Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-14
Warszawa: Świadczenie usług serwisowych dla systemu KiS oraz przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie mechanizmu integracji systemów KiS i Portal w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego
Numer ogłoszenia: 8305 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych dla systemu KiS oraz przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie mechanizmu integracji systemów KiS i Portal w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług serwisowych dla systemu KiS oraz przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie mechanizmu integracji systemów KiS i Portal w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektu Umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.01.2013 r. do godz. 09:00 wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr konta 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001, z dopiskiem: Świadczenie usług dla systemu KiS oraz przygotowanie, wdrożenie oraz roczne wsparcie mechanizmu integracji systemów KiS i Portal w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie kwota, o której mowa w pkt 8.1. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp). 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje: - co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. - usługę wsparcia analitycznego, programistycznego i administracyjnego dla systemu zrealizowanego w oparciu o platformę Alfresco, w wymiarze nie mniejszym niż 100 osobodni. W przypadku usługi wykonywanej Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, iż należycie zrealizował przed upływem terminu składania ofert usługę o wymaganym zakresie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za realizację usług wsparcia analitycznego, programistycznego i administracyjnego tj.: 1) Kierownika zespołu o następujących kwalifikacjach: - minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT, z czego przynajmniej ostatnie 3 lat w roli Kierownika (Koordynatora) usług serwisowych w obszarze IT lub Kierownika projektu w projektach w obszarze IT, których elementem były usługi serwisowe, - pełnił rolę Kierownika (Koordynatora) usług serwisowych lub Kierownika projektu w przynajmniej 2 projektach z obszaru IT, których elementem były usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia. 2) Dwóch programistów - Specjalistów ds. technologii Alfresco i Java o następujących kwalifikacjach: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, - brał udział przynajmniej w 2 zakończonych sukcesem projektach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, - znajomość technologii Alfresco, potwierdzona certyfikatem Alfresco Certified Engineer lub równoważnym, tzn. certyfikatem poświadczającym ekspercką znajomość platformy Alfresco w zakresie: - architektury, - repozytorium, - projektowania i tworzenia modeli zawartości oraz własnych typów obiektów i aspektów, - tworzenia pakietów i wdrażania modułów i rozszerzeń, - tworzenia rozszerzeń w zakresie Alfresco Explorer Web Client, - tworzenia aplikacji i serwisów przy użyciu API Alfresco (serwisy podstawowe, JCR, Web Services), - definiowania, dostosowywania i wdrażania zaawansowanych obiegów i modeli zadań, - interakcji między obiegami i zawartością, - łączenia do aplikacji zewnętrznych przy użyciu Web Services oraz protokołów SOAP i CMIS, - znajomość języka programowania Java potwierdzona certyfikatem Certified Java SE 6 Programmer lub równoważnym, tzn. certyfikatem poświadczającym ekspercką znajomość programowania przy użyciu języka programowania Java w wersji 6 lub nowszej, 3) Specjalisty ds. bazy danych Oracle o następujących kwalifikacjach: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako specjalista ds. bazy danych Oracle, - brał udział przynajmniej w 2 zakończonych sukcesem projektach jako specjalista ds. bazy danych Oracle, - znajomość bazy danych Oracle, potwierdzona certyfikatem Oracle Database 11g Administrator Certified Professional lub równoważnym, tzn. certyfikatem poświadczającym ekspercką znajomość w zakresie administracji bazą danych Oracle w wersji 11g.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT zmianie ulegnie całkowite wynagrodzenie brutto, przy zastosowaniu obowiązującej stawki podatku VAT, b) w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę opóźnienia realizacji przedmiotu Umowy ze względu na konieczność modyfikacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę po uwagach, o których mowa w § 8 ust. 6 Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy, c) w przypadku, gdy nastąpi zmiana składu zespołu Wykonawcy, o którym mowa w § 5, z przyczyn przez niego niezawinionych, dopuszcza się zmianę składu tego zespołu na osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym nie gorszym niż zespół poprzedni, d) w przypadku przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę zmiana wskazanych podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa może być dokonana, za pisemną zgodą Zamawiającego, e) w przypadku zmniejszenia faktycznej liczby osobodni przewidzianych na świadczenie usług wsparcia programistycznego, administracyjnego i analitycznego, wskazana w pkt. D ppkt. 1 Załącznika nr 1 do umowy, f) w przypadku zmiany osób, o których mowa w § 5 umowy, w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 5 ze względów, o którym mowa w § 9 ust. 7. 2. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. g.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ul. Niedźwiedzia 6 E, 02 - 737 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców W-wy 1 00-950 Warszawa, wejście od ul. Boduena. Otwarcie ofert: 23.01.2013 roku o godz. 14.00 ul. Niedźwiedzia 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Dostawa sprzętu i oprogramowania odpowiedzialnego za cyberbezpieczeństwo w ramach projektu "Cyberbezpieczny Gogolin"
- Usługa udostępnienia systemu wspomagającego proces dotowania prowadzonych na terenie Miasta Rybnika niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych (...)
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w powiecie sejneńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.