eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Usługi kominiarskie w budynkach WS SP ZOZ w Nowej Soli na terenie Nowej Soli i Kozuchowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Nowa Sól: Usługi kominiarskie w budynkach WS SP ZOZ w Nowej Soli na terenie Nowej Soli i Kozuchowa
Numer ogłoszenia: 83517 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w budynkach WS SP ZOZ w Nowej Soli na terenie Nowej Soli i Kozuchowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach WS SP ZOZ w Nowej Soli na terenie Nowej Soli i Kozuchowa Zamówienie obejmuje 2 odrębne Pakiety: Pakiet I - teren Nowej Soli Pakiet II - teren Kożuchowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium w tym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6B c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Wykazu wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - zał. Nr. 4 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie tj.: wymagana jest przynajmniej jedna referencja potwierdzająca, że wymienione dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital - nowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Teren Nowej Soli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI MIESIĘCZNE 1. Szpital ul. Chałubińskiego 7 Nowa Sól - czyszczenie komina wolnostojącego 1 raz w miesiącu 230,00 m² - kanał połączeniowy - czopuch 1 raz w miesiącu 110,72 m² - praca w czasie utleniania się gazów - otwieranie i zamykanie drzwiczek do wybierania sadzy - wybranie i wyniesienie sadzy 2. Spalarnia Szpitala ul. Chałubińskiego 7 Nowa Sól - czyszczenie komina wolnostojącego 31.40m² - - praca w czasie ulatniania się gazów - otwieranie i zamykanie drzwiczek do wybierania sadzy USŁUGI 1 RAZ W ROKU 3. Przychodnia przy ul. Chałubińskiego w Nowej Soli - czyszczenie przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku sztuk 102 - przeprowadzenie okresowej kontroli 1 raz w roku - przewodów kominowych sztuk 102 - podłączeń sztuk 102 4. Przychodnia przy ul. Witosa 18 w Nowej Soli - czyszczenie przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku sztuk 104 - przeprowadzenie okresowej kontroli 1 raz w roku - przewodów kominowych sztuk 104 - podłączeń sztuk 104 5. Szpital ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli - czyszczenie przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku sztuk 956 - przeprowadzenie okresowej kontroli kominowych 1 raz w roku sztuk 956 6. Spalarnia ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli - czyszczenie przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku sztuk 11 - przeprowadzenie okresowej kontroli 1 raz w roku - przewodów wentylacyjnych sztuk 11 - podłączeń sztuk 11 USŁUGI 2 RAZY W ROKU 7. Przychodnia przy ul. Witosa 18 w Nowej Soli - czyszczenie komina wolnostojącego 2 razy w roku 30m².
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Teren Kożuchowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA 1 RAZ W ROKU 1. Przychodnia ul. Szprotawska 21 w Kożuchowie - czyszczenie i sprawdzenie stanu technicznego przewodów wentylacyjnych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami 1 raz w roku sztuk 81 - przeprowadzanie okresowej kontroli przewodów kominowych sztuk 81 - podłączeń sztuk 81.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.72.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.