eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 lutego 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Rzeszów: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 lutego 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Numer ogłoszenia: 8336 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie , ul. Skrajna 1, 35-231 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 24 30, faks 17 748 24 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola13.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 lutego 2016 r. do 31 grudnia 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie w okresie od 1 lutego 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. wg zestawień stanowiących załączniki od 2.1 do 2.7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część I - Mięso, drób i wędliny; część II - Ryby i mrożonki; część III - Warzywa i owoce; część IV - Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja; część V - Pieczywo; część VI - Wyroby garmażeryjne; część VII - Pozostałe art. spożywcze..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.00.00-2, 15.11.21.00-7, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.33.11.00-8, 15.89.60.00-5, 03.31.10.00-0, 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9, 03.20.00.00-3, 03.22.11.00-7, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6, 15.85.10.00-8, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego spełniania tego warunku - zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy poszczególnych artykułów spożywczych danej kategorii - zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami - zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony w odpowiednich miejscach formularz ofertowy, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ oraz szczegółowe formularze cenowe stanowiące zał. nr 2.1 - 2.7 dla wybranej części zamówienia. 2. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Sądowego. 3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 4 do SIWZ. 4. Parafowany wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany liczby uczniów i wychowanków uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej i przedszkolnej; b. w przypadku zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach niniejszej umowy zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po zawarciu stosownego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola13.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie, ul. Skrajna 1, 35-231 Rzeszów, I piętro - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rzeszowie, ul. Skrajna 1, 35-231 Rzeszów,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso, drób i wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Antrykot - kg 10, 2. Filet z piersi indyka, świeży - kg 175. 3. Filet z piersi kurczaka, świeży - kg 340, 4. Karkówka wieprzowa, bez kości, świeża - kg 445, 5. Kiełbasa podwawelska - kg 225, 6. Kiełbasa krakowska półsucha - kg 10, 7. Kiełbasa wiejska - kg 20, 8. Mięso cielęce b/k świeże - kg 10, 9. Mięso wołowe b/k świeże - kg 10, 10. Parówka (cielęca, drobiowa, wieprzowa) - kg 55, 11. Polędwica drobiowa - kg 25, 12. Polędwiczki wieprzowe surowe - kg 50, 13. Porcja rosołowa - kg 450, 14. Schab bez kości, kl. 1 - kg 340, 15. Szynka bez kości (kulka) - kg 200, 16. Szynka wieprzowa gotowana - kg 35, 17. Szynka wieprzowa wędzona - kg 10, 18. Udziec z indyka, świeży - kg 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RYBY I MROŻONKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brokuł