Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Rawa Mazowiecka: Okresowe przeglądy konserwacyjne i naprawa sprzętu i aparatury medycznej.
Numer ogłoszenia: 8303 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8142472 w. 197, fax 046 8142474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl menu: Instytuacje- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy konserwacyjne i naprawa sprzętu i aparatury medycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie : Okresowe przeglądy konserwacyjne i naprawa sprzętu i aparatury medycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa - załącznik nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium do postępowania oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do udziału w postępowaniu muszą spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z dyspozycją art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu - załącznik nr 3 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku istnienia zaległości ale braku zaświadczenia o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji organu - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, 5) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- w przypadku istnienia zaległości ale braku zaświadczenia o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymania wykonania decyzji organu - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania 6) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, i inne wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. koszt 1 roboczogodziny brutto - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl menu: Instytucje - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96 - 200 Rawa Mazowiecka ul. Warszawska 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 96 - 200 Rawa Mazowiecka ul. Warszawska 14 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rawie Mazowieckiej- II etap
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE DLA POWIATU RAWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH na lata 2025-2028
- Remont budynku Pl. J. Piłsudskiego 4
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Rawie Mazowieckiej przy ul. Kościuszki
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa rezonansu magnetycznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- EZ.28.64.2025 Usługa 36 miesięcznej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla aparatu RTG Combi Diagnost o numerze seryjnym 10000102 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.