To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-13
Gliwice: Serwis, naprawa kserokopiarek w okresie 4 lat
Numer ogłoszenia: 83473 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109008 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Zamówień Publicznych, Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis, naprawa kserokopiarek w okresie 4 lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest serwis, konserwacja i naprawa kserokopiarek użytkowanych przez Wydziały Urzędu Miejskiego w Gliwicach, zapewniające sprawne i bezawaryjne działanie urządzeń w budynkach i lokalach administrowanych przez Urząd. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) serwis, konserwację, naprawę kserokopiarek (w tym usuwanie awarii powstałych z winy i bez winy użytkownika) zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, za wyjątkiem kserokopiarek objętych gwarancją. Usługa realizowana będzie w każdy wtorek i czwartek począwszy od godz. 8:30 i obejmować będzie w szczególności: a) regulację urządzeń, konserwację i naprawę, a w razie potrzeby czyszczenie łącznie z obudową, b) niezbędną wymianę części, a w szczególności części, które zgodnie z instrukcją techniczną obsługi podlegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany, c) usuwanie zacięć spowodowanych między innymi wciągnięciem papieru lub jego skrawków z winy i bez winy użytkownika, d) alokację urządzeń i ich ustawienie w wyznaczonym miejscu oraz regulację (zgodnie z potrzebami Zamawiającego), e) identyfikację problemów elektronicznych łączności i funkcjonowania kserokopiarek w sieci we współpracy z Wydziałem Informatyki, oraz nadzorowanie i współpraca z Wydziałem Informatyki oraz z Wydziałami w zakresie eksploatacji, ustawień, korekt oprogramowania użytkowego i funkcji kserokopiarek jak drukowanie, drukowanie poufne, skanowanie dokumentów itp. f) wykonywanie wydruków stanów eksploatacyjnych kserokopiarek oraz kodowanie dostępu i aktualizacja wg potrzeb Zamawiającego, g) szkolenie pracowników w zakresie obsługi kserokopiarek (zgodnie z potrzebami zamawiającego), h) przygotowywanie na wniosek Zamawiającego szczegółowych ekspertyz dotyczących stanu technicznego poszczególnych urządzeń, i) naprawę kserokopiarek w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zlecenia od osoby nadzorującej realizację umowy ze strony Zamawiającego, j) realizację napraw w siedzibie Zamawiającego w miejscu użytkowania urządzeń, k) jeżeli nie jest możliwe usunięcie awarii w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dokonuje naprawy w punkcie serwisowym, zabezpieczając transport urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt, l) w przypadku gdy nie jest możliwe usunięcie awarii kserokopiarek w terminie do 10 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia awarii, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach technicznych wraz z jego ustawieniem i regulacją, a w razie potrzeby szkoleniem z obsługi tego urządzenia, m) w przypadku, gdy wyznaczony termin usługi jest dniem wolnym od pracy, to serwis, konserwacja i naprawa przypada na najbliższy dzień roboczy, n) gwarancja na części, które uległy wymianie w wyniku konserwacji lub naprawy urządzeń, obowiązuje na warunkach określonych przez producenta. Okres gwarancji nie może być jednak krótszy niż jeden rok, o) zapewnienie ciągłości pracy kserokopiarek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy oraz nowo zakupionych kserokopiarek poprzez bieżące dostarczanie fabrycznie nowych, nie regenerowanych tonerów. W tym celu wykonawca dostarczy Wydziałom po jednym zapasowym tonerze dla każdej kserokopiarki i będzie uzupełniał tonery w razie otrzymania zgłoszenia o pobraniu zapasowego tonera. Zapasowe niewykorzystane tonery w oryginalnych opakowaniach zostaną zwrócone Wykonawcy w ostatnim dniu obowiązywania umowy, p) odbiór zasypanych pojemników tonera oraz pustych opakowań i pudełek po zużytych tonerach, q) osoba odpowiedzialna za realizację umowy zaprowadzi Rejestr zgłoszeń awarii gdzie rejestrowane będą zgłoszenia Wydziałów przekazane korespondencją SOD dotyczące awarii urządzeń. Wykonawca każdorazowo zgłosi się u osoby odpowiedzialnej za realizacje umowy w celu przyjęcia zgłoszenia naprawy. Po wykonaniu naprawy Wykonawca opisze otrzymaną korespondencję podając: przyczynę awarii, wymienione części. Potwierdzone wykonanie naprawy przez użytkownika na otrzymanej korespondencji Wykonawca przekaże osobie odpowiedzialnej za realizację umowy, r) serwis kserokopiarek będących na gwarancji w zakresie opisanym w pkt 1) lit. o);p). 3. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ilości wykonanych kopii w kserokopiarkach będących na gwarancji. 4. Serwis, konserwacja i naprawa w pełnym zakresie, o którym mowa w ust. 2, pkt. 1, kserokopiarek na gwarancji rozpocznie się automatycznie po wygaśnięciu okresu gwarancji (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy). 5. W przypadku awarii kserokopiarki będącej na gwarancji w wyniku dostawy nieprawidłowego tonera (o parametrach niezgodnych z zaleceniami producenta) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego świadczenia usług wynikających z warunków gwarancji uszkodzonej kserokopiarki. 6. W okresie trwania umowy szacowana ilość wykonywanych kopii wynosi: a) w okresie dostawy tonerów do kserokopiarek niebędących na gwarancji: - 14 100 000 sztuk kopii czarno-białych, - 1 128 000 sztuk kopii kolorowych, b) w okresie dostawy tonerów do kserokopiarek będących na gwarancji: - 2 632 000 sztuk kopii czarno-białych, - 940 000 sztuk kopii kolorowych. 7. Zamawiający zastrzega, że prognozowane ilości jw. mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w trakcie trwania umowy, jednak łączna wartość umowy nie może przekroczyć kwoty netto za realizację całości zamówienia zawartej w ofercie, powiększonej o podatek VAT, z zastrzeżeniem prawa opcji. Z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia szacowanych ilości wykonywanych kopii Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zmianę cen jednostkowych. 8. Zamawiający może w trakcie trwania umowy skorzystać z prawa opcji, tj. zwiększyć ilość zamawianych kopii do wysokości 5% kwoty netto za realizację całości zamówienia zawartej w ofercie, powiększonej o podatek VAT. 9. Wymagany termin gwarancji: min. 12 miesięcy, maks. 36 miesięcy, licząc od dnia wykonania naprawy, potwierdzonej w sposób , o którym mowa w § 1 ust. 2 lit. q) umowy. 10. Wymagany termin rękojmi: min. 24 miesiące, maks. 48 miesięcy, licząc od dnia wykonania naprawy, potwierdzonej w sposób , o którym mowa w § 1 ust. 2 lit. q) umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRINT-SOL ANNA SOLDAK PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE
jakie przetargi wygrała firma
PRINT-SOL ANNA SOLDAK PRINTING SOLUTIONS AND SERVICE
- Anna Soldak Print - Sol Printing Solutions and Service, ul. Jarosława Iwaszkiewicza 6/4, 52-211 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 612893,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 718160,00
Oferta z najniższą ceną: 718160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1241758,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie zmiany systemu ogrzewania na c.o. gazowe w gminnych lokalach mieszkalnych przy ul. Tarnogórskiej 2/2 i 2/8 oraz przy ul. Tarnogórskiej 2A/5 i 2A/8 w Gliwicach.
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- ZP/G/19/25Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Świętego Wojciecha/Myśliwskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dok. postępowania
- Dostawa licencji uprawniającej do korzystania z systemu wideokonferencyjnego. Znak sprawy: DZPZ.282.21.2025.TB
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.