Ogłoszenie z dnia 2016-04-11
Polkowice: Stała obsługa informatyczna Z.S.I. Unisoft.
Numer ogłoszenia: 83216 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, faks 076 8462960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała obsługa informatyczna Z.S.I. Unisoft..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stała Obsługa Informatyczna obowiązuje od dnia 2016-04-01. 2. Nadzór nad systemem komputerowym: 1) Wykonawca zobowiązuje się nadzorować dostarczone elementy systemu komputerowego; 2) w zakres nadzoru nad systemem komputerowym wchodzi: a) obsługa bazy danych Oracle, b) nadzór nad Z.S.I. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poprawnego działania Z.S.I. i usuwania wszelkich awarii lub błędów Z.S.I. przy czym termin podjęcia prac zmierzających do usunięcia awarii ustala się na maksymalnie 2 dni robocze od momentu otrzymania zgłoszenia za pośrednictwem faxu lub e-mailem. 4) w przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zaproponuje rozwiązanie umożliwiające dalszą, bieżącą eksploatację Z.S.I. nie później niż w terminie 3 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia danej awarii od Zamawiającego; przy czym dopuszcza się zastosowanie alternatywnego rozwiązania nie ingerującego w kod źródłowy, a pozwalającego na prawidłowe korzystanie z Z.S.I. 5) naprawa błędu lub awarii nastąpi w terminie wydania najbliższej aktualizacji Z.S.I. 6) zgłaszanie i potwierdzanie prac związanych z awarią następuje za pośrednictwem faxu lub e-mailem. 7) Do końca 2016 r. Wykonawca wykona zakres prac określony w załączniku nr 1, poza obowiązującym limitem godzin, określonym w punkcie 4.1. 3. Aktualizacja Z.S.I.: 1) Wykonawca zobowiązuje się w ramach Umowy do stałej wymiany Z.S.I. na najnowsze wersje; 2) czynności, o których mowa w powyższym punkcie będą wykonywane w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany przepisów prawnych oraz ilości wprowadzonych zmian (nie rzadziej niż co 6 miesięcy); 3) przy dokonywaniu rozwijania wersji podstawowej Z.S.I. będą brane pod uwagę sugestie Zamawiającego; 4) dodatkowe, tj. nieobjęte zakresem zobowiązań wynikających z Umowy, funkcjonalności lub modyfikacje Z.S.I. pod potrzeby Zamawiającego, nie wchodzące w rozwój wersji podstawowej, mogą być przedmiotem odrębnego zlecenia, podobnie jak wykonanie nowych systemów/modułów. 4. Konsultacje informatyczne: 1) w ramach Umowy Wykonawca gotowy jest wykonać na rzecz Zamawiającego usługi informatyczne w zakresie konsultacji informatycznych w wymiarze 24 godzin miesięcznie do 31.12.2016 oraz 18 godzin w pozostałym okresie (czas dojazdu nie jest wówczas wliczany do wskazanego limitu). Usługi te będą realizowane w formie najbardziej adekwatnej do zaspokojenia potrzeb Zamawiającego, w szczególności w postaci wizyt w siedzibie Zamawiającego oraz prac wykonywanych przez specjalistów Wykonawcy na rzecz Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy, w tym prac zdalnych; do limitu nie wliczają się prace związane z naprawą awarii i błędów; 2) każda wizyta oraz prace wykonane na rzecz Zamawiającego zostaną udokumentowane w formie pisemnej w następujący sposób: a) prace wykonane w siedzibie Zamawiającego - każdorazowo notatką służbową, podpisaną przez pracowników obu Strony; b) prace wykonane na rzecz Zamawiającego poza jego siedzibą (w tym prace zdalne) - comiesięcznym zestawieniem wykonanych prac (z podaniem ich czasu i rodzaju) wydrukowanym z wewnętrznego Systemu Obsługi Firmy [SOF], który równoważny będzie z notatkami służbowymi pracowników Zamawiającego; 3) wykorzystanie limitu usługi informatycznej w zakresie konsultacji informatycznych w wymiarze 24 godzin miesięcznie do 31.12.2016r oraz 18 godzin w pozostałym okresie będzie monitorowane i rozliczane w formie kwartalnych raportów z wykorzystanych godzin; raporty sporządzane będą na podstawie godzin wpisanych do notatek służbowych oraz godzin ujętych w zestawieniach, prace wykonane w siedzibie Zamawiającego- każdorazowo notatką służbową podpisaną przez pracowników obu Stron, a prace wykonane na rzecz Zamawiającego poza jego siedzibą codziennym zestawieniem wykonanych prac wydrukowanym z wewnętrznym Systemie Obsługi Firmy, raporty będą wysyłane do wskazanego przedstawiciela Zamawiającego e-mailem; Zamawiający ma 7 dni na wniesienie uwag do przedstawionych raportów; 4) niewykorzystany w danym miesiącu limit godzin nie przepada i może być wykorzystany w następnych miesiącach stałej obsługi informatycznej w ramach jednego roku kalendarzowego, z zastrzeżeniem, że maksymalny limit godzin w jednym miesiącu nie może przekroczyć dwukrotności przysługującego limitu miesięcznego; 5) prace powyżej limitu będą wykonywane za dodatkową opłatą wg obowiązującego cennika Wykonawcy tj. 200 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę pracy specjalisty; 5. Usługa hot-line : Wykonawca udostępni numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail pracowników odpowiedzialnych za opiekę nad poszczególnymi systemami/modułami w celu krótkich konsultacji informatycznych, które nie wymagają kontaktu z danymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unisoft Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 8 81-368 Gdynia, 81-368 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 288000,00
Oferta z najniższą ceną: 288000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki , gdyż usługa związana ze stałą obsługą informatyczna Zintegrowanego Systemu Informatycznego Unisoft może być świadczone tylko przez jednego wykonawcę , związane jest to z ochroną praw wyłączności. Usługę będzie wykonywać firma wprowadzająca Zintegrowany System Informatyczny.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach "- Część I, II, IV
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Osiedla Polkowice Dolne w podziale na zadania."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach na rok 2025
więcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.