Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Chełm: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez kulturalno-rozrywkowych organizowanych przez Chełmski Dom Kultury w warunkach plenerowych i halowych w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 83189 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmski Dom Kultury, pl. Tysiąclecia 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 563-00-81, 563-10-82, fax 0-82 563-02-65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez kulturalno-rozrywkowych organizowanych przez Chełmski Dom Kultury w warunkach plenerowych i halowych w roku 2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:usługa ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez kulturalno - rozrywkowych organizowanych przez Chełmski Dom Kultury w warunkach plenerowych i halowych w roku 2008. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Ochronę fizyczną osób i mienia, która będzie wykonywana przez Wykonawcę w godzinach dziennych jak i nocnych łącznie w ilości 1400 osobogodzin. 2. Wykonawca powinien zapewnić: - jednorazowe paski identyfikacyjne w różnych kolorach dla uczestników imprezy, - zunifikowany ubiór firmowy z identyfikatorami imiennymi, - bezprzewodowy system komunikacji, - kierownika ds. bezpieczeństwa . Harmonogram wykonania usługi, dostarczony będzie Wykonawcy każdorazowo na minimum trzy tygodnie przed planowaną imprezą i zawierał będzie: - dokładny termin planowanej imprezy, - nazwę imprezy, - dokładne określenie miejsca imprezy, - godziny pracy ochrony, - liczbę osób potrzebnych do ochrony. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony fizycznej osób i mienia zgodnie z harmonogramem wykonania usługi dostarczonym przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. _____ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 usługi polegające na ochronie fizycznej osób i mienia podczas imprez kulturalno- rozrywkowych w warunkach plenerowych i halowych, w tym: a. co najmniej 1 w warunkach halowych o wartości co najmniej 9.000,00 PLN, b. co najmniej 2 w warunkach plenerowych każda o wartości co najmniej 10.000,00 PLN. - dysponują co najmniej : 30 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia; 3 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia, 7 osobami posiadającymi licencje pracownika służb porządkowych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 24.000,00 PLN.; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. _____ Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę, lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi polegające na ochronie fizycznej osób i mienia podczas imprez kulturalno- rozrywkowych w warunkach plenerowych i halowych, w tym: a. co najmniej 1 w warunkach halowych o wartości co najmniej 9.000,00 PLN, b. co najmniej 2 w warunkach plenerowych każda o wartości co najmniej 10.000,00 PLN. - dysponuje co najmniej : 30 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia, 3 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej II stopnia, 7 osobami posiadającymi licencje pracownika służb porządkowych. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 24.000,00 PLN. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik Nr 3 stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 2.1. Koncesję, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony fizycznej osób i mienia. 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca powinien wykonać i udokumentować wykonanie co najmniej 3 usług polegających na ochronie fizycznej osób i mienia podczas imprez kulturalno- rozrywkowych w warunkach plenerowych i halowych, w tym: a. co najmniej 1 w warunkach halowych o wartości co najmniej 9.000,00 PLN, b. co najmniej 2 w warunkach plenerowych każda o wartości co najmniej 10.000,00 PLN. 3.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na druku stanowiącym załącznik Nr 5. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej: 30 osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, 3 osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, 7 osób posiadających licencję pracownika służb porządkowych z załączeniem dokumentu stwierdzającego, że dana osoba, która będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien złożyć: 4.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 24.000,00 PLN. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chdk.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chełmski Dom Kultury, 22-100 Chełm, Pl. Tysiąclecia 1..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Chełmskiego Domu Kultury, 22-100 Chełm, Pl. Tysiąclecia 1 lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Modernizacja syst. zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni główn. wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala
- Zakup materiałów do sterylizacji
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Świadczenie usług ochrony obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 1.06.2025 r. do 31.05.2026 r.
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- P/1/2025 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.