Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Złotoryja: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń obsługi komputera w ramach projektu p.n. Złota Sieć -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim.
Numer ogłoszenia: 83222 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotoryi , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8786940, -950, faks 076 8786955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń obsługi komputera w ramach projektu p.n. Złota Sieć -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 100 Beneficjentów Ostatecznych w ramach projektu p.n. Złota Sieć - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: 1) Usługę przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 100 Beneficjentów Ostatecznych 2) Usługę transportu 100 BO z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania. 3) Usługę cateringu dla 100 BO 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Ad. 1) W celu realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany będzie: a) Przeprowadzić kurs na terenie Powiatu Złotoryjskiego, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach (w tym toalety, podjazdy, windy). b) Przeprowadzić kurs w grupach o różnych stopniach zaawansowania, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników. Istnieje możliwość zorganizowania grup o tym samym poziomie zaawansowania w zależności od potrzeb uczestników. c) Przeprowadzić egzamin początkowy dla Uczestników, określający poziom umiejętności komputerowych. Na podstawie egzaminu Uczestnicy zostaną przyporządkowani do odpowiedniej grupy zgodnie z poziomem zaawansowania. Sporządzić dokument z egzaminu początkowego, dotyczący każdego uczestnika. Dokument ten zostanie przekazany Zamawiającemu. d) Zapewnić lokal oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Zamawiający dopuszcza możliwość szkolenia dwóch uczestników kursu przy jednym stanowisku komputerowym (max 13 stanowisk komputerowych). e) Miejsce realizacji szkoleń Wykonawca winien oznakować zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. f) Zapewnić podczas kursu stałe łącza komputerów z Internetem. g) Zapewnić uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe i podręczniki, uwzględniając przy tym różne grupy odbiorców (młodzież, osoby niepełnosprawne, osoby starsze) oraz ich zaawansowanie w obsłudze komputera. h) Przybory szkoleniowe i materiały promocyjne zapewnia Zamawiający (długopisy, notesy itp.) i) Zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkoleń. j) Opracować przykładowe programy nauczania dla kursu na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym, uwzględniając, że każdy z kursów będzie trwał 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) w czterech grupach po 25 osób. Zakres materiału jaki Wykonawca powinien uwzględnić przy opracowywaniu programu nauczania zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. k) Opracować harmonogram kursu uwzględniający dzienny czas trwania zajęć wraz z przerwami kawowymi i obiadem dla jednej grupy nie dłuższy niż 6 godzin, w przedziale czasowym: - Grupa I : od 8:00 do 14:00 - Grupa II : od 14:00 do 20:00 l) Przeprowadzić dla każdego z uczestników końcowy egzamin praktyczny. m) Wydać każdemu uczestnikowi kursu po jego zakończeniu zaświadczenie oraz/lub certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. n) Przeprowadzić na zakończenie kursu ankietę ewaluacyjną, określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. o) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursu oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność, następujących dokumentów: - imienne listy obecności, dzienniki zajęć z zaznaczeniem tematyki szkoleń, - listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia, - rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów. p) Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. q) Ubezpieczyć uczestników kursu w okresie jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. r) W cenę usługi szkoleniowej (poz. 1 - Dodatek nr 4 do SIWZ) należy wliczyć koszty związane z wynajmem sali szkoleniowej oraz ubezpieczenia NNW, o którym mowa w ppkt. q. Ad. 2) W celu realizacji usługi transportu Wykonawca zobowiązany będzie: a) Zapewnić dowóz uczestników szkolenia z terenu powiatu złotoryjskiego na miejsce szkolenia oraz z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania - lista określająca lokalizacje uczestników kursu stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ b) Wykonawca zapewni transport uczestnikom szkolenia pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego oraz spełniającymi wymogi rozporządzenia z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2003 roku, Nr 32, poz.262 ze zm.). c) Zapewnić dowóz i odwóz uczestników