To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-16
Ogłoszenie nr 83437 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.
Poznań: Dostawa i montaż regałów przesuwnych w pomieszczeniach piwnicznych Wydziału Historycznego UAM na Morasku, ul. Umultowska 89D w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46050-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
1293330000, ul.
ul. Wieniawskiego
1,
61-712
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8294440,
61 8291650, faks
61 8294012, e-mail
przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż regałów przesuwnych w pomieszczeniach piwnicznych Wydziału Historycznego UAM na Morasku, ul. Umultowska 89D w Poznaniu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/1440/D/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ - Specyfikacja techniczna. 2.Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący zakres dostawy zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr A do SIWZ - Specyfikacja techniczna oraz rzut pomieszczenia . 3.Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 72 godzin od momentu zgłoszenia w dni robocze, usunięcie uszkodzenia do 14 dni roboczych od momentu reakcji na zgłoszenie oraz wymianę elementu regału/regału na nowe po 3 naprawach gwarancyjnych danego elementu regału/regału. Bieg gwarancji dla całego przedmiotu umowy rozpoczyna się w dniu następnym, licząc od daty odbioru regałów. 4.Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, lub o tych samych parametrach, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ lub je przewyższających. 5.Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) w ostatniej kolumnie: wskaże nazwę producenta, pełną nazwę i symbol regału/ów jakie wycenia i jakie zostaną dostarczony do Zamawiającego po podpisaniu umowy oraz załączy do oferty: - opis techniczny regału (cechy funkcjonalne, ergonomiczne, zastosowane materiały, parametry techniczne tych materiałów, sposób wykończenia powierzchni). - rysunek, zdjęcie lub wizualizacja regału (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla. Sugeruje się, żeby opis techniczny regału to minimum jedna, osobna karta (formatu minimum A4), która musi zawierać w nagłówku nazwę producenta, pełną nazwę i symbol produktu, opis Techniczny i rysunek, zgodnie z opisem powyżej w niniejszym punkcie. Na podstawie dołączonego do oferty opisu technicznego i rysunku regału Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych mebli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. 6.Wykonawca załączy do oferty atesty, oświadczenie producenta zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej (Załącznik A do SIWZ). 7.Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. 8.Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i istniejącego wyposażenia instalacyjnego pomieszczeń i dostosować gabaryty regałów. 9.Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia - po podpisaniu umowy, dostawca dokona obmiaru z natury, wykona projekt aranżacji pomieszczeń i uzyska pozytywną akceptację Zamawiającego. 10.Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację dostarczanych regałów i w przypadku stwierdzenia niezgodności ze złożoną ofertą, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 11.Wykonawca dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do budynku Wydziału Historycznego UAM na Morasku, ul. Umultowska 89 D w Poznaniu. 12.Wykonawca zobowiązany jest do: -zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone. -sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych regałów (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie może być dzielony przez Wykonawców, oferty nie zawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2)SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39131100-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT248780.49 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 258300.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.