Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Zawiercie: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 10 zadań
Numer ogłoszenia: 83224 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 10 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac geodezyjnych: Zadanie (część) nr 1 Podział nieruchomości w celu utworzenia 2 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych. Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 10 Minimalna ilość zadań/zleceń - 3 Zadanie (część) nr 2 Podział nieruchomości w celu utworzenia 3-5 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych. Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 2 Minimalna ilość zadań/zleceń - 1 Zadanie (część) nr 3 Podział nieruchomości na dwie działki w celu wydzielenia części nieruchomości przeznaczonej na poszerzenie dróg wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych. Przewidywana ilość działek podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 90 Minimalna ilość zleconych zadań/zleceń - 50 Zadanie (część) nr 4 Wznowienie znaków granicznych. Przewidywana ilość znaków: 200 Minimalna ilość znaków: 150 Zadanie (część) nr 5 Sporządzenie wykazu danych ewidencyjnych dot. działki w zakresie oznaczenia użytku gruntowego. Przewidywana ilość wykazów (zadań/zleceń): 15 Minimalna ilość zadań/zleceń: 2 Zadanie (część) nr 6 Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z map i wykazów zmian do zasiedzenia nieruchomości oznaczonych numerami ew.:52/24,59/1,52/14 k.m.50, 20/1,20/3, k.m.52, 28/1,28/2 k.m.60 o łącznej powierzchni 1,3095 ha stanowiących ulicę Żabią obręb Zawiercie w trybie postępowania sądowego. Zadanie (część) nr 7 Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z mapy i wykazu zmian do zasiedzenia nieruchomości w trybie postępowania sądowego. Przewidywana ilość działek do zasiedzenia (zadań/zleceń): 4 Minimalna ilość zadań/zleceń: 2 Zadanie (część) nr 8 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej składającej się z map i wykazów zmian polegającej na połączeniu 3 działek ewidencyjnych w jedną nieruchomość. Zadanie (część) nr 9 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1717 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz. 454). Zadanie (część) nr 10 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1714/3 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454). Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wszystkie etapy przedmiotu zamówienia winny być opracowane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (teks jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. oraz Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2010 r. Dz. U. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 71.33.20.00-4 - geotechniczne usługi inżynieryjne...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych - zadania nr 1-10. Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tego oświadczenia, czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga , aby wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunku, o którym mowa powyżej. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie.Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;2)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;3)nastąpi przekształcenie podmiotowe Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia:Zadanie nr 1 - 4 miesiące od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 2 - 4 miesiące od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 3 - 4 miesiące od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 4 - 21 dni od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 5 - 21 dni od daty otrzymania zlecenia;Zadanie nr 7 - 4 miesiące od daty otrzymania zlecenia; w okresie objętym zamówieniem: od dnia podpisania umowy do 30.11.2012r; Zadanie nr 6 - 4 miesiące od dnia podpisania umowy;Zadanie nr 8 - do dnia 30 czerwca 2012r;Zadanie nr 9 - do dnia 30 czerwca 2012r;Zadanie nr 10 - do dnia 30 czerwca 2012r. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.03.2012r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział nieruchomości w celu utworzenia 2 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 1 Podział nieruchomości w celu utworzenia 2 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych. Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 10 Minimalna ilość zadań/zleceń - 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział nieruchomości w celu utworzenia 3-5 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych;..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 2 Podział nieruchomości w celu utworzenia 3-5 działek wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych. Przewidywana ilość nieruchomości podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 2 Minimalna ilość zadań/zleceń - 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podział nieruchomości na dwie działki w celu wydzielenia części nieruchomości przeznaczonej na poszerzenie dróg wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych;..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 3 Podział nieruchomości na dwie działki w celu wydzielenia części nieruchomości przeznaczonej na poszerzenie dróg wraz z opracowaniem wstępnego projektu podziału oraz stabilizacją na gruncie nowych punktów granicznych. Przewidywana ilość działek podlegających podziałowi (zadań/zleceń): 90 Minimalna ilość zleconych zadań/zleceń - 50..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wznowienie znaków granicznych;..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 4 Wznowienie znaków granicznych. Przewidywana ilość znaków: 200 Minimalna ilość znaków: 150..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie wykazu danych ewidencyjnych dot. działki w zakresie oznaczenia użytku gruntowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 5 Sporządzenie wykazu danych ewidencyjnych dot. działki w zakresie oznaczenia użytku gruntowego. Przewidywana ilość wykazów (zadań/zleceń): 15 Minimalna ilość zadań/zleceń: 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z map i wykazów zmian do zasiedzenia nieruchomości oznaczonych numerami ew.:52/24,59/1,52/14 k.m.50, 20/1,20/3, k.m.52, 28/1,28/2 k.m.60 o łącznej powierzchni 1,3095 ha stanowiących ulicę Żabią obręb Zawiercie w trybie postępowania sądowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 6 Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z map i wykazów zmian do zasiedzenia nieruchomości oznaczonych numerami ew.:52/24,59/1,52/14 k.m.50, 20/1,20/3, k.m.52, 28/1,28/2 k.m.60 o łącznej powierzchni 1,3095 ha stanowiących ulicę Żabią obręb Zawiercie w trybie postępowania sądowego...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z mapy i wykazu zmian do zasiedzenia nieruchomości w trybie postępowania sądowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 7 Sporządzenie dokumentów geodezyjnych składających się z mapy i wykazu zmian do zasiedzenia nieruchomości w trybie postępowania sądowego. Przewidywana ilość działek do zasiedzenia (zadań/zleceń): 4 Minimalna ilość zadań/zleceń: 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej składającej się z map i wykazów zmian polegającej na połączeniu 3 działek ewidencyjnych w jedną nieruchomość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 8 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej składającej się z map i wykazów zmian polegającej na połączeniu 3 działek ewidencyjnych w jedną nieruchomość.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1717 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454);..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 9 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1717 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz. 454).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: : Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1714/3 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) nr 10 Opracowanie dokumentacji geodezyjnej umożliwiającej wprowadzenie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz dokonanie odpowiednich wpisów w księdze wieczystej w celu doprowadzenia oznaczenia działki ewidencyjnej nr 1714/3 położonej w obrębie Marciszów k.m,9, do wymogów zawartych w § 9 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U z 2001r. Nr 38, poz.454).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.