziny w ciągu całego pobytu - łącznie 9 godzin. 4.OPIEKA MEDYCZNA 4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie). 4.2. Izolatka dla chorych. 4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy. 5.WYŻYWIENIE 5.1 Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad, kolacja/. 5.2.Suchy prowiant na podróż, sok 5.3. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej dla każdego uczestnika obozu. 6.W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO: 6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Atrakcyjność obiektu - 5
- 3. Stawka żywieniowa - 5
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- Wykonanie robót budowlanych dla części budynku przy ul. Kasprzaka 46 w ramach zadania: "Wschodnie ogrody kultury - czyli Mangoteka i nie tylko"
- Przeglądy sprzętu medycznego
- Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania inwestycyjnego w Zagłębiowskim Centrum Onkologii
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.