mrożony - kg 20, 2. Fasola szparagowa mrożona - kg 15, 3. Filet z dorsza - kg 140, 4. Filet z mintaja - kg 125, 5. Filet z miruny - kg 225, 6. Kalafior mrożony - kg 55, 7. Malina mrożona - kg 60, 8. Marchewka mini - kg 50, 9. Mieszanka kompotowa mrożona (bez rabarbaru) - kg 300, 10. Mieszanka warzywna 6-8 składnikowa - kg 50, 11. Mieszanka warzywna tzw. meksykańska - kg 60, 12. Papryka mrożona kolorowa - kg 5, 13. Porzeczka czarna - kg 300, 14. Szpinak - kg 5, 15. Truskawki - kg 225, 16. Wiśnia mrożona bez pestek - kg 70, 17. Włoszczyzna paski czteroskładnikowa - kg 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.33.11.00-8, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WARZYWA I OWOCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Arbuz - kg 150, 2. Banan - kg 1245, 3. Borówka - kg 10, 4. Brokuł - szt 5, 5. Brzoskwinia - kg 40, 6. Burak ćwikłowy - kg 385, 7. Cebula - kg 160, 8. Cebula czerwona - kg 10, 9. Cukinia - kg 10, 10. Cytryna - kg 20, 11. Czereśnie - kg 40, 12. Czosnek - kg 20, 13. Fasola Jaś karłowy - kg 70, 14. Fasola Jaś piękny - kg 10, 15. Fasolka szparagowa - kg 10, 16. Groch łuskany - kg 45, 17. Gruszka deserowa - kg 140, 18. Jabłko deserowe - kg 975, 19. Kalafior - szt 55, 20. Kapusta biała - kg 195, 21. Kapusta czerwona - kg 35, 22. Kapusta kiszona w wiaderku - kg 265, 23. Kapusta młoda - kg 50, 24. Kapusta pekińska - szt 195, 25. Kapusta włoska - szt 25, 26. Kiwi - kg 20, 27. Koperek - szt 420, 28. Maliny - kg 10, 29. Mandarynka - kg 260, 30. Marchew - kg 590, 31. Natka pietruszki - szt 405, 32. Nektarynka - kg 120, 33. Ogórek kiszony w wiaderku - kg 215, 34. Ogórek świeży (w sezonie) - kg 260, 35. Ogórek świeży (poza sezonem) - kg 20, 36. Papryka czerwona - kg 55, 37. Pieczarki - kg 60, 38. Pietruszka korzeń - kg 140, 39. Pomarańcza - kg 20, 40. Pomidor (poza sezonem) - kg 20, 41. Pomidor (w sezonie) - kg 210, 42. Por - szt 225, 43. Rzodkiewka - szt 25, 44. Sałata zielona - szt 250, 45. Seler korzeń - kg 145, 46. Szczypiorek - szt 460, 47. Śliwka - kg 40, 48. Truskawki świeże (owoc sezonowy) - kg 85, 49. Winogron biały (w sezonie) - kg 80, 50. Ziemniaki - kg 6500, 51. Ziemniaki młode (produkt sezonowy - mc VI, VII) - kg 625..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.22.00-5, 03.22.00.00-9, 03.20.00.00-3, 03.22.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYROBY MLECZARSKIE, NABIAŁ I JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jaja L - szt 6200, 2. Jogurt naturalny - szt 195, 3. Jogurt owocowy, różne smaki - szt 1770, 4. Masło 82 % - szt 1345, 5. Maślanka - l 200, 6. Mleko 2 % - l 3625, 7. Mleko smakowe - szt 3625, 8. Ser biały półtłusty - kg 365, 9. Ser żółty pełnotłusty - kg 45, 10. Serek homogenizowany naturalny - szt 1190, 11. Serek homogenizowany smakowy - szt 170, 12. Serek ziarnisty - szt 50, 13. Śmietana 10-12 % - szt 360..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PIECZYWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bułka czerstwa (do mięsa mielonego) - szt 1000, 2. Bułka grahamka - szt 900, 3. Bułka kajzerka - szt 500, 4. Bułka tarta - szt 250, 5. Bułka wieloziarnista - szt 1200, 6. Chałka - szt 50, 7. Chleb graham - szt 570, 8. Chleb orkiszowy - szt 100, 9. Chleb razowy - szt 250, 10. Chleb wiejski żytni - szt 100, 11. Chleb wieloziarnisty - szt 100, 12. Chleb zwykły - szt 200..