eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie II etapu remontu alejek spacerowych w Parku Piaskówka w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Tarnów: Wykonanie II etapu remontu alejek spacerowych w Parku Piaskówka w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 8322 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882869, faks 014 6882876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II etapu remontu alejek spacerowych w Parku Piaskówka w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu alejek spacerowych w Parku Piaskówka w Tarnowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót podanego poniżej, w istniejących warunkach terenowych, zgodnie z projektem budowlanym autorstwa Pani Marii Tasarz-Wlezień p.n: Remont alejek spacerowych w Parku Piaskówka w Tarnowie - etap I i II, a w szczególności: 2.1. rozbiórka istniejących nawierzchni asfaltowych oraz obrzeży i krawężników wraz z wywozem, 2.2. korytowanie pod konstrukcję alejek oraz miejsc pod ławki i kosze na śmieci, 2.3. ułożenie rur ochronnych, 2.4. wykonanie konstrukcji z nawierzchnią: 2.4.1. alejki o szer. od 2,5 do 4,0 m, 2.4.2. miejsca pod ławki o wym. 1,5x3,0 m, 2.4.3. miejsca pod kosze na śmieci o wym. 0,6x0,6 m, 2.5. plantowanie z obsianiem trawą, 2.6. inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI.1 a), b) SIWZ. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.2.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy - co najmniej 2 zamówienia w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów lub placów, w technologii betonu lanego, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami od poprzednich zamawiających, np. referencjami, opiniami, protokołami odbioru końcowego robót itp., na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 3.2.2. Dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg oraz posiadającą aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt VI.1. a), c), d) SIWZ. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI.1. a), e) SIWZ. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenia i dokumenty - pkt VI.1.a) - e) SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. Nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c) wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy, o których mowa w pkt. IV.3.2.1 SIWZ, z informacją o przedmiocie zamówienia, wartości, dacie, miejscu wykonania i zamawiających (wg zał. Nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie, protokoły odbioru końcowego robót itp.), d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg oraz dokument potwierdzający przynależność kierownika do Izby Samorządu Zawodowego oraz dodatkowo pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg, jeżeli wykonawca będzie dysponował tą osobą. Uwaga: Nie załączenie do oferty takiego zobowiązania będzie oznaczać, że wykonawca dysponuje osobą z uprawnieniami jak podano wyżej. e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. b), c), d), e) - mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, pokój 314 w godzinach 8:00 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pokój nr 1 (parter - Biuro Obsługi Mieszkańców).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.