Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-01-20
P³oniawy-Bramura: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy P³oniawy-Bramura pochodz±cych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych
Numer og³oszenia: 8309 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina P³oniawy-Bramura , P³oniawy-Bramura 83A, 06-210 P³oniawy-Bramura, woj. mazowieckie, tel. 29 7178061, faks 29 7178043.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ploniawy-bramura.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy P³oniawy-Bramura pochodz±cych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na: -odbiorze odpadów komunalnych z terenu Gminy P³oniawy-Bramura pochodz±cych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, -zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy P³oniawy-Bramura pochodz±cych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.51.31.00 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Us³ugi zwi±zane z odpadami 90.53.30.00 - Us³ugi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Us³ugi recyklingu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku w formule spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych (Za³±cznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Nale¿y przedstawiæ wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, tj., wykona³ lub wykonuje, us³ugi odbierania odpadów komunalnych na których zamieszkuj± mieszkañcy z co najmniej 600 nieruchomo¶ci w ci±gu nastêpuj±cych po sobie, co najmniej 12 miesiêcy. Wykaz mo¿e byæ przedstawiony jako po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - za³±cznik Nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku w formule spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych (Za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tego warunku w formule spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych (Za³±cznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o warto¶ci min. 100 000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin p³atno¶ci - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y w Za³±czniku Nr 5 do SIWZ. 17.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy. 17.3 Zamawiaj±cy przyjmuje nastêpuj±ce kryteria dla zmiany umowy: 17.3.1. w zakresie wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT wynagrodzenie pozosta³e do zap³aty do koñca obowi±zywania umowy, mo¿e ulec zmianie o zwiêkszon± lub zmniejszon± warto¶æ podatku od towarów i us³ug VAT, 17.3.2. w zakresie zmiany czêstotliwo¶ci odbioru odpadów komunalnych, rodzajów i ilo¶ci frakcji odbieranych odpadów oraz w zakresie zmiany regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy P³oniawy-Bramura i innych uchwa³ rady gminy, przyjêtych w zwi±zku z gospodarowaniem odpadami komunalnymi przez gminê, na podstawie ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach. 17.4 Warunki dokonywania zmian: 17.4.1. inicjowanie zmian mo¿e nast±piæ na wniosek wykonawcy i zamawiaj±cego, 17.4.2 uzasadnienie zmian - obni¿enie kosztów oraz zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych us³ug , 17.4.3 zmiany umowy dokonuje siê w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploniawy-bramura
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy w P³oniawach-Bramurze
P³oniawy-Bramura 83 A
06-210 P³oniawy-Bramura.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 09:50, miejsce: Urz±d Gminy w P³oniawach-Bramurze, P³oniawy-Bramura 83 A - pokój nr 9 (sekretariat),.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów z budowy i remontów
- Czyszczenie urz±dzeñ na terenach administrowanych przez 33. BLTr Powidz wraz z odbiorem i transportem odpadów powsta³ych w trakcie czyszczenia
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2025 r.
- 9-P-25 Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z lokalizacji Szpitala Miejskiego nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
- ¶wiadczenie us³ugi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesiêcy.
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.