Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-28
Gliwice: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 83084 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, w tym: Zad. 1; Zestawy odczynnikowe do oznaczeń podklas od IgG1 do IgG2, zad. nr 2: Drabinka DNA 100 bp, zad. nr 3: Zestaw odczynników do wykrywania Epstein Barr Virus metodą Real-Time PCR, zad. nr 4: Jednorazowe materiały zużywalne do oceny subpopulacji limfocytów, zad. nr 5: Odczynniki do oceny subpopulacji limfocytów, zad. nr 6: Szkiełka do licznika komórek, zad. 7:Odczynniki do wirowania w gradiencie gęstości, zad. nr 8: Odczynniki do hodowli komórkowej, zad. nr 9: Podłoża do hodowli ludzkich komórek hematopoetycznych, zad. nr 10: Zestawy ELISA, zad. nr 11: Płytki do hodowli komórkowej, zad. nr 12: Odczynniki do wzbogacenia biblioteki do sekwencjonowania, zad. nr 13: Plastiki do przygotowania biblioteki do sekwencjonowania, zad. nr 14: Plastiki do wzbogacenia biblioteki do sekwencjonowania, zad. nr 15: Odczynniki do oczyszczania produktów PCR do głębokiego sekwencjonowania , zad. nr 16: Odczynniki do oceny jakości DNA do biblioteki do sekwencjonowania, zad. nr 17: Odczynniki do przygotowania biblioteki do sekwencjonowania, zad. nr 18: Zestawy do oczyszczania DNA na potrzeby głębokiego sekwencjonowania, zad. nr 19: Zestawy do oczyszczania DNA na potrzeby głębokiego sekwencjonowania, zad. nr 20: Plastiki do przygotowania bibliotek DNA do sekwencjonowania, zad. nr 21: Odczynniki do przygotowania buforów do głębokiego sekwencjonowania, zad. nr 22: Zestaw do izolacji białek, zad. nr 23: Hydrofobowy marker ImmEdge Pen, zad. nr 24: Odczynniki do hodowli barwień fluorescencyjnych komórek układu immunologicznego, zad. nr 25: Odczynniki do testu toksyczności, zad. nr 26: Odczynniki do oznaczeń drogi śmierci komórkowej hodowanych komórek, zad. nr 27: Materiały zużywalne do badań molekularnych i klinicznych, zad. nr 28: Materiały zużywalne do badań molekularnych i klinicznych, zad. nr 29: Materiały zużywalne do reakcji PCR, zad. nr 30: Drabinka DNA, zad. nr 31: Polimeraza, zad. nr 32: Zestaw do izolacji DNA, zad. nr 33: Wywoływacz i utrwalacz, zad. nr 34: Jednorazowe materiały laboratoryjne zad. nr 35: Zestaw do oznaczania osteopontyn, zad. nr 36: Odczynniki chemiczne do HPLC, zad. nr 37: Jednorazowe materiały laboratoryjne, zad. nr 38: Chusteczki precyzyjne, zad. nr 39: Jednorazowe materiały do hodowli komórkowej, zad. nr 40: Zestawy odczynników do oznaczania aktywności kaspazy i apoptozy, zad. nr 41: Jednorazowe materiały laboratoryjne, zad. nr 42: Materiały laboratoryjne, zad. nr 43: Materiały laboratoryjne, zad. nr 44: PBS, zad. nr 45: Materiały zużywalne do cytometrii przepływowej, zad. nr 46: Polisacharyd do separacji leukocytów w gradiencie gęstości, zad. nr 47: Odczynniki i plastiki, zad. nr 48: Odczynniki do genotypowania, zad. nr 49: Odczynniki do analizy ekspresji genów, zad. nr 50: Mikromacierze, zad. nr 51: Materiały do hodowli komórek i analizy zawartości białek, zad. nr 52: Marker masy molekularnej białek, Zad. nr 53: Materiały plastikowe jednorazowego użytku do hodowli komórek , zad. nr 54: Materiały do reakcji odwrotnej transkrypcji, zad. nr 55: Akcesoria plastikowe do reakcji PCR w czasie rzeczywistym, zad. nr 56: Błona światłoczuła, zad. nr 57: Surowica do hodowli komórek, zad. nr 58: Zestaw do analizy DNA, zad. nr 59: Materiały laboratoryjne do separacji surowicy z krwi ludzkiej, zad. nr 60: Probówki sterylne, zakręcane, zad. nr 61: Szkiełka do licznika komórek, zad. nr 62: Białka ECM i mitomycyna C, zad. nr 63: Przeciwciała do cytometrii przepływowej (integryna 1, kontrola izotopowa), zad. nr 64: Pipety serologiczne sterylne, zad. nr 65: Materiały zużywalne do hodowli komórkowej - płytki, zad. nr 66: Roztwór penicyliny i streptomycyny, zad. nr 67: Pożywki wzrostowe, odczynniki, zad. nr 68: Płytko 24-dołkowe z insertami do kultur organotypowych Zad. nr 69: Materiały do obserwacji komórek, zad. nr 70: Materiały laboratoryjne, zad. nr 71: Przeciwciała, zad. nr 72: Zestaw odczynnikowy do oznaczeń ELISA, zad. nr 73: Zestawy odczynnikowe do oznaczeń ELISA, zad. nr 74: Zestawy odczynnikowe do oznaczeń ELISA..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.71.10 - Końcówki pipet 33.19.25.00 - Probówki 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 74.