Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Łódź: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/9/2011
Numer ogłoszenia: 83073 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.madurowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi ZP/9/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych, naprawa bielizny oraz odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny od i do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi w ilości rocznej 82.000 kg. Wymagania ogólne: Kompleksowa usługa pralnicza obejmująca: pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, dezynfekcję, suszenie, prasowanie i bieżącą reparację naprawę bielizny pościelowej, fartuchów i odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej prostej i fasowanej, oraz zasłon, materacy, kocy i poduszek z pierza, segregację i pakowanie bielizny. Pranie pieluch i bielizny noworodkowej. Rodzaje asortymentu podlegającego praniu i serwisowi bieliźniarskiemu oraz ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ. Ponieważ ilość bielizny jest ściśle uwarunkowana ilością hospitalizowanych pacjentów podano wyliczenie szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej: 1. Winno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31 z 2011r. poz. 158) 2. Bielizna dziecięca oddzielnie prana z zachowaniem zaleceń Instytutu Matki i Dziecka oraz producenta bielizny z zachowaniem obowiązujących barier higienicznych, wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej. Sortowanie oddzielne. 3. Z zastosowaniem preparatów posiadających odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami: w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne Wykonawca winien posiadać Certyfikat CE lub wpis zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679z późn. zm.). w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze Wykonawca winien posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 środki piorące i dezynfekujące które gwarantuj pełne spektrum działania: B, C, V, F, HIV oraz Tbc, bakterie, wirusy, grzyby, prądki gruźlicy oraz gwarantują właściwą jakość prania nie powodującą przyspieszonego zużycia bielizny zgodnie z komunikatem Głównego Inspektora - Sanitarnego z dnia 27.09.1996r. w sprawie wykazu preparatów dezynfekcyjnych przeznaczonych w ZOZ 4. Pralnia, w której świadczona będzie usługa musi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. 2011 nr 31 poz. 158) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40 poz. 469) - posiadać pełną barierę higieniczną oraz wyposażona być w pralnicę tunelową celem zmniejszenia ryzyka zniszczenia bielizny w trakcie prania oraz wyładunku. Wyładunek bielizny z samochodu do pralni oraz załadunek z pralni do samochodu winien odbywać się na wózkach jezdnych. W pralni powinno znajdować się urządzenie do dezynfekcji wózków. 5. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do: a) Dostarczenia Zamawiającemu w odpowiedniej ilości: wózków transportowych do przewożenia bielizny brudnej czystej na oddziały szpitalne i do punktów zdawczo odbiorczych, opakowań (worki foliowe) do przekazywania brudnej bielizny zgodnie z obowiązującymi kolorami. b) Prowadzenia serwisu bieliźniarskiego: naprawy, zszywania, cerowania, przyszywania guzików i troków. c) Prowadzenia dokumentacji zdawczo odbiorczej brudnej i czystej bielizny wg kwitów opracowanych przez wykonawcę w uzgodnieniu z zamawiającym. Kwity dostarczy Wykonawca. d) Sortowania czystej bielizny z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia wg potrzeb Zamawiającego. Wymaga się, aby bielizna niemowlęca była oddzielnie sortowana i pakowana. e) Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność: prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (dot. m.in.: Stacji Sanitarno Epidemiologicznej, PIPu, oraz przepisów BHP). f) Niezwłoczne i nieodpłatne usuwania stwierdzonych wad jakościowych wykonywanej usługi zgłoszonych przez Zamawiającego 6. Wymagania dotyczące technologii prania: 6.1. Wykonawca winien posiadać pralnię: a) która zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31 z 2011 r. poz.158 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. (Dz. U. Nr 40 poz. 469) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach, posiada pełną barierę higieniczną. b) wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej (dziecięcej) c) wyposażoną w pralnice tunelową. 6.2. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. Pranie w zakresie temperatury 40oC 90oC. 6.3. Środki piorąco dezynfekujące: winny posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania z uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących w temperaturze od 40oC do 90 oC środki zapewnia Wykonawca. 6.4. Dozowanie środków piorąco dezynfekujących: winno być dozowanie automatyczne środków. 6.5. Osobno prana bielizna: Pieluchy Bielizna noworodkowa Fartuchy Odzież ochronna Bielizna pooperacyjna Bielizna po cytostatykach Bielizna zakaźna 6.6. Apreturowanie 6.7. Suszenie 6.8. Maglowanie i prasowanie 6.9. Składanie bielizny 6.10. Ważenie czystej suchej bielizny winno odbywać się po stronie czystej pralni. 6.11. Sposób pakowania upranej bielizny: uprana bielizna winna być pakowana z zachowaniem podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia, zawartość każdej paczki trwale opisana na opakowaniu, co do jej zawartości oraz wagi, bielizna noworodkowa osobno pakowana, bielizna płaska pakowana asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, ubrania operacyjne i fartuchy pakowane asortymentowo w folie zgrzane obustronnie, bielizna fasonowa opakowana w worki foliowe dostarczana na wieszakach. 7. Wymagania dotyczące odbioru bielizny brudnej i przywozu bielizny czystej: 7.1. Odbiór bielizny brudnej: odbiór bielizny brudnej do prania odbywać się będzie raz dziennie od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 13:30 do 15:00. W przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 2 doby. Bielizna przeznaczona do prania pakowana będzie przez Zamawiającego w worki foliowe dostarczone przez Wykonawcę na jego koszt. 7.2. Przywóz upranej bielizny: przywóz upranej bielizny odbywać się będzie raz dziennie od poniedziałku do soboty włącznie w godzinach od 8:00 do 10:00. W przypadku dni świątecznych przerwa nie może być dłuższa niż 2 doby. 8. Wymagania dotyczące transportu: 8.1.Wymagania dotyczące środka transportu: środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub środki transportu posiadające szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Wykonawca winien posiadać aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. 8.2. Koszty transportu: przywóz czystej bielizny i odbiór brudnej odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za pranie podanej przez Wykonawcę w formularzu Kosztorys ofertowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zaświadczenie lub równoważne dokumenty wydane przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny, że pralnia spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego, a w szczególności potwierdzenia posiadania bariery higienicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej( Dz. U. 2011 nr 31 poz. 158 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40 poz. 469)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, lub są wykonywane należycie Wymaga się co najmniej dwóch zadań polegających na świadczeniu usług pralniczych w zakresie prania, suszenia i obróbki (prasowanie , maglowanie) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu o wartości, co najmniej 100.000 zł brutto każde z nich w okresie co najmniej jednego roku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają przynajmniej dwa środki transportu do przewozu bielizny czystej i brudnej wraz z aktualnymi opiniami sanitarnymi wydanymi przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotyczącymi środków transportu, b) posiadają pralnie spełniającą wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego, a w szczególności potwierdzenia posiadania bariery higienicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U 2011 nr 31 poz. 158 oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach ( Dz. U. 2000 nr 40 poz. 469) c) Posiadają pralne wyposażoną w pralnicę tunelową. d) Posiadają wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej (dziecięcej) e) Posiadają urządzenie do dezynfekcji wózków. f) Posiadają pralnie wyposażoną w automatyczne dozowanie środków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zamawiający wymaga skuteczności procesu dezynfekcji w procesie prania tj. Przedstawienia minimum 2 badań skuteczności dezynfekcji w procesie prania potwierdzonych przez właściwą Stacje sanitarno - epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisane na jego listę laboratorium badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego do kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 2. Zamawiający wymaga potwierdzenia skuteczności procesu dezynfekcji wózków do transportu bielizn tj: Przedstawienia minimum 2 badań skuteczności dezynfekcji w procesie dezynfekcji wózków do transportu bielizn potwierdzonych przez właściwą Stacje sanitarno - epidemiologiczna lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisane na jego listę laboratorium badawczych. Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego do kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające do stosowania środków z uwzględnieniem środków piorących i dezynfekujących odpowiednich do poszczególnych rodzajów materiałów i tkanin z uwzględnieniem temperatur od 40 oC do 90 oC. W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medyczne Wykonawca winien przedłożyć Certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.); W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze Wykonawca winien przedłożyć pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych. ( Dz. U. z 2007r nr 39 poz. 252) 6. Oświadczenie wykonawcy , że pralnia wyposażona jest: a) w pralnicę tunelową. b) w urządzenie do dezynfekcji wózków. c) w automatyczne dozowanie środków d) posiada wydzielone pralnice i inne urządzenia dla bielizny noworodkowej (dziecięcej)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: zmiana stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza w Łodzi, 94 - 029 Łódź, ul. Wileńska 37 budynek ginekologii parter Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.