Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-12
Toruń: USŁUGA W ZAKRESIE DOSTAWY, NASADZENIA I PIELĘGNACJI DRZEW NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH
Numer ogłoszenia: 83508 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE DOSTAWY, NASADZENIA I PIELĘGNACJI DRZEW NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: zadanie I - Toruń, teren Archiwum, żywopłot (370 szt.) zadanie II - Toruń, pozostałe kompleksy (285 szt.) zadanie III - Inowrocław (33 szt.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje usługi w zakresie dostawy, nasadzenia i pielęgnacji drzew o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: a) dla zadania nr 1 - 25.000,00 zł. b) dla zadania nr 2 - 30.000,00 zł. c) dla zadania nr 3 - 15.000,00 zł., potwierdzone dowodami, że zostały lub są wykonywane należycie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów wymienionych w rozdziale IX ust. 1 pkt 1.2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie zadania nr 1 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, iż dysponuje osobami (co najmniej 1 osoba) posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, tj. minimum średnie wykształcenie leśne bądź ogrodnicze. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i odpowiednich dokumentów wymienionych w części IX ust. 1 pkt 1.3 SIWZ. 2. W zakresie zadania nr 2 i 3 Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 30 000,00 zł. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonej polisy określonej w części IX ust. 1 pkt 1.4 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620
ul. Okólna 37
87 - 100 Toruń,
w Sekcji Zamówień Publicznych, w bud. nr 97, pok. nr 23,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 09:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620 87 - 100 Toruń, ul. Okólna 37 w Kancelarii Jawnej w bud. nr 97, pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja drzew w Toruniu, na terenie Archiwum ( żywopłot)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja drzew w Toruniu, na terenie Archiwum ( żywopłot) w ilości 370 szt. drzew..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja drzew w Toruniu, pozostałe kompleksy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja drzew w Toruniu, pozostałe kompleksy w ilości 285 sztuk drzew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja drzew w Inowrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja drzew w Inowrocławiu w ilości 33 sztuki drzew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa i montaż instalacji mikroinstalacji OZE w postaci paneli fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych Toruńskiego Towarzystwa Społecznego Sp. z o.o. w Toruniu
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do wybranych obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego dla pracowników UM WK-P
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Bełchatów oraz jednostek podległych na lata 2025-2027
- Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU ZUS W TORUNIU, UL. MICKIEWICZA 10/16
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY UŁĘŻ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń, w tym: kwiaty jednoroczne oraz kwiaty wiosenne (dostawa, nasadzenia, konserwacja), konserwacja nasadzeń wieloletnich na rabatach.''
- "Utrzymanie wysp czterech rond oraz pasa zieleni w obrębie dróg wojewódzkich nr 780 i nr 933 w Libiążu w 2025 roku."
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Sypniewo
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Dukla w 2025 roku
- Utrzymanie rabat stałych na terenie miasta Tychy w 2025 roku - Zadania nr 1-2
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.