eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk-WrzeszczDostawa aparatury pomiarowej na potrzeby realizacji projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Gdańsk-Wrzeszcz: Dostawa aparatury pomiarowej na potrzeby realizacji projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej
Numer ogłoszenia: 83241 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska , ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie, tel. 058 3472419, faks 058 3472413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury pomiarowej na potrzeby realizacji projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury pomiarowej na potrzeby realizacji projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kompletnego zestawu pomiarowo - rejestrującego, urządzenia do precyzyjnego pomiaru przemieszczeń pionowych oraz wtyków i kabla transmisyjnego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części, dopuszczając możliwość składania ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia: Część A Zestaw pomiarowo rejestrujący; Przedmiot zamówienia w części A obejmuje: dwuosiowe czujniki naprężeń 10 szt., przyrząd do wzorcowania czujników naprężeń 2 szt., czujniki siły 16 szt., czujnik podciśnienia nadciśnienia 1 szt., czujniki do pomiaru przemieszczeń liniowych 3 szt., system akwizycji danych pomiarowych z oprogramowaniem 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, testowanie i wzorcowanie czujników naprężeń w siedzibie i w obecności Zamawiającego, montaż zestawu pomiarowo rejestrującego na wskazanym przez zamawiającego obiekcie (rysunek poglądowy obiektu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), weryfikację poprawności działania zamontowanego zestawu, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego zestawu oraz konsultacje w zakresie obsługi aparatury w wymiarze do 14 dni roboczych na badanym obiekcie w wyznaczonym przez zamawiającego terminach. Część B Urządzenie do precyzyjnego pomiaru przemieszczeń pionowych; Przedmiot zamówienia w części B obejmuje zestaw precyzyjnego niwelatora cyfrowego z jedną łatą inwarową o długości 2m wraz ze skrzynią transportową oraz skalami inwarowymi (6 szt.) z otworami do montażu na konstrukcji trwałej i statywem drewnianym ciężkim, dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, w siedzibie Zamawiającego. Część C Wtyki i kabel transmisyjny; Przedmiot zamówienia w części C obejmuje kabel transmisyjny o dwóch parach żył miedzianych giętkich ekranowanych indywidualnie folią metalizowaną z ekranem ogólnym o izolacji PE i powłoce PVC (2x2x22AWG) 0,5 km, wtyk żeński wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm 70 szt., wtyk męski wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm 70 szt., dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 32.58.11.30-9, 31.22.41.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Wykonawca składający ofertę na część A przedmiotu zamówienia, w przypadku czujników naprężeń i przyrządów do wzorcowania czujników naprężeń powinien załączyć do oferty projekt oferowanego czujnika (część opisowa i rysunki)w wersji papierowej - 1 egzemplarz i na nośniku elektronicznym - 1 sztuka. Projekt ma potwierdzać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt. 2.1 SIWZ (str.6-7 SIWZ). W przypadku pozostałych części zestawu pomiarowo-rejestrującego należy załączyć Opis oferowanego przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4A do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz rzeczowo-cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A, 5B lub 5C do SIWZ; 2) Opcjonalnie, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale III, podrozdz. III ust. 3-6 SIWZ); 3) Opcjonalnie, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - określające zakres umocowania pełnomocnika w niniejszym postępowaniu; 4) Opcjonalnie, pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron umowy. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących terminu: termin realizacji dostawy ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy); ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, między innymi dotyczących decyzji urzędowych, Ze względu na prototypowy charakter urządzeń objętych częścią A przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy dotyczącej części A przedmiotu zamówienia, o czas nie dłuższy niż 60 dni kalendarzowych, w przypadku pojawienia się obiektywnych trudności, nie leżących po stronie Wykonawcy, na jego wniosek i po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała; Podatku VAT: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT w zakresie obejmującym przedmiot umowy, której strony nie mogły przewidzieć w momencie podpisania umowy; Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy: Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, parter, pok. 011.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, parter, pok. 011.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Zakup finansowany ze środków projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Zestaw pomiarowo-rejestrujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części A obejmuje:dwuosiowe czujniki naprężeń - 10 szt., przyrząd do wzorcowania czujników naprężeń - 2 szt., czujniki siły - 16 szt., czujnik podciśnienia nadciśnienia - 1 szt., czujniki do pomiaru przemieszczeń liniowych - 3 szt., system akwizycji danych pomiarowych z oprogramowaniem - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, testowanie i wzorcowanie czujników naprężeń w siedzibie i w obecności Zamawiającego, montaż zestawu pomiarowo-rejestrującego na wskazanym przez zamawiającego obiekcie (rysunek poglądowy obiektu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), weryfikację poprawności działania zamontowanego zestawu, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego zestawu oraz konsultacje w zakresie obsługi aparatury w wymiarze do 14 dni roboczych na badanym obiekcie w wyznaczonym przez zamawiającego terminach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 168.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Urządzenie do precyzyjnego pomiaru przemieszczeń pionowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części B obejmuje zestaw precyzyjnego niwelatora cyfrowego z jedną łatą inwarową o długości 2m wraz ze skrzynią transportową oraz skalami inwarowymi (6 szt.) z otworami do montażu na konstrukcji trwałej i statywem drewnianym ciężkim, dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, w siedzibie Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Wtyki i kabel transmisyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części C obejmuje :kabel transmisyjny o dwóch parach żył miedzianych giętkich ekranowanych indywidualnie folią metalizowaną z ekranem ogólnym o izolacji PE i powłoce PVC (2x2x22AWG) - 0,5 km, wtyk żeński wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm - 70 szt.,wtyk męski wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm - 70 szt., dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.11.30-9, 31.22.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.