Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Gliwice: Cykliczna dostawa płyt DVD, CD, artykułów i wyrobów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla 106 SzWzP-SPZOZ
Numer ogłoszenia: 8310 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ, ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, fax 032 2318888 w. 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczna dostawa płyt DVD, CD, artykułów i wyrobów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla 106 SzWzP-SPZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje cykliczną dostawę płyt DVD, CD, artykułów i wyrobów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla 106 SzWzP-SPZOZ w określonym asortymencie, funkcjonalności, estetyce i ilościach, w okresie trwania umowy, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne w poszczególnych wyróżnionych pozycjach. Za produkt równoważny Zamawiający będzie uważał produkt, co najmniej równy pod względem wybranych czy też wszystkich cech technicznych i jakościowych produktowi o danym znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek, udowodnienia i wykazania równoważności produktu, poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (aprobat, opinii, certyfikatów) do oferty. Zamówienie zostało podzielone na 4 niżej wymienione pakiety. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - Płyty DVD, CD zawiera 4 pozycje Pakiet nr 2 - Artykuły i wyroby biurowe zawiera 100 pozycji Pakiet nr 3 - Papier zawiera 8 pozycji Pakiet nr 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek zawiera 43 pozycji Postępowanie poniżej 133 000 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. -W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa powyżej, muszą spełnić wszystkie podmioty działające wspólnie. -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. -Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy. -Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. -Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia -Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia tych warunków należy dostarczyć: - Świadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 2.2.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ ul. Zygmunta Starego 20 44-100 Gliwice tel./faks: /0-32/ 231-88-88 w. 301 za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 12zł (brutto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 09:00, miejsce: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ ul. Zygmunta Starego 20 44-100 Gliwice Budynek nr 4 - Administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.02.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyty DVD i CD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Płyty DVD, CD zawiera 4 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły i wyroby biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Artykuły i wyroby biurowe zawiera 100 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Papier zawiera 8 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek zawiera 43 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.25.00-2, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) DZPZ.283.37.2025.DM
- Usługa transportowa naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym, umożliwiająca wykonywanie badań mammograficznych w trybie mobilnym w obrębie województwa śląskiego dla NIO PIB
- Zakup wraz z dostawą mobilnej sceny plenerowej z prawem opcji
- Szkolenia w zakresie podnoszenia świadomości o osobach z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami na poziomie podstawowym. Znak sprawy: DZPZ.283.35.2025.EO
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.