Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Jelenia Góra: Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 83440 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze, ul. Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6473160-163, 6473185, faks 075 6473163.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru do drukowania i kserograficznego oraz drobnego sprzętu biurowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jeleniej Górze..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - WYTWÓRCZA "REDIS" EKSPORT - IMPORT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - WYTWÓRCZA "REDIS" EKSPORT - IMPORT SP. Z O.O.
- FIRMA HANDLOWO-WYTWÓRCZA REDIS Spółka z o.o. Export-Import, ul. Kilińskiego 17, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58146,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69978,77
Oferta z najniższą ceną: 69978,77 / Oferta z najwyższą ceną: 71412,37
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych 2. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3. Nie ma żadnych ograniczeń w dostępie do przedmiotu zamówienia. 4. Zrealizowanie zamówienia nie wymaga wiedzy specjalistycznej. 5. Ustalone standardy jakościowe przedmiotu zamówienia są powszechnie znane, a odbiór dostawy nie wymaga specjalnego przygotowania. 6. Istnieje co najmniej pięciu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej działalności, mogą zrealizować ten przedmiot zamówienia. 7.art. 70 art. 71 ust. 1 ustawy Pzp ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W JELENIEJ GÓRZE
- Ochrona mienia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, w 2025 r.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn i miasta Kowary
- Dostawa wraz z montażem sprzętów medycznych do budynku nr 2 Wydziału Nauk Medycznych i Technicznych Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Usługa ubezpieczenia Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.