eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówSzkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.1 PO KL)I-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Chorzów: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.1 PO KL)I-2012
Numer ogłoszenia: 83481 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497101, faks 032 3497100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - Powiatowy Urząd Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (6.1.1 PO KL)I-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO realizowanego w zakresie poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w następujących zakresach: 1. Operator wózków jezdniowych (12 osób w I edycji) 2. Kasjer-sprzedawca (24 osoby w II edycjach) 3. Pracownik branży gastronomicznej (12 osób w I edycji) 4. Gospodarka magazynowa z elementami logistyki oraz obsługą wózków jezdniowych (12 osób w I edycji) 5. Specjalista ds. obsługi klienta (12 osob w I edycji). Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie - między godziną 8:00 a 19:00. Miejscem, w którym zgodnie z programem szkoleniowym będą odbywać się zajęcia - musi być miasto Chorzów lub miasto bezpośrednio sąsiadujace z Chorzowem (tj. Katowice, Ruda Śląska, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Bytom, Piekary Śląskie)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi szkoleniowe grup, w których co najmniej 10 osób ukończyło szkolenie obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia (z zakresu części I: Operator wózków jezdniowych, z zakresu części II: Kasjer-sprzedawca, z zakresu części III: Pracownik branży gastronomicznej, z zakresu części IV: Gospodarka magazynowa z elementami logistyki oraz obsługą wózków jezdniowych, z zakresu części V: Specjalista ds. obsługi klienta) oraz potwierdzą, że wykonali je należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług szkoleniowych oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie szkoleń wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły minimum 2 szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamowienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta cenowa - zał. 1 do SIWZ; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. 2 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - zał. 4 do SIWZ; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. 5 do SIWZ; Program szkolenia - zał. 6 do SIWZ; Preliminarz kursu - zał. 7 do SIWZ; Oświadczenie osób fizycznych w zakresie art 24 ust 1 ustawy PZP (jeśli dotyczy) - zał. 9 do SIWZ. Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - zał. 10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 40
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy (wzór umowy stanowi zał. 8 do SIWZ) w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem sytuacji: - zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów; - zmiany ilości uczestników szkolenia będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.chorzow.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie; ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; pokój 18 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie; ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów; pokój 13 I piętro. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2012 o godz. 08:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO realizowanego w zakresie poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 12 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 4 tygodnie Program szkolenia: minimalna liczba godzin - 110, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 50 godzin zajęć praktycznych. W ramach 50 godzin zajęć praktycznych - 25 godzin zajęć musi być przeprowadzona w hurtowniach lub magazynach. Zajęcia praktyczne w hurtowniach lub magazynach muszą polegać na wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych. Program szkolenia musi zawierać: - omówienie typów wózków jezdniowych, budowy i wyposażenia, - czynności operatora przy obsłudze wózków, - wymiana butli gazowych w wózkach, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - logistyka w magazynie, - HACCP, - minimum sanitarne, - książeczka zdrowia, - bezpieczeństwo i higiena pracy, ppoż., - egzamin Urzędu Dozoru Technicznego - kategoria II WJO, - 25 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w hurtowniach lub magazynach, - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kasjer-sprzedawca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 24 osoby w II edycjach (po 12 osób w każdej edycji) Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni (każda edycja) Program szkolenia: minimalna liczba godzin - 115, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 50 godzin zajęć praktycznych. W ramach 50 godzin zajęć praktycznych - 25 godzin zajęć musi być przeprowadzona w placówkach handlowych w celu poznania praktycznych aspektów związanych z pracą na stanowisku kasowym. Program szkolenia musi zawierać : - obsługa kas fiskalnych, - minimum