Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Augustów: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem
Numer ogłoszenia: 83207 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432071, 7341357, faks 087 6432071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr-augustow.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych nad polskim morzem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie 14 - dniowego turnusu rehabilitacyjnego, ogólnousprawniającego z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla 30 osób niepełnosprawnych, 9 opiekunów osób niepełnosprawnych, 2 członków kadry oraz 1 psychologa Zamawiającego w ramach projektu pt. Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego realizowanego przez PCPR w Augustowie. 2. W turnusie uczestniczyć będą osoby z następującymi schorzeniami: - upośledzenie umysłowe - choroby psychiczne - choroby narządu wzroku - choroby narządu słuchu - cukrzyca - epilepsja - upośledzenie narządu ruchu (1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim) - choroby układu moczowo- płciowego - choroby neurologiczne - schorzenia onkologiczne - choroby układu krążenia 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm.), a w szczególności w ramach realizacji zamówienia zapewnić: 1) wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych, 2) obiekt winien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 400 km od Augustowa nad polskim morzem w odległości do 500 m od plaży nadmorskiej, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość lokalizacji obiektu w odległości większej niż 500 m. od morza, jednak nie większej niż 2000 m z jednoczesnym zapewnieniem transportu samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich do plaży nadmorskiej, z częstotliwością odpowiadającą potrzebom uczestników; 3) min. 27 zabiegów rehabilitacyjnych w okresie trwania turnusu dla każdego z uczestników turnusu, wg wskazań lekarza; 4) realizować turnus zgodnie z opracowanymi i złożonymi u wojewody programami tych turnusów; 5) ubezpieczyć uczestników turnusu rehabilitacyjnego na czas pobytu, w wysokości 10 tys. zł NNW przypadającą na jednego uczestnika turnusu; 6) kadrę gwarantującą prawidłową realizację programów turnusów; 7) łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusach w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie, a dla osób z upośledzeniem umysłowym w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin dziennie; 8) zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem przedmiotowego turnusu i uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu w wymiarze nie mniejszym niż 60% ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników turnusu, określonych w programie tego turnusu, 9) całodobową opiekę pielęgniarską i lekarską podczas turnusu, 10) przekazywać właściwemu centrum pomocy informację o przebiegu turnusu, o której mowa w art. 10c ust. 7 pkt 4 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity z 2011 roku Dz. U. Nr 127 poz. 721 z późń. zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności, w tym uzyskał wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz. U. Nr 230 poz. 1694 z późn. zm), z którego wynika, że jest uprawniony do organizowania turnusów rehabilitacyjnych w zakresie schorzeń określonych w ust. 2 rozdz. II niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy że dysponuje potencjałem technicznym, w tym krytą pływalnią (basenem i lub Aquaparkiem) dostępnym bez ograniczeń zlokalizowanym na terenie posesji lub w odległości nie większej niż 500 m. od niej wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość lokalizacji pływalni w odległości większej niż 500 m., jednak nie większej niż 25 km z jednoczesnym zapewnieniem transportu wszystkich uczestników turnusu samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich z częstotliwością odpowiadającą potrzebom uczestników
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy że dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- oświadczenia, że Wykonawca dysponuje krytą pływalnią (basenem i/lub Aquaparkiem) dostępnym bez ograniczeń na terenie posesji, na której zostaną zakwaterowani uczestnicy turnusu lub w odległości nie większej niż 500 m. od niej, lub w odległości do 25 km z jednoczesnym zapewnieniem transportu wszystkich uczestników turnusu samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich z częstotliwością odpowiadającą potrzebom uczestników w całym okresie trwania turnusu wraz z przebieralnią przystosowaną do osób niepełnosprawnych oraz, że dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu [jest zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ]; - oświadczenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, ul. Młyńska 52, 16-300 Augustów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie publiczne współfinansowane jest ze środków PFRON oraz przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki: VII. Promocja integracji społecznej 7.1., Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: Razem łatwiej - integracja społeczno-zawodowa mieszkańców powiatu augustowskiego. 2) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu są: Zdzisław Wasilewski oraz Dorota Polkowska , tel/ faks 87 643 20 71. 3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 maja 2014 r., przy ul. Młyńskiej 52 w Augustowie o godzinie 9:15.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2025
- Zagospodarowanie linii oddziałowych w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"
- Modernizacja odcinków drogi powiatowej Nr 1194B Bargłów Kościelny - Pomiany - granica województwa - ETAP II
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Usługi społeczne dotyczące prowadzenia zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" w roku 2025
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.