według opracowanego harmonogramu szkoleń. d) Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z przewidzianymi prawem warunkami bezpieczeństwa i higieny. e) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną licencję na krajowy przewóz osób wydaną przez upoważniony podmiot. Ad. 3) W celu realizacji usługi cateringu Wykonawca zobowiązany będzie: a) Zapewnić uczestnikom wyżywienie podczas kursu. b) Usługa cateringowa obejmować powinna: - 3 przerwy kawowe dziennie dla każdej grupy szkoleniowej, na które będą składały się: napoje gorące (kawa, herbata), napoje zimne (woda mineralna gazowana, niegazowana), ciastka - bez ograniczeń w trakcie realizacji zadania; - przerwy kawowe powinny odbywać się pomiędzy godzinami lekcyjnymi i trwać nie mniej niż 10 min. - 5 obiadów dla każdego uczestnika szkolenia w trakcie trwania całego cyklu szkoleniowego. - obiad powinien składać się z dwóch dań, ciepłego napoju np. kompot; - pierwsze danie obiadu powinna stanowić zupa przyrządzona na wywarach jarskich lub mięsnych . Jeśli w skład zupy będą wchodzić np. ziemniaki, kluski czy kasza nie powinny się one powtarzać w drugim daniu; - drugie danie powinno być bogate w białko pełnowartościowe - mięso, ryby, jaja itp. w zestawieniu z ziemniakami lub innymi produktami z grupy produktów zbożowych tj. kaszami różnego rodzaju, makaronami, kluskami itp.; - obiad musi koniecznie obfitować w warzywa podane w różnej postaci; - w każdy piątek powinny być podawane dania bezmięsne; - posiłki powinny być urozmaicone i zrównoważone, wzbogacone mieszankami przypraw, nie mogą być wykonywane z półproduktów; powinny być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, estetyki oraz powinny uwzględniać polską tradycję kulinarną. c) Szacunkowa ilość przerw kawowych i posiłków obiadowych w czasie realizacji szkolenia dla 100 Beneficjentów Ostatecznych wynosi odpowiednio: - 5 dni x 3 przerwy kawowe x 4 grupy = 60 przerw kawowych - 5 dni x 25 uczestników x 4 grupy = 500 posiłków obiadowych d) Wykonawca zapewni menu jednakowe dla wszystkich grup szkoleniowych. e) Wykonawca zorganizuje miejsce wydawania i spożywania posiłków, zadba o właściwy stan posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). Miejsce to powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym prowadzone są kursy, jednakże w pomieszczeniu innym niż sala szkoleniowa ze względu na specyfikę szkolenia. f) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę, rozstawienie posiłków oraz zadbać o estetykę miejsca ich podawania; g) Bezpośrednio po zakończeniu szkolenia Wykonawca uprzątnie miejsce świadczenia usługi. 4. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki; Projekt Złota sieć - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim o numerze POIG.08.03.00-02-096/09..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawcy w ramach usługi transportu uczestników szkolenia powinni udokumentować posiadanie ważnej licencji na krajowy przewóz osób wydanej przez upoważniony podmiot.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy powinni udokumentować realizację co najmniej 2 usług szkoleniowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, dla minimum 60 osób każda, zrealizowanych w ramach programów finansowanych z Funduszy Unii Europejskiej - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje minimum dwiema osobami, z których każda legitymuje się wykształceniem wyższym na kierunku informatyka lub pokrewnym oraz każda ma doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 30 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut) szkoleń, obejmujących obsługę komputera, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
Pl. Niepodległości 8
59-500 Złotoryja
pok. nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi Pl. Niepodległości 8 59-500 Złotoryja pok. nr 306.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki; Projekt Złota sieć - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim o numerze POIG..08.03.00-02-096/09.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Złotoryja
- Przebudowa drogi na dz. nr 611, 618, 619, obręb Wilków
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- "Realizacja usługi transportu sanitarnego"
- ,,Codzienny dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Drawno oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Suliszewie w okresie od 02 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r."
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2024/2025 - przewozy regularne
- "Dowóz dzieci /uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usługi w zakresie dowożenia uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowych Piekutach i Szkoły Podstawowej w Jabłoni Kościelnej
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.