eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówPrzebudowa ul. Kossak-Szatkowskiej i ul. Schodowej w Skoczowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 83135 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Skoczów: Przebudowa ul. Kossak-Szatkowskiej i ul. Schodowej w Skoczowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60090-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoczów, krajowy numer identyfikacyjny 7218252200000, ul. Rynek  1, 43430   Skoczów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 853 38 54, faks 33 853 91 52, e-mail zampub@um.skoczow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Kossak-Szatkowskiej i ul. Schodowej w Skoczowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Kossak-Szatkowskiej i ul. Schodowej w Skoczowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych związanych z remontem i przebudową drogi wraz z przebudową kanalizacji deszczowej oraz remontem i przebudową miejsc postojowych przy ul. Schodowej, ul. Z. Kossak-Szatkowskiej w Skoczowie na odcinku: - ul. Z. Kossak-Szatkowskiej od skrzyżowania z ul. Cieszyńską do skrzyżowania z ul. Żebroka i ul. Podlesie (km 0+020,50 - 0+286,16), - ul. Schodowa od skrzyżowania z ul. Cieszyńską do skrzyżowania z ul. Z. Kossak - Szatkowskiej (km 0+000,00 - 0+188,15). 3. Zakres robót przewidzianych do realizacji: 3.1. Zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 54 z dnia 17.01.2017r. obejmuje: 1) przebudowę istniejących jezdni ul. Z. Kossak - Szatkowskiej, ul. Schodowej, 2) utwardzenie poboczy wzdłuż jezdni ul. Z. Kossak - Szatkowskiej i ul. Schodowej oraz w rejonie skrzyżowania ul. Z. Kossak - Szatkowskiej z ul. Podlesie, 3) budowę zatok postojowych: o przy ul. Z. Kossak - Szatkowskiej na odcinku od ulicy bocznej ul. Z. Kossak - Szatkowskiej (bez nazwy) do ul. Schodowej (19 stanowisk prostopadle do jezdni) oraz na odcinku od ul. Schodowej do ul. Kasztanowej (16 stanowisk prostopadle do jezdni), o przy ulicy bocznej ul. Z. Kossak - Szatkowskiej (bez nazwy) (9 stanowisk prostopadle do jezdni) o przy ul. Schodowej, 4) utwardzenie terenu: o plac przy kościele ewangelicko-augsburskim z wyznaczeniem 9 miejsc postojowych wraz z dojściami i małą architekturą (gabiony, ławki, murki, kosze), o plac przy ul. Schodowej z małą architekturą (gabiony, ławki, murki, kosze), 5) przebudowa schodów przy ul. Schodowej, 6) przebudowę skrzyżowań z drogami krzyżującymi i zjazdów publicznych oraz indywidualnych do posesji, 7) budowę kanalizacji deszczowej w jezdni ul. Z. Kossak-Szatkowskiej i ul. Schodowej. 3.2. Zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją Starosty Cieszyńskiego nr 1258 z dnia 10.10.2016r. (zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę dla "robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem wzgórza Kaplicówka w Skoczowie tj. budowie pięciu wiat rekreacyjnych, budowę obiektu toalety publicznej wraz z przyłączami: wody oraz kanalizacji sanitarnej, ...") obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej na odcinku od studni Ks1 do Ks5, przy czym zakres robót nie obejmuje ujętej w projekcie przebudowy drogi: ul. Podlesie od skrzyżowania z ul. Z. Kossak-Szatkowskiej do parkingu (km 0+000,00 - 0+128,06 i km 0+000,00 - 0+015,00), budowy kanalizacji sanitarnej na odcinku od studni Ks5 do Ks11 na podstawie decyzji nr 1258 z dnia 10.10.2016 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę dla "robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem wzgórza Kaplicówka w Skoczowie tj. budowie pięciu wiat rekreacyjnych, budowę obiektu toalety publicznej wraz z przyłączami: wody oraz kanalizacji sanitarnej, ..." oraz budowy oświetlenia przy ul. Podlesie - 5 słupów oświetleniowych o wys. 5 m wyposażonych w oprawy LED. Określony w punkcie 26 SIWZ zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać osobiście. 4. Konstrukcja jezdni dostosowana jest do kategorii obciążenia ruchem KR2. Zaprojektowano nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego (asfalt modyfikowany 45/80-55). Przekrój poprzeczny drogi przewidziano jako uliczny z jednostronnym utwardzeniem pobocza. Jezdnia obramowana jest krawężnikiem betonowym 15x30x100 i 15x22x100 ułożonym na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnię zatok postojowych, zjazdów oraz utwardzenie pobocza przewidziano z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej. Od zewnętrznej strony chodnik ograniczony będzie obrzeżem betonowym 8x30x100 posadowionym na ławie betonowej z oporem. Kanalizacja deszczowa zostanie wykonana w ul. Z. Kossak-Szatkowskiej i w ul. Schodowej. Zaprojektowano kolektor o śr. 315 mm z rur PEHD karbowanych dwuściennych sztywnych z otworami na 2/3 obwodu. Rury o wytrzymałości klasy SN8. Przykanaliki z rur PVC o śr. 200 mm, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm łączone na uszczelkę - nie dopuszcza się zwężęń, studzienki ściekowe betonowe z osadnikiem o śr. 500 mm z wpustem żeliwnym kl. D400 z zabezpieczeniem przed kradzieżą. Dodatkowo od miejsca włączenia projektowanego kanału deszczowego do istniejącej kanalizacji deszczowej należy wymienić istniejący kanał deszczowy na odcinku do skrzyżowania z ulicą Cieszyńską w zakresie kolektora głównego, przykanalików, studni rewizyjnych oraz studni ściekowych. Długość kanału do wymiany wynosi 167m plus przykanaliki i istniejące przyłącza. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa oraz dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do specyfikacji. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111100-9, 45111200-0, 45233200-1, 45111291-4, 45231300-8, 45111000-8, 45262311-4, 45233340-4, 45232130-2, 45223110-0, 45233150-5, 45231220-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1218389.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "RADEX" Sp. z o.o.,  radex@radex.org.pl,  ul. Cegielniana 25,  43-300,  Bielsko-Biała,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1498619,66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1498619,66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1746397,31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 23%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.