To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Gliwice: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych
Numer ogłoszenia: 8352 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 515278 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 3399812, faks 32 2704017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie komputerowego wprowadzania danych oraz dodatkowych usług biurowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na 13 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, które rozpatrywane będą