eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/9/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Łódź: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/9/2011
Numer ogłoszenia: 83073 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.madurowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/9/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych, naprawa bielizny oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi w ilości rocznej 82.000 kg. Wymagania ogólne: Kompleksowa usługa pralnicza obejmująca: pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, dezynfekcję, suszenie, prasowanie i bieżącą reparację naprawę bielizny pościelowej, fartuchów i odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej prostej i fasowanej, oraz zasłon, materacy, kocy i poduszek z pierza, segregację i pakowanie bielizny. Pranie pieluch i bielizny noworodkowej. Rodzaje asortymentu podlegającego praniu i serwisowi bieliźniarskiemu oraz ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ. Ponieważ ilość bielizny jest ściśle uwarunkowana ilością hospitalizowanych pacjentów podano wyliczenie szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej: 1. Winno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31 z 2011r. poz. 158) 2. Bielizna dziecięca oddzielnie prana z zachowaniem zaleceń Instytutu Matki i Dziecka oraz producenta bielizny z zachowaniem obowiązujących barier higienicznych, wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej. Sortowanie oddzielne. 3. Z zastosowaniem preparatów posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami: w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne Wykonawca winien posiadać Certyfikat CE lub wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679z późn. zm.). w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze Wykonawca winien posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 środki piorące i dezynfekujące które gwarantuj pełne spektrum działania: B, C, V, F, HIV oraz Tbc, bakterie, wirusy, grzyby, prądki gruźlicy oraz gwarantują właściwą jakość prania nie powodującą przyspieszonego zużycia bielizny zgodnie z komunikatem Głównego Inspektora - Sanitarnego z dnia 27.09.1996r. w sprawie wykazu preparatów dezynfekcyjnych przeznaczonych w ZOZ 4. Pralnia, w której świadczona będzie usługa musi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. 2011 nr 31 poz. 158) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40 poz. 469) - posiadać pełną barierę higieniczną oraz wyposażona być w pralnicę tunelową celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania oraz wyładunku. Wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych. W pralni powinno znajdować się urządzenie do dezynfekcji wózków. 5. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do: a) Dostarczenia Zamawiającemu w odpowiedniej ilości: wózków transportowych do przewożenia bielizny brudnej czystej na oddziały szpitalne i do punktów zdawczo odbiorczych, opakowań (worki foliowe) do przekazywania brudnej bielizny zgodnie z obowiązującymi kolorami. b) Prowadzenia serwisu bieliźniarskiego: naprawy, zszywania, cerowania, przyszywania guzików i troków. c) Prowadzenia dokumentacji zdawczo odbiorczej brudnej i czystej bielizny wg kwitów opracowanych przez wykonawcę w uzgodnieniu z zamawiającym. Kwity dostarczy Wykonawca. d) Sortowania czystej bielizny z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia wg potrzeb Zamawiającego. Wymaga się, aby bielizna niemowlęca była oddzielnie sortowana i pakowana. e) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność: prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (dot. m.in.: Stacji Sanitarno Epidemiologicznej, PIPu, oraz przepisów BHP). f) Niezwłoczne i nieodpłatne usuwania stwierdzonych wad jakościowych wykonywanej usługi zgłoszonych przez Zamawiającego 6. Wymagania dotyczące technologii prania: 6.1. Wykonawca winien posiadać pralnię: a) która zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31 z 2011 r. poz.158 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. (Dz. U. Nr 40 poz. 469) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach, posiada pełną barierę higieniczną. b) wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej (dziecięcej) c) wyposażoną w pralnice tunelową. 6.2. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. Pranie w zakresie temperatury 40oC 90oC. 6.3. Środki piorąco dezynfekujące: winny posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania z uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze od 40oC do 90 oC środki zapewnia Wykonawca. 6.4. Dozowanie środków piorąco dezynfekujących: winno być dozowanie automatyczne środków. 6.5. Osobno prana bielizna: Pieluchy Bielizna noworodkowa Fartuchy Odzież ochronna Bielizna pooperacyjna Bielizna po cytostatykach Bielizna zakaźna 6.6. Apreturowanie 6.7. Suszenie 6.8. Maglowanie i prasowanie 6.9. Składanie bielizny 6.10. Ważenie czystej suchej bielizny winno odbywać się po stronie czystej pralni. 