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dla uzyskania ważności oferta musi zawieraćpróbki opisane w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, a także należy podać nazwę Wykonawcy, tj.: - dla zadania nr 37 ( dla poz. od nr 1 do nr 3) w ilości po 1 szt. z każdej pozycji, - dla zadania nr 41 ( dla poz. od 1 do 3) - w ilości po 1 szt. z każdej pozycji, - dla zadania nr 65 ( dla poz. od nr 1 do nr 3 ) - w ilości min. 1 szt z każdej pozycji w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia: - w zadaniu nr 34 (dot. poz. od nr 1 do nr 6) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagany jest opis z fotografią zaoferowanych produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Dokument, o którym mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. - w zadaniu nr 64 (dot. poz. nr 1 i nr 2) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagany jest (złożony wraz z ofertą ) certyfikat sterylności i niepirogenności dla zaoferowanych pipet). Dokument, o którym mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. - w zadaniu nr 65 (poz. od nr 1 do nr 3), wymagany jest certyfikat sterylności i niepirogenności do każdej pozycji. Dokument, o którym mowa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - według wzoru (propozycji) stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów, tj.: 2.1 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp - według wzoru (propozycji) stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie: 2.3 listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. nr 50, poz. 331, z pożn. zm. ) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - według wzoru (propozycji) stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 oraz w ust. 2 pkt. 2.1 oraz dokument o którym mowa ust. 2 pkt. 2.3 niniejszego rozdziału, należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub podpisuje je upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik. Natomiast w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2.1 niniejszego rozdziału składa każdy Wykonawca. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2.2, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej- za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę! Poświadczenie zgodności kopii dokumentu z oryginałem przez Wykonawcę ma być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem: za zgodność z oryginałem. 4. Zamawiający będzie wymagał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną ) żaden z Wykonawców ( oddzielnie) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy oraz w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w ust. 2. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie, pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę ). Zaleca się ażeby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ile Wykonawców). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji niniejszego zmówienia z udziałem Podwykonawców, ale w tym przypadku Wykonawca wskaże w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1: zmiany: a) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, b) wielkości opak. zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, c) numeru katalogowego produktu, d) nazewnictwa produktu. e) zaprzestania produkcji produktu objętego umową przez producenta bądź wprowadzenie przez tego producenta nowego produktu, o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego, jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zerwania umowy, jeśli nowowprowadzony odczynnik nie będzie spełniał wymagań zamawiającego (np. wymagał będzie zmiany stosowanych procedur wykonania oznaczeń, w których odczynnik był stosowany. 2. możliwość skorygowania ceny na podstawie stosownego dokumentu, zarówno na rzecz Wykonawcy jak i Zamawiającego w przypadku zmian przepisów celno - podatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień i Transportu (pok. 2.002)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień i Transportu (pok. 2.002)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin dostawy: Dla zadania nr 47 i nr 48 termin dostawy max. 21 dni od momentu otrzymania pisemnego zamówienia przez okres 24 m-cy od dnia podpisania umowy o udzielnie zamówienia publicznego, natomiast dla zadań od nr 12 do nr 21 termin dostawy max. 21 dni od momentu otrzymania pisemnego zamówienia przez okres 3 m-cy od dnia podpisania umowy o udzielnie zamówienia publicznego. Dla wszystkich pozostałych zadań termin dostawy max. 21 dni od momentu otrzymania pisemnego zamówienia przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy o udzielnie zamówienia publicznego. 2. Przy wyborze ofert w zakresie wszystkich zadań (oprócz zadania nr 37), Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Cena - 100 % Przy wyborze ofert w zakresie zadania nr 37, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena - 60 %, Jakość - 40 %. 3. Znak niniejszej sprawy: DA/DZ-381-1-03/13..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.