eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W PRZYJAŹNI, SKRZESZEWIE I RUTKACH ORAZ BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W LEŹNIE w ramach zadań inwestycyjnych pn. Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Gminy Żukowo oraz Budowa sieci wodociągowej w Rutkach (obręb Borkowo) - dz. 174/12, 174/11, 163/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Żukowo: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W PRZYJAŹNI, SKRZESZEWIE I RUTKACH ORAZ BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W LEŹNIE w ramach zadań inwestycyjnych pn. Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Gminy Żukowo oraz Budowa sieci wodociągowej w Rutkach (obręb Borkowo) - dz. 174/12, 174/11, 163/2
Numer ogłoszenia: 83529 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W PRZYJAŹNI, SKRZESZEWIE I RUTKACH ORAZ BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W LEŹNIE w ramach zadań inwestycyjnych pn. Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Gminy Żukowo oraz Budowa sieci wodociągowej w Rutkach (obręb Borkowo) - dz. 174/12, 174/11, 163/2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie pn.: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W PRZYJAŹNI, SKRZESZEWIE I RUTKACH ORAZ BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W LEŹNIE w ramach zadań inwestycyjnych pn. Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich Gminy Żukowo oraz Budowa sieci wodociągowej w Rutkach (obręb Borkowo) - dz. 174/12, 174/11, 163/2 zostało podzielone na trzy części: Część I - Budowa sieci wodociągowych w Przyjaźni i Skrzeszewie; Część II - Budowa sieci wodociągowej w Rutkach; Część III - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Leźnie. Szczegółowy opis każdej z części zamówienia został zamieszczony w rozdziale II pkt I specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP; zasady udzielania zamówień uzupełniających zostały opisane w rozdziale II pkt VIII siwz

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga, aby oferta została zabezpieczona wadium w wysokości: Część I zamówienia: 8.000,00 zł, Część II zamówienia: 1.500,00 zł Część III zamówienia: 13.000,00 zł. (patrz rozdział I pkt VIII siwz)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, aby spełnić ten warunek powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie / przebudowie / rozbudowie sieci wodociągowej / sieci kanalizacji sanitarnej / sieci kanalizacji deszczowej, w tym co najmniej jedno z wymienionych zamówień o wartości min.: a) 150.000,00 PLN netto - w przypadku złożenia oferty na część I zamówienia, b) 30.000,00 PLN netto - w przypadku złożenia oferty na część II zamówienia, c) 300.000,00 PLN netto - w przypadku złożenia oferty na część III zamówienia, d) 180.000,00 PLN netto - w przypadku złożenia oferty na część I i II zamówienia, e) 450.000,00 PLN netto - w przypadku złożenia oferty na część I i III zamówienia, f) 330.000,00 PLN netto - w przypadku złożenia oferty na część II i III zamówienia, g) 480.000,00 PLN netto - w przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia (I, II, III). Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonego przez Wykonawcę: wykazu robót budowlanych wraz z informacjami wymaganymi w wykazie oraz załączonymi dowodami określającymi, czy roboty, o których mowa w pkt V.1 ppkt 2 siwz, zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zał. nr 6 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) W przypadku złożenia oferty na część I lub II zamówienia - Wykonawca aby spełnić ten warunek powinien wykazać, iż dysponuje co najmniej jednym kierownikiem budowy branży sanitarnej posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych / kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującym się co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym po wydaniu uprawnień w kierowaniu robotami budowlanymi / nadzorowaniu robót branży sanitarnej; b) W przypadku złożenia oferty na część III zamówienia - Wykonawca aby spełnić ten warunek powinien wykazać, iż dysponuje co najmniej - jednym kierownikiem budowy branży sanitarnej posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych / kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującym się co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym po wydaniu uprawnień w kierowaniu robotami budowlanymi / nadzorowaniu robót branży sanitarnej oraz - jednym kierownikiem robót branży drogowej posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) W przypadku złożenia oferty na dwie dowolnie wybrane części lub wszystkie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednio: - co najmniej dwoma kierownikami budowy branży sanitarnej (opis uprawnień - j.w.) - dotyczy części I, II, III zamówienia oraz - co najmniej jednym kierownikiem robót branży drogowej (opis uprawnień - j.w.) - gdy Wykonawca składa też ofertę na część III zamówienia. Ocena warunku odbędzie się na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami wymaganymi w wykazie (zał. nr 7 do siwz). oraz oświadczenia nr 3 (zał. nr 4 do siwz). Wskazane osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) w związku z ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. poz. 768). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto wskazane osoby muszą być zrzeszone we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - (jeśli dotyczy). 2) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH - zał. nr 8 do siwz (jeśli dotyczy). 3) Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie zostały opisane w ogólnych warunkach umowy (zał. nr 9 do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zukowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo (pokój nr 8).Cena siwz: Część I - 70,00 zł; Część II - 50,00 zł; Część III 40,00 zł. (koszt siwz na wszystkie części: 120,00 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo (pokój nr 3 - Biuro Obsługi Klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci wodociągowych w Przyjaźni i Skrzeszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje: Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowych w Przyjaźni i Skrzeszewie- dz. 159/1, 175/5, 204/3, 204/29 (Przyjaźń) oraz dz. 329/4, 329/9, 329/19, 329/32, 329/33 (Skrzeszewo);Zadanie 2. Budowa sieci wodociągowej w Przyjaźni- dz. 513/7, 513/6, 227, 273/1, 239/46 (szczegółowy opis został zamieszczony w rozdz. II pkt I siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w Rutkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis został zamieszczony w rozdz. II pkt I siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Leźnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis został zamieszczony w rozdz. II pkt I siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.