To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-15
Ogłoszenie nr 83073 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.
Bielsko-Biała: Kompleksowe malowanie pomieszczeń budynku A, Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53378-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, krajowy numer identyfikacyjny
1775600000, ul.
ul. Krasińskiego
34,
43300
Bielsko-Biała, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
33 825 27 15, faks
33 825 27 16, e-mail
Joanna.Szwej@zus.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe malowanie pomieszczeń budynku A, Oddział ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):020000/271/8/2017-CZP-5
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe malowanie pomieszczeń budynku A, Oddziału ZUS w Bielsku - Białej przy ul. Krasińskiego 34. a)Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ze szpachlowaniem nierówności, naprawą spękań oraz miejsc po zaciekach - w tym: demontaż ścianek G/K po usunięciu przeszklonych ścianek aluminiowych na korytarzach oraz w pom. nr 433, uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo- wapiennej, wzmocnienie pękniętych ścian i sufitów za pomocą siatki szklanej, oczyszczenie powierzchni ścian sufitów przed malowaniem poprzez zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, ługowanie farby olejnej z tynków ścian - korytarze, gruntowanie podłoży ścian i sufitów preparatem gruntującym, wykonanie gładzi gipsowych wewnętrznych dwuwarstwowych na ścianach i stropach. b)Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - farba lateksowa, matowa, zmywalna. c)Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów z przygotowaniem powierzchni bez wykonania gładzi gipsowych - farba lateksowa, matowa, zmywalna. d)Dwukrotne malowanie podłoży gipsowych lakierem bezbarwnym - lamperia korytarze. e)Czyszczenie, odtłuszczenie i malowanie elementów stalowych i żeliwnych. f)Dwukrotne malowanie farbą olejną: uprzednio malowanej stolarki drzwiowej - ościeżnice i skrzydła drzwiowe stalowe, grzejników żeberkowych, krat i balustrad z prętów prostych, g)Uzupełnienie sufitów podwieszonych wraz z uzupełnieniem wykładziny podłogowej (pom. 433). h)Zabezpieczenie naroży ścian narożnikami ochronnymi z tworzywa sztucznego PCV. i)Zabezpieczenie ścian poprzez zamontowanie odbojnic systemowych z tworzywa sztucznego PCV. 2.Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają następujące dokumenty: 1)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (dalej: Dokumentacja), stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy. 2)Oferta Wykonawcy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 2 do Umowy; 3)Harmonogram rzeczowo-finansowy, stanowiący załącznik nr 3 do Umowy; 4)Protokół odbioru końcowego/częściowego, stanowiący załącznik nr 4 do Umowy; 5)Protokół przekazania frontu robót, stanowiący załącznik nr 6 do Umowy;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45440000-3,
45410000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT485174.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 596764,94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- 60/24 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony fizycznej budynków oraz osób i mienia, nadzoru z użyciem środków elektronicznych oraz przewozu wartości pieniężnych Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla pacjentów Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej w roku 2025"
- Dostawa radiofarmaceutyku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 18
- Przewóz uczniów i ich opiekunów ze szkół na terenie miasta Bielska-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.