Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Gdańsk-Wrzeszcz: Dostawa aparatury pomiarowej na potrzeby realizacji projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej
Numer ogłoszenia: 83241 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska , ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie, tel. 058 3472419, faks 058 3472413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury pomiarowej na potrzeby realizacji projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury pomiarowej na potrzeby realizacji projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kompletnego zestawu pomiarowo - rejestrującego, urządzenia do precyzyjnego pomiaru przemieszczeń pionowych oraz wtyków i kabla transmisyjnego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części, dopuszczając możliwość składania ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia: Część A Zestaw pomiarowo rejestrujący; Przedmiot zamówienia w części A obejmuje: dwuosiowe czujniki naprężeń 10 szt., przyrząd do wzorcowania czujników naprężeń 2 szt., czujniki siły 16 szt., czujnik podciśnienia nadciśnienia 1 szt., czujniki do pomiaru przemieszczeń liniowych 3 szt., system akwizycji danych pomiarowych z oprogramowaniem 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, testowanie i wzorcowanie czujników naprężeń w siedzibie i w obecności Zamawiającego, montaż zestawu pomiarowo rejestrującego na wskazanym przez zamawiającego obiekcie (rysunek poglądowy obiektu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), weryfikację poprawności działania zamontowanego zestawu, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego zestawu oraz konsultacje w zakresie obsługi aparatury w wymiarze do 14 dni roboczych na badanym obiekcie w wyznaczonym przez zamawiającego terminach. Część B Urządzenie do precyzyjnego pomiaru przemieszczeń pionowych; Przedmiot zamówienia w części B obejmuje zestaw precyzyjnego niwelatora cyfrowego z jedną łatą inwarową o długości 2m wraz ze skrzynią transportową oraz skalami inwarowymi (6 szt.) z otworami do montażu na konstrukcji trwałej i statywem drewnianym ciężkim, dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, w siedzibie Zamawiającego. Część C Wtyki i kabel transmisyjny; Przedmiot zamówienia w części C obejmuje kabel transmisyjny o dwóch parach żył miedzianych giętkich ekranowanych indywidualnie folią metalizowaną z ekranem ogólnym o izolacji PE i powłoce PVC (2x2x22AWG) 0,5 km, wtyk żeński wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm 70 szt., wtyk męski wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm 70 szt., dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 32.58.11.30-9, 31.22.41.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Wykonawca składający ofertę na część A przedmiotu zamówienia, w przypadku czujników naprężeń i przyrządów do wzorcowania czujników naprężeń powinien załączyć do oferty projekt oferowanego czujnika (część opisowa i rysunki)w wersji papierowej - 1 egzemplarz i na nośniku elektronicznym - 1 sztuka. Projekt ma potwierdzać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt. 2.1 SIWZ (str.6-7 SIWZ). W przypadku pozostałych części zestawu pomiarowo-rejestrującego należy załączyć Opis oferowanego przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4A do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz rzeczowo-cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A, 5B lub 5C do SIWZ; 2) Opcjonalnie, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale III, podrozdz. III ust. 3-6 SIWZ); 3) Opcjonalnie, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - określające zakres umocowania pełnomocnika w niniejszym postępowaniu; 4) Opcjonalnie, pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron umowy. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących terminu: termin realizacji dostawy ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy); ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, między innymi dotyczących decyzji urzędowych, Ze względu na prototypowy charakter urządzeń objętych częścią A przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy dotyczącej części A przedmiotu zamówienia, o czas nie dłuższy niż 60 dni kalendarzowych, w przypadku pojawienia się obiektywnych trudności, nie leżących po stronie Wykonawcy, na jego wniosek i po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała; Podatku VAT: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT w zakresie obejmującym przedmiot umowy, której strony nie mogły przewidzieć w momencie podpisania umowy; Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy: Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, 80-233 Gdańsk
ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, parter, pok. 011.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, parter, pok. 011.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Zakup finansowany ze środków projektu POIG 01.03.01-00-099/12 pt. Innowacyjna metoda wymiarowania konstrukcji wielkogabarytowych silosów przemysłowych z blachy falistej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Zestaw pomiarowo-rejestrujący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części A obejmuje:dwuosiowe czujniki naprężeń - 10 szt., przyrząd do wzorcowania czujników naprężeń - 2 szt., czujniki siły - 16 szt., czujnik podciśnienia nadciśnienia - 1 szt., czujniki do pomiaru przemieszczeń liniowych - 3 szt., system akwizycji danych pomiarowych z oprogramowaniem - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, testowanie i wzorcowanie czujników naprężeń w siedzibie i w obecności Zamawiającego, montaż zestawu pomiarowo-rejestrującego na wskazanym przez zamawiającego obiekcie (rysunek poglądowy obiektu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), weryfikację poprawności działania zamontowanego zestawu, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego zestawu oraz konsultacje w zakresie obsługi aparatury w wymiarze do 14 dni roboczych na badanym obiekcie w wyznaczonym przez zamawiającego terminach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 168.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Urządzenie do precyzyjnego pomiaru przemieszczeń pionowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części B obejmuje zestaw precyzyjnego niwelatora cyfrowego z jedną łatą inwarową o długości 2m wraz ze skrzynią transportową oraz skalami inwarowymi (6 szt.) z otworami do montażu na konstrukcji trwałej i statywem drewnianym ciężkim, dostawę zestawu do siedziby Zamawiającego, przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenie wszystkich wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Wtyki i kabel transmisyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w części C obejmuje :kabel transmisyjny o dwóch parach żył miedzianych giętkich ekranowanych indywidualnie folią metalizowaną z ekranem ogólnym o izolacji PE i powłoce PVC (2x2x22AWG) - 0,5 km, wtyk żeński wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm - 70 szt.,wtyk męski wkręcany M12 5 pin prosty 8 mm - 70 szt., dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.11.30-9, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.