To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-16
Ogłoszenie nr 83423 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.
Warszawa: "Modernizacja siedzib Urzędu" - budowa instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) oraz wentylacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. "Solidarności" 90
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319474-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328230-2016, 331460-2016, 368957-2016, 25190-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300161, ul.
Al. Solidarności
90,
01003
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks
224 435 600, e-mail
zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja siedzib Urzędu" - budowa instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) oraz wentylacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. "Solidarności" 90
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):63/ZP/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na instalacji klimatyzacji (wysoki i niski parter) - oraz wentylacji mechanicznej (cały budynek) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy al. Solidarności 90. 1.Zakres robót - klimatyzacja: 1.1.Roboty sanitarne - Montaż urządzeń do klimatyzacji. - Osuszanie instalacji. - Napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym R410A. - Odprowadzenie skroplin do kanalizacji. 1.2. Roboty elektryczne - Dobudowa odpływów w rozdzielnicy głównej. - Wykonanie wewnętrznych linii zasilających. - Wykonanie połączeń linii transmisyjnych pomiędzy jednostkami zewnętrznymi i wewnętrznymi. - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i uzupełnienie instalacji odgromowej o ochronę jednostek zewnętrznych. 2. Zakres robót - wentylacja: 2.1 Roboty budowlane - Demontaż kratek wentylacyjnych i zamurowanie otworów. - Wykonanie konstrukcji wsporczej dla umożliwienia mocowania na dachu budynku centrali wentylacyjnej oraz kominów podstaw wentylacyjnych. 2.. Roboty elektryczne - Dobudowa odpływu w istniejącej rozdzielnicy głównej budynku TG1. - Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej do szafy zasilająco-sterowniczej centrali wentylacyjnej SZW. - Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i uzupełnienie instalacji odgromowych. 2.3.Roboty sanitarne - Montaż kanałów wentylacyjnych. - Montaż urządzeń wentylacyjnych. 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i obioru przedmiotu zamówienia określają :Dokumentacja z załącznikami, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z montażem instalacji elektrycznych, montażem instalacji sanitarnych i pracami ogólnobudowlanymi były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy od odpowiedzialności OC z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, który obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową i deliktową. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać z ww. dokumentami, miejscem przyszłych robót budowlanym oraz zapisami Części XI SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45232460-4,
45310000-3,
45311000-0,
45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1095937.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1174161.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.