Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Gdańsk: AMG/KAP-1/A/09
Numer ogłoszenia: 83208 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.amg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AMG/KAP-1/A/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 6 pakietach: Pakiet nr I - urządzenie do pełnej diagnostyki fizjologicznej naczyń - 1 szt. Pakiet nr II - aparat do rejestracji sygnałów elektrokardiograficznych - 1 szt. Pakiet nr III - system BAKER do ekstrakcji próżniowej - 1 szt. Pakiet nr IV - ultratermostat - 1 szt. Pakiet nr V - homogenizator tkankowy - 1 szt. Pakiet nr VI - spektrofotometr UV/vis - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , który: zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełniając warunki o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, : Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt 6, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści (art. 87 pkt 1 ustawy Pzp). 6. Zamawiający poprawi w ofercie (art. 87 ust. 2 ustawy Pzp): 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, nie powodujące istotnych zmian treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi złożyć: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp z późniejszymi zmianami o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22, 24 ustawy Pzp) - Dz. U. nr 19, poz. 177). 3. Ofertę na lub w formie druku oferta stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, zawierającą: 1) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty ww. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w p. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty ww. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego: a) certyfikat CE wystawiony przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może również złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. b) wypełnione zestawienie wymaganych parametrów, warunków serwisu gwarancyjnego, będące załącznikami nr 1, 1.1; 2, 2.1; 3, 3.1; 4, 4.1; 5, 5.1; 6, 6.1 do SIWZ, c) oświadczenie lub upoważnienie producenta do oferowania przedmiotu zamówienia. d) oświadczenie potwierdzające zapewnienie serwisu gwarancyjnego, na oferowany przedmiot zamówienia, e) prospekt oferowanego przedmiotu zamówienia, f) specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem elementów składowych i numerów katalogowych, g) parafowany i podpisany projekt umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, : Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.amg.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 08:30, miejsce: AKADEMIA MEDYCZNA W GDAŃSKU ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, Dział ds. Aparatury Pawilon 3 80-210 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I -urządzenie do pełnej diagnostyki fizjologicznej naczyń - szt. 1 (33124100-6).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I -urządzenie do pełnej diagnostyki fizjologicznej naczyń - szt. 1 (33124100-6) dla Katedry Nadciśnienia Tętniczego i Diabetologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Pakiet II - aparat do rejestracji sygnałów elektrokardiograficznych - szt. 1 (33123210-3).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Pakiet II - aparat do rejestracji sygnałów elektrokardiograficznych - szt. 1 (33123210-3) dla Katedry Nadciśnienia Tętniczego i Diabetologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - system BAKER do ekstrakcji próżniowej - szt. 1 (38000000-5).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - system BAKER do ekstrakcji próżniowej - szt. 1 (38000000-5) dla Katedry i Zakładu Bromatologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - ultratermostat - szt. 1 (38000000-5).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - ultratermostat - szt. 1 (38000000-5) dla Zakładu Farmakodynamiki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. Pakiet V - homogenizator tkankowy - szt. 1 (38436800-8).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Pakiet V - homogenizator tkankowy - szt. 1 (38436800-8) dla Zakładu Histologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.68.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6. Pakiet VI - spektrofotometr UV/vis - szt. 1 (38433210-4).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Pakiet VI - spektrofotometr UV/vis - szt. 1 (38433210-4) dla Katedry i Kliniki Hematologii i Transplantologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.32.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie laboratorium G325 w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63.
- ul. Pelplińska 1 w Gdańsku - Remont oraz docieplenie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z wewnętrzną instalacją gazową w ramach projektu p.n. "STOP SMOG".
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2025 Etap IV
- Dostawa protez oraz ekspanderów piersi
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w 2025 roku
- "Chodniki i oświetlenie w dzielnicy - bezpieczna droga do domu, szkoły - oświetlenie istniejącego odcinka ul. Głuchej" realizowanego w ramach zadań z zakresu inicjatyw Rad Dzielnic 2024.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Dostawa pipet oraz statywów do prowadzenia zajęć dydaktycznych
- Dostawa aparatu do kriochirurgii, urządzenia do wytwarzania i utrzymywania bezkrwawego pola operacyjnego, barwiarki natryskowej, w podziale na 3 części
- DOSTAWY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (I)
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.