Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Szczecin: Dostawę tonerów do drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów do Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 83221 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 55 535, faks 91 4855372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę tonerów do drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów do Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawę tonerów do drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów do Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie. Towar powinien być fabrycznie nowy i nieregenerowany (tj. taki, do którego wytworzenia użyto w 100% nowych elementów, w nowych opakowaniach, zamkniętych hermetycznie przez producenta). Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemniki ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe.Oferta musi obejmować wyłącznie produkty dopuszczone do stosowania przez producentów drukarek do których są przeznaczone, albo równoważnych do produktów oryginalnych. Każdy dostarczony toner musi posiadać na opakowaniu napisy informacyjne określające jego producenta, symbol dostarczonego towaru oraz markę i model urządzenia do którego znajduje zastosowanie. Ilości i asortyment dostawy określa zamawiający.Realizacja poszczególnych dostaw nastąpi w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia na dostawę przez zamawiającego za pośrednictwem faxu lub poczty elektronicznej.Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone tonery, termin jest liczony, dla partii towaru, od dnia dostawy do magazynu w siedzibie Sądu.W przypadku uszkodzenia urządzenia z winy dostarczenia przez Wykonawca wadliwego towaru, Wykonawca dokona naprawy na własny koszt uszkodzonego urządzenia w czasie 24 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku gdy czas naprawy przekroczy czas 24 godzin, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych od uszkodzonego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe-Integracja Marcola i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 389123,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 453703,95
Oferta z najniższą ceną: 453703,95 / Oferta z najwyższą ceną: 502388,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest to dostawa o ustalonych standardach jakościowych, jest to dostawa powszechnie dostępna.Ponadto wysłano zapytania do firm sprawdzonych na rynku i posiadających odpowiednią markę, ze względu występowanie na rynku wielu firm oferujących tonery bardzo złej jakości, które w trakcie użytkowania mogą doprowadzić do awarii urządzeń drukujących i kopiujących. Ponadto firmy do których wysłano zapytania posiadały odpowiednią wiedzę i potencjał ludzki do ewentualnego naprawienia urządzenia, uszkodzonego z winy dostarczonego wadliwego tonera.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Organizacja konferencji w Międzyzdrojach w dniach 01-04.06.2025 r., w tym: zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych wraz ze sprzętem audiowizualnym
- REMONT INSTALACJI C.O. W BUDYNKU NR 1, UL. 11 LISTOPADA 3A W STARGARDZIE.
- Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu zwiększającego kompetencje cyfrowe, w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.