To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-16
Ogłoszenie nr 8315 - 2017 z dnia 2017-01-16 r.
Lubin: ROZBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA POTRZEBY PUNKTU LEKARSKIEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZEM KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGOWEJ I C.O.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347200-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 356834-2016, 359874-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, krajowy numer identyfikacyjny
39064754100000, ul.
ul. Władysława Łokietka
6,
59300
Lubin, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(76) 8403100, faks
(76) 8403140, e-mail
zp@ug.lubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA POTRZEBY PUNKTU LEKARSKIEGO WRAZ Z PRZYŁĄCZEM KANALIZACJI SANITARNEJ, WODOCIĄGOWEJ I C.O.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku mieszkalno - usługowego na potrzeby punktu lekarskiego w miejscowości Siedlce (dz. nr 176), wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, ciepłownicze oraz wewnętrzne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, c.o. oraz energetyczne. Opis stanu istniejącego: Budynek istniejący posiada dwie kondygnacje i jest częściowo podpiwniczony. Wykonany jest w technologii tradycyjnej, tj. ściany zewnętrzne wykonane są z cegły pełnej gr. 44cm, ocieplone styropianem gr. 12cm. Dach wielospadowy o nachyleniu ok 40o, pokryty jest blachodachówką. Budynek posadowiony jest na ławach fundamentowych betonowych, zagłębionych min. 80 cm poniżej terenu. Izolacje poziomowe ław fundamentowych stanowi 2x papa na lepiku asfaltowym. Opis stanu projektowanego. Planowana inwestycja obejmuje rozbudowę północno-wschodniej części budynku zlokalizowanego na działce nr 176 w m. Siedlce, na potrzeby punktu lekarskiego, a w tym: a) dobudowa budynku o wymiarach 18,08 m x 11,64 m o łącznej powierzchni użytkowej 156,82 m2 wraz z wewnętrznymi instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi, b) wykonanie przyłączy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz sieci centralnego ogrzewania, c) wykonanie utwardzenia wokół budynku o pow. ok. 140 m2 Wymagania funkcjonalności obiektu: Projektowana rozbudowa ma na celu powiększenie powierzchni i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych punktu lekarskiego, który obecnie znajduje się na II kondygnacji budynku. W komunikacji ogólnodostępnej zostało wydzielone miejsce na wózki dziecięce, recepcję oraz zlokalizowano toaletę dla osób niepełnosprawnych. Wydzielony został wiatrołap zabudowany ściankami szklanymi na konstrukcji aluminiowej. Wszystkie otwory drzwiowe zostały przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu do budynku zaprojektowano pochylnię o spadku 15% na długości jednego metra oraz spocznik o wymiarach 160/120 cm. Z głównej komunikacji wyprowadzony został korytarz wewnętrzny prowadzący do gabinetów lekarskich. Nowo zaprojektowane gabinety lekarskie wyposażone są w umywalkę oraz zlewozmywak, a w gabinecie stomatologicznym zostało wydzielone dodatkowe pomieszczenie dla sterylizacji sprzętu medycznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT441059.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 542503.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
- "Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie."
- Świadczenie ochrony fizycznej obiektu Starostwa Powiatowego w Lubinie oraz monitorowania obiektu za pomocą telewizji dozorowej, ochrony przed kradzieżą z włamaniem, dewastacją lub zniszczeniem
- "Sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych w ramach utworzonej przez Powiat Lubiński grupy zakupowej"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.