sanitarne, - książeczka zdrowia, - obsługa terminalu kart płatniczych, - obsługa klienta, - bezpieczeństwo i higiena pracy, ppoż., - 25 godzin praktyki w placówkach handlowych, - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pracownik branży gastronomicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 12 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 15 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 390, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 310 godzin zajęć praktycznych. W ramach 310 godzin zajęć - minimum 90% zajęć prowadzonych w punktach gastronomicznych. Program szkolenia musi zawierać: - przestrzeganie zasad ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, ppoż, i epidemiologicznych podczas procesów technologicznych, - organizacja placówki gastronomicznej, - podstawowe wiadomości z zakresu nauki o żywieniu człowieka, - HACCP, - obsługa kasy fiskalnej, - procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności, - praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w sztuce kulinarnej, - kuchnia staropolska, regionalna i kuchnia innych narodów, - profesjonalna obsługa klienta, - konkurencyjność w usługach gastronomicznych, - nowe trendy w gastronomii, - obróbka wyrobów garmażeryjnych, - organizacja imprez okolicznościowych, - nakrywanie stołów, zastawa i bielizna stołowa, - rodzaje imprez okolicznościowych, - dobieranie menu stosownie do imprezy i do przyjętego zlecenia, kalkulacja kosztów, - rodzaje i formy serwisu, - obsługa kelnerska w gastronomii, - obsługa baru, - przygotowanie dań na imprezy cateringowe (m. in. sałatki warzywne i owocowe, dania garmażeryjne i barowe, desery oraz napoje), - dekorowanie potraw, - promocja oferowanych usług cateringowych, - książeczka sanepidowska, - zajęcia praktyczne przeprowadzone w lokalach gastronomicznych, - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gospodarka magazynowa z elementami logistyki oraz obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 12 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 10 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin - 250, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 125 godzin zajęć praktycznych. W ramach 125 godzin zajęć praktycznych - 30 godzin zajęć przeprowadzonych w hurtowniach lub magazynach. Zajęcia te muszą polegać na wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych z uwzględnieniem wózków jezdniowych wysokiego składowania i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3 m. Program szkolenia musi zawierać: - omówienie typów wózków jezdniowych, budowy i wyposażenia, - czynności operatora przy obsłudze wózków, - wymiana butli gazowych w wózkach, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, towaroznawstwa, - logistyka w magazynie, - gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym, - elementy zarządzania magazynem, - obsługa kasy fiskalnej, - podstawy obsługi programów: SUBIEKT, SYMFONIA, - praktyczna nauka jazdy wózkami z uwzględnieniem jazdy wózkami wysokiego składowania, - HACCP, - książeczka zdrowia, - bezpieczeństwo i higiena pracy, ppoż., - badania wysokościowe powyżej 3m, - egzamin Urzędu Dozoru Technicznego - kategoria II WJO oraz I WJO, - 30 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w hurtowniach lub magazynach, - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Specjalista ds. obsługi klienta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób: 12 osób w I edycji Czas realizacji: nie dłużej niż 11 tygodni Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 300, w tym 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego oraz co najmniej 200 godzin zajęć praktycznych. W ramach 200 godzin zajęć praktycznych - 50 godzin zajęć musi być przeprowadzonych w przedsiębiorstwach i instytucjach zewnętrznych. Program szkolenia musi zawierać: - organizacja pracy biurowe (organizacja stanowiska pracy, nowoczesne techniki technologie biurowe, obieg dokumentów), - obsługa komputera - (praca w środowisku Windows, obsługa pakietu biurowego), - podstawowe zagadnienia dotyczące spraw finansowo-księgowych, - obsługa programu Płatnik (zasady działania programu, zasady wypełnienia dokumentów, zasady przekazywania dokumentów do ZUS), - podstawowe zasady dotyczące fakturowania, - obsługa programu SUBIEKT (możliwości i funkcje programu), - obsługa klienta, - podstawy zasad telemarketingu (techniki nawiązywania relacji i budowania zaufania klienta, techniki aktywnego słuchania, techniki prezentowania produktu oraz techniki skutecznej sprzedaży), - zagadnienia dotyczące obsługi kadrowej (zagadnienia związane ze stosunkiem pracy, wynagrodzenie za pracę, świadczenia pozapłacowe i socjalne, czas pracy, urlopy i inne nieobecności w pracy), - bezpieczeństwo i higiena pracy, ppoż., - 50 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w zewnętrznych przedsiębiorstwach i instytucjach. - 25 godzin obowiązkowego modułu motywacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.