eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa fortepianu wraz z akcesoriami muzycznymi dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu Dofinansowano ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego Program Rozwój Infrastruktury Kultury - 2016, Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Elbląg: Dostawa fortepianu wraz z akcesoriami muzycznymi dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu Dofinansowano ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego Program Rozwój Infrastruktury Kultury - 2016, Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego
Numer ogłoszenia: 83221 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113548 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu, ul. Romualda Traugutta 91, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 611 40 40, faks (055) 611 41 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fortepianu wraz z akcesoriami muzycznymi dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu Dofinansowano ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego Program Rozwój Infrastruktury Kultury - 2016, Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fortepianu wraz z akcesoriami na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Program- Rozwój Infrastruktury Kultury -2016 , Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego Przedmiot główny: CPV: 37.31 10 00- 1 - instrumenty klawiszowe Przedmiot dodatkowy : CPV: 37.32.16.00 - 0 - pokrowce na instrumenty muzyczne lub akcesoria CPV: 37.32.10.00 - 4 - akcesoria do instrumentów muzycznych Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nie używanego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, profesjonalnego o najwyższych walorach jakościowych (w szczególności w zakresie materiału, wykonania) - fortepianu wraz z pokrowcem i ławą do fortepianu o regulacji hydraulicznej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 fortepianu wraz z pokrowcem na fortepian i ławy do fortepianu o regulacji hydraulicznej . 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego , transport i dostawa do siedziby Zamawiającego oraz strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W cenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny, w okresie gwarancji. 4. Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji od daty dostawy potwierdzonej w protokole odbioru na każdy sprzęt: a) minimum 60 miesięcy gwarancji na fortepian b) minimum 24 miesiące gwarancji na pokrowiec i ławę do fortepianu o regulacji hydraulicznej 5. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny . Zagwarantowanie czasu reakcji serwisu (oczekiwanie na serwis) maksimum 48 godzin od momentu zgłoszenia i zapewnienia zastępczego fortepianu (nie gorszego od tego, który został zareklamowany) na okres trwania naprawy, jeżeli naprawa trwa dłużej niż 3 dni robocze. 6. Okres gwarancji nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru. 7. W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 8. W okresie gwarancyjnym, po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 9. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził po roku przegląd i strojenie instrumentu na własny koszt (czas liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia ) 11. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym : - ewentualne cło - koszty odpowiedniego opakowania i ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego - koszty transportu i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, - ewentualne koszty udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia , zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu oraz realizacji serwisu , dostarczenia instrumentu zastępczego, - koszty przeprowadzenia ( po roku ) przeglądu instrumentu. 12. Ewentualne upusty i rabaty proponowane przez Wykonawcę należy uwzględnić w cenie. 13. Za oferowany przedmiot zamówienia cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. 14. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w czynnościach odbioru, usunąć stwierdzone wady. 15. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączone, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ instrumentu i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia ( podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 16. Za równoważny, Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawcę instrument , który pod względem artystycznym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem: a. artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i dźwiękowych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich jak przy użyciu fortepianu o parametrach referencyjnych, b. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument o podanych parametrach referencyjnych . 17. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 18. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 19. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień uzupełniających. 20. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy: - nie będzie dostępny na rynku, - będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nowszy model, pod warunkiem, że parametry techniczne sprzętu będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie, Przewiduje się dopuszczenie zmiany zaoferowanego w ofercie na nowszy lub lepszy model. 21. Zamawiający przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00-1, 37.32.16.00-0, 37.32.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Muzyczny FAN, Grzegorz Walczyński, Św. Wojciecha 1, 70-410 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178861,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164999,58

  • Oferta z najniższą ceną: 164900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 220000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.