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WYROBY GARMAŻERYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kluski śląskie - kg 155, 2. Kopytka - kg 50, 3. Pierogi ruskie - kg 400, 4. Pierogi z kapustą słodką - kg 100, 5. Pierogi z mięsem - kg 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: POZOSTAŁE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ananasy w puszce - szt 5, 2. Barszcz czerwony - szt 20, 3. Bazylia - szt 30, 4. Brzoskwinie w puszce - szt 5, 5. Budyń w proszku bez cukru - szt 450, 6. Chrupki kukurydziane - szt 75, 7. Chrzan tarty - szt 30, 8. Cukier biały kryształ - kg 615, 9. Cukier puder - kg 5 , 10. Cukier waniliowy - szt 60, 11. Cynamon - szt 30, 12. Drożdże w kostce - szt 10, 13. Dżem owocowy bez dodatku cukru - szt 10, 14. Fasola czerwona konserwowa - szt 10, 15. Filet z makreli w oleju - szt 90, 16. Filet z makreli w pomidorach - szt 10, 17. Galaretka w proszku różne smaki - szt 450, 18. Gałka muszkatołowa - szt 20, 19. Groszek konserwowy - szt 25 , 20. Groszek ptysiowy - szt 20, 21. Grzyby suszone - kg 0,3; 22. Herbata miętowa ekspresowa - szt 20, 23. Herbata owocowa z suszu - szt 20, 24. Herbata zwykła ekspresowa - szt 15, 25. Imbir w proszku - szt 20, 26. Kakao naturalne - szt 45, 27. Kasza gryczana prażona w saszetkach - szt 200, 28. Kasza jaglana w saszetkach - szt 40, 29. Kasza jęczmienna średnia - kg 20, 30. Kasza jęczmienna saszetki - szt 300, 31. Kasza kukurydziana drobna - kg 20, 32. Kasza manna zwykła - kg 35, 33. Kawa zbożowa - szt 35, 34. Keczup łagodny - szt 35, 35. Kisiel w proszku bez cukru - szt 340, 36. Kminek mielony - szt 60, 37. Koncentrat pomidorowy - szt 110, 38. Kukurydza konserwowa - szt 80, 39. Kurkuma - szt 20, 40. Kwasek cytrynowy - szt 90, 41. Liść laurowy - szt 110, 42. Lubczyk - szt 25, 43. Majeranek - szt 75, 44. Makaron drobny (muszelki, gwiazdki, literki) - kg 30, 45. Makaron kokardki durum - kg 70, 46. Makaron łazanki - kg 20, 47. Makaron nitki (rosołowy) - kg 70, 48. Makaron pełnoziarnisty - kg 50, 49. Makaron pióra durum - kg 35 , 50. Makaron spaghetti durum - kg 65, 51. Makaron świderki durum - kg 235, 52. Makaron zacierka - szt 80, 53. Mąka pełnoziarnista - kg 40, 54. Mąka pszenna - kg 130, 55. Mąka ziemniaczana - kg 5, 56. Migdały w płatkach - szt 20, 57. Miód naturalny - szt 110, 58. Morele suszone - szt 20, 59. Musztarda łagodna - szt 55, 60. Olej rzepakowy - l 390, 61. Olej słonecznikowy z pierwszego tłoczenia - l 390, 62. Oregano - szt 20, 63. Orzechy włoskie - szt 20, 64. Otręby pszenne - szt 20, 65. Paluszki z sezamem - szt 20, 66. Papryka słodka - szt 75, 67. Papryka ostra - szt 20, 68. Pestki dyni łuskane - szt 20, 69. Pieprz naturalny mielony - szt 115, 70. Płatki jaglane - szt 30, 71. Płatki jęczmienne błyskawiczne - szt 30, 72. Płatki kukurydziane - kg 15, 73. Płatki kukurydziane pełnoziarniste - kg 15, 74. Płatki owsiane - kg 5, 75. Płatki ryżowe - szt 30, 76. Powidło śliwkowe bez cukru - szt 25, 77. Proszek do pieczenia - szt 20, 78. Rodzynki - szt 20, 79. Ryba wędzona makrela - szt 30, 80. Ryż biały - kg 120 , 81. Ryż biały w saszetkach - szt 395, 82. Ryż naturalny brązowy - kg 50, 83. Słonecznik łuskany - szt 20, 84. Soczek owocowy bez cukru w kartoniku - szt 4600, 85. Sok owocowy bez cukru karton 1-2 l - l 100, 86. Sok owocowy 100 % tłoczony karton 5 l - l 40 , 87. Sól o obniżonej zawartości sodu - kg 150, 88. Śliwki suszone - szt 20, 89. Tuńczyk w kawałkach w sosie własnym - szt 30, 90. Wafle ryżowe różne smaki - szt 50, 91. Woda mineralna gazowana - szt 12, 92. Woda mineralna niegazowana - szt 495, 93. Ziele angielskie - szt 120, 94. Żurek (zakwas) - szt 185..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.