Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Wschowa: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM
Numer ogłoszenia: 83413 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. , ul. Daszyńskiego 10, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 65 5402605, faks 65 5402607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk.wschowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: jest dostawa jednej fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem. 1.1. Wymagane jakim powinien odpowiadać oferowany pojazd: 1.1.1. Pojazd (zamiatarka): - zamiatarka chodnikowa fabrycznie nowa (rok produkcji 2010 lub 2011); - zamiatarka chodnikowa o pojemności zbiornika 1 m3; - silnik wysokoprężny; o mocy minimum 30 kW (Diesel); - emisja spalin - Euromot III A; - napęd hydrostatyczny; - zbiornik paliwa minimum 50 litrów; - zbiornik wykonany z stali nierdzewnej o pojemności minimum 70 l; - zbiornik na czystą wodę minimum 220l, wykonany z tworzywa sztucznego; - dopuszczalna całkowita masa zamiatarki - 2500 kg; - długość zamiatarki ze szczotkami minimum 3500 mm maksimum 5000 mm; - minimum dwie szczotki przednie; - średnica szczotek minimum 700 mm; - szerokość zamiatania maksimum 2200 mm; - niezależna praca szczotek; - regulacja docisku szczotek z kabiny kierowcy; - prędkość obrotowa szczotek od 0 do 150 obr./min; - ssawa wykonana ze stali nierdzewnej; - system recyklingu wody brudnej; - klimatyzacja w kabinie kierowcy; - miernik godzin pracy; - siedzenie mechaniczne z regulacja wysokości, preferowane pneumatyczne; - oświetlenie ostrzegawcze; 1.1.2. Osprzęt zimowy: - posypywarka walcowa: - szerokość robocza posypywarki minimum 1,20 m; - zasobnik piasku lub soli minimum 200 l; - sterowany hydraulicznie; - pług odśnieżny: - szerokość robocza pługu 1,20 do 1,50 m; - sterowany hydraulicznie; - sterowanie pługiem: góra - dół - prawo - lewo; - szczotka walcowa: - szerokość robocza szczotki 1,20 do 1,50 m; - sterowany hydraulicznie; - sterowanie szczotką: góra - dół - prawo - lewo; 1.1.3. Wyposażenie dodatkowe: - apteczka; - koło zapasowe; - gaśnica z atestem; - trójkąt ostrzegawczy, - klucz do kół; - komplet opon zimowych; 1.1.4. Wymagane dokumenty dostarczone wraz z zamiatarką: - komplet dokumentów umożliwiających rejestrację pojazdu; - książka pojazdu lub karta pojazdu; - książka lub karta gwarancyjna; - świadectwo homologacji; - instrukcja obsługi pojazdu i osprzętu w języku polskim; - katalog części zamiennych pojazdu i osprzętu; 1.1.5. Gwarancja, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: - Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na min. 24 miesiące od daty przekazania przedmiotu zamówienia ; - w przypadku, gdy w okresie gwarancji naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny oraz pokryje koszty dojazdu (transportu) pojazdu i/lub osprzętu do serwisu - czas przybycia serwisu w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii (faksem); - w przypadku, gdy w okresie gwarancji zaistnieje konieczność naprawy sprzętu objętego umową przez czas dłuższy niż 72 godziny, Wykonawca na czas naprawy zapewni Zamawiającemu sprzęt zastępczy o parametrach technicznych nie gorszych niż sprzęt naprawiany; - Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oraz dostęp do części zamiennych w okresie 5 lat po upływie terminu gwarancji; 1.1.6. Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta, nazwy, marki, modelu oraz parametrów technicznych pojazdu i osprzętu, nazwy i adresu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; - Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego; - Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi pojazdu i osprzętu, w siedzibie Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia; - przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego ; - przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania odpowiednich norm (m.in. EURO) i posiadać odpowiednie certyfikaty przewidziane prawem polskim; - przedmiot zamówienia powinien być oznakowany i oświetlony zgodnie z Prawem o ruchu drogowym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.31 - Zamiatarki zasysające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonał co najmniej: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa fabrycznie nowej zamiatarki o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć: a) Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta, nazwy, marki, modelu oraz parametrów technicznych pojazdu i osprzętu , b) nazwy i adresu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk.wschowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Komunalna Wschowa, ul. Daszyńskiego 10 , 67-400 Wschowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Spółka Komunalna Wschowa, ul. Daszyńskiego 10 , 67-400 Wschowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.