6.11. Sposób pakowania upranej bielizny: uprana bielizna winna być pakowana z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, zawartość każdej paczki trwale opisana na opakowaniu, co do jej zawartości oraz wagi, bielizna noworodkowa osobno pakowana, bielizna płaska pakowana asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, ubrania operacyjne i fartuchy pakowane asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, bielizna fasonowa opakowana w worki foliowe dostarczana na wieszakach. 7. Wymagania dotyczące odbioru bielizny brudnej i przywozu bielizny czystej: 7.1. Odbiór bielizny brudnej: odbiór bielizny brudnej do prania odbywać się będzie raz dziennie od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 13:30 do 15:00. W przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 2 doby. Bielizna przeznaczona do prania pakowana będzie przez Zamawiającego w worki foliowe dostarczone przez Wykonawcę na jego koszt. 7.2. Przywóz upranej bielizny: przywóz upranej bielizny odbywać się będzie raz dziennie od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 8:00 do 10:00. W przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 2 doby. 8. Wymagania dotyczące transportu: 8.1.Wymagania dotyczące środka transportu: środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub środki transportu posiadające szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Wykonawca winien posiadać aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. 8.2. Koszty transportu: przywóz czystej bielizny i odbiór brudnej odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za pranie podanej przez Wykonawcę w formularzu Kosztorys ofertowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zaświadczenie lub równoważne dokumenty wydane przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny, że pralnia spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego, a w szczególności potwierdzenia posiadania bariery higienicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej( Dz. U. 2011 nr 31 poz. 158 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40 poz. 469)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, lub są wykonywane należycie Wymaga się co najmniej dwóch zadań polegających na świadczeniu usług pralniczych w zakresie prania, suszenia i obróbki (prasowanie , maglowanie) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu o wartości, co najmniej 100.000 zł brutto każde z nich w okresie co najmniej jednego roku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadają przynajmniej dwa środki transportu do przewozu bielizny czystej i brudnej wraz z aktualnymi opiniami sanitarnymi wydanymi przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotyczącymi środków transportu, b) posiadają pralnie spełniającą wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego, a w szczególności potwierdzenia posiadania bariery higienicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U 2011 nr 31 poz. 158 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach ( Dz. U. 2000 nr 40 poz. 469) c) Posiadają pralne wyposażoną w pralnicę tunelową. d) Posiadają wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej (dziecięcej) e) Posiadają urządzenie do dezynfekcji wózków. f) Posiadają pralnie wyposażoną w automatyczne dozowanie środków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zamawiający wymaga skuteczności procesu dezynfekcji w procesie prania tj. Przedstawienia minimum 2 badań skuteczności dezynfekcji w procesie prania potwierdzonych przez właściwą Stacje sanitarno - epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisane na jego listę laboratorium badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego do kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 2. Zamawiający wymaga potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków do transportu bielizn tj: Przedstawienia minimum 2 badań skuteczności dezynfekcji w procesie dezynfekcji wózków do transportu bielizn potwierdzonych przez właściwą Stacje sanitarno - epidemiologiczna lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisane na jego listę laboratorium badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego do kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające do stosowania środków z uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących odpowiednich do poszczególnych rodzajów materiałów i tkanin z uwzględnieniem temperatur od 40 oC do 90 oC. W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne Wykonawca winien przedłożyć Certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.); W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze Wykonawca winien przedłożyć pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych. ( Dz. U. z 2007r nr 39 poz. 252) 6. Oświadczenie wykonawcy , że pralnia wyposażona jest: a) w pralnicę tunelową. b) w urządzenie do dezynfekcji wózków. c) w automatyczne dozowanie środków d) posiada wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej (dziecięcej)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: zmiana stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.