Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Siedlce: Wykonanie remontu i odnowy pomieszczeń budynku A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 16 i ul. Sądowej 2.
Numer ogłoszenia: 83314 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Siedlcach, ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax 025 6326198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.so.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i odnowy pomieszczeń budynku A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 16 i ul. Sądowej 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane dotyczące wykonania remontu i odnowy pomieszczeń budynku A i C Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Piłsudskiego 16 i ul. Sądowej 2, których charakter i zakres został określony przygotowaną i zatwierdzoną do realizacji dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. Do ogólnego zakresu robót należą: - roboty tynkarskie i murarskie, - roboty malarskie, - roboty posadzkowe, - sanitarne, - roboty rozbiórkowe. Wszelkie prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie i w związku z tym muszą być prowadzone w taki sposób, aby w najmniejszym stopniu zakłócić pracę Sądu Okręgowego w Siedlcach. Większość prac uciążliwych musi być wykonywana poza godzinami urzędowania, tj. po godzinie 16 00 oraz w dni wolne od pracy ( soboty i niedziele).Wykonawca będzie wykonywał sukcesywnie w/w roboty budowlane w poszczególnych pomieszczeniach w kolejności uzgodnionej z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca biorąc udział w przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysiący zł). Nie złożenie wadium w terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Zgodnie z art. 22 ust 1 Pzp: - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania określonej działalności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 2) Wykonali w sposób należyty w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane dotyczące wykonania lub remontu obiektów kubaturowych, każda o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł), odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. osobami, które będą skierowane do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie, (w tym kierownika budowy), związanych z realizacją robót budowlanych i które posiadają: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia wystawiony przez ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł). W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału. Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. Sprawdzenia oraz analizy złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia dokona Komisja przetargowa powołana przez Dyrektora Sądu Okręgowego w Siedlcach. Ze złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie choćby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli w/w oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca winien złożyć w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz minimum dwóch robót budowlanych dotyczące wykonania lub remontu obiektów kubaturowych, każda o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł), wykonanych w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: nazwy inwestycji i miejsca realizacji, całkowitej wartości brutto robót budowlanych, odbiorców i dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5) Wykaz i poświadczone kserokopie uprawnień osób, które będą skierowane do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych, w tym kierownika budowy i kierowników robót budowlanych, związanych z realizacją robót budowlanych - wymagane są uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierowniczych w budownictwie oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wzór wykazu osób skierowanych do pełnienia funkcji kierowniczych stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia wystawiony przez ubezpieczyciela potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy zł). W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od owiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na cały okres realizacji zamówienia. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w tym postępowaniu (w zakresie art. 22 ust.1 Pzp) - o tym, że Wykonawca: -spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie tego zamówienia na podstawie przepisu - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.so.siedlce.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój nr 1 w Sądzie Okręgowym w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, 08-110 Siedlce (w godzinach jego pracy)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Pokój nr 7 w Sądzie Okręgowym w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, 08-110 Siedlce (w godzinach jego pracy)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- Usługa kons., ser., nap. i usu. aw. urz. bram i dr. przes., garaż., szlab. i bram wj., br. obr., zapór antyt., dźw. nożyc. i platf. przeł. znaj. się na ter. komp. woj. będą. na zao. 28 WOG w 2025 r.
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniu 21 maja 2025 r. na Uniwersytecie w Siedlcach ul. Żytnia 39.
- Modernizacja placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Chodowie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w internacie Komandor przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni - piętro 3 i 4 budynek A
- Termorenowacja budynku E wraz z wymianą konstrukcji więźby dachowej i zabudową studzienek teletechnicznych
- Remont pokrycia dachowego nad częścią budynku Inkubatora Przedsiębiorczości prowadzonego przez Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Dostosowanie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim dla osób z niepełnosprawnościami - likwidacja barier architektonicznych
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.