eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Sieradz: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 83081 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu , ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 82 66 451, faks 043 8266473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.po.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zasięg usług przewozowych obejmuje teren działania: 1) Prokuratury Okręgowej w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, 2) Prokuratury Rejonowej w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, 3) Prokuratury Rejonowej w Wieluniu, ul. Kilińskiego 12, 98-300 Wieluń, 4) Prokuratury Rejonowej w Łasku, ul. Przemysłowa 5, 98-100 Łask, 5) Prokuratury Rejonowej w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 19, 98-220 Zduńska Wola, 6) Prokuratury Rejonowej w Poddębicach, ul. Narutowicza 10, 99-200 Poddębice. 2. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o zwłokach należy przez to rozumieć także szczątki ludzkie. 3. Szczegółowy zasięg terytorialny obszarów działania poszczególnych Prokuratur, w odniesieniu do kolejnych części zamówienia, określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25.03.2010 r. w sprawie utworzenia prokuratur apelacyjnych, okręgowych i rejonowych oraz ustalenia ich siedzib i obszarów właściwości (Dz. U. z 2010 r., Nr 49, poz. 297, z późniejszymi zmianami). CPV 33942000-5, 33940000-1, 60.13.00.00-8. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań, ze względu na lokalizację poszczególnych siedzib (jednostek). W zakres usług wynikających z przedmiotu zamówienia wchodzi: 1. Przyjęcie zlecenia na przewóz zwłok. 2. Przysłanie na wskazane przez Zamawiającego miejsce pojazdu, przeznaczonego do przewozu zwłok wraz z obsługą nie później niż po upływie godziny od momentu wezwania. 3. Włożenie zwłok do worka i umieszczenie zwłok w samochodzie, który winien być przystosowany do przewozu zwłok i szczątków ludzkich oraz spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone w przepisach szczegółowych, a następnie do ich przemieszczania w miejsce wskazane przez Zamawiającego i ich wydania po zakończeniu przewozu. 4. Realizacja usługi przewozu zwłok bez względu na stopień uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsca znalezienia. 5. Zabezpieczenie we własnym zakresie sprzętu, odzieży ochronnej i środków dezynfekcji o łącznym działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym i grzybobójczym po każdorazowym przewiezieniu zwłok lub szczątków ludzkich. 6. Zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przemieszczania zwłok. 7. Wykonywanie usługi przy zachowaniu wszystkich wymogów, określonych w przepisach szczegółowych. 8. Świadczenie usług całodobowo, przez 7 dni w tygodniu - również w dni ustawowo wolne. Wykonawca oraz jego pracownicy zobowiązani są do zachowania bezwzględnej tajemnicy wszystkich informacji o faktach, które powzięli podczas i w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie przewozu. Ilość zleceń dokonywanych przez Zamawiającego będzie uzależniona od liczby zdarzeń rejestrowanych w tym zakresie. W szczególnych przypadkach zwłoki mogą być transportowane poza rejon działania Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej, ale może to mieć miejsce tylko na pisemne zlecenie prokuratora. W tej sytuacji obowiązująca jest stawka brutto za 1 kilometr przebiegu pojazdu wskazana przez Wykonawcę w formularzu cenowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5, 33.94.00.00-1, 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ), na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ), na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki transportu drogowego przeznaczone do transportu zwłok i szczątków ludzkich spełniające wymagania techniczne i sanitarne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007r. Nr 249, poz. 1866) - (załącznik nr 3 do SIWZ), na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ), na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4.1. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ), na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa, 2) Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. Liczbę stron należy wpisać do Formularza ofertowego - załącznik 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: - w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych, - zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby, - w przypadku zmiany urzędowej stawki Vat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieradz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu ul. Piłsudskiego 4 98-200 Sieradz Pokój nr 101, w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu ul. Piłsudskiego 4 98-200 Sieradz Pokój nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Sieradzu obejmująca swoim działaniem gminy: Błaszki, Brąszewice, Brzeźnio, Burzenin, Goszczanów, Klonowa, Sieradz, Warta, Wróblew i Złoczew..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5, 33.94.00.00-1, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Prokuratura Rejonowa w Wieluniu obejmująca swoim działaniem gminy w powiecie wieluńskim: Biała, Czarnożyły, Konopnica, Mokrsko, Osjaków, Ostrówek, Pątnów, Skomlin, Wieluń i Wierzchlas, w powiecie wieruszowskim: Bolesławiec, Czastary, Galewice, Lututów, Łubnice, Sokolniki i Wieruszów, w powiecie pajęczańskim: Działoszyn, Kiełczygłów, Nowa Brzeźnica, Pajęczno, Rząśnia, Siemkowice, Strzelce Wielkie i Sulmierzyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5, 33.94.00.00-1, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Prokuratura Rejonowa w Łasku obejmująca swoim działaniem gminy: Buczek, Dobroń, Lutomiersk, Łask, Sędziejowice, Widawa i Wodzierady.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5, 33.94.00.00-1, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Prokuratura Rejonowa w Poddębicach obejmująca swoim działaniem gminy: Dalików, Pęczniew, Poddębice, Uniejów, Wartkowice i Zadzim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5, 33.94.00.00-1, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków z miejsca położenia do miejsc wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Prokuratura Rejonowa w Zduńskiej Woli obejmująca swoim działaniem gminy: Szadek, Zapolice i Zduńska Wola.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5, 33.94.00.00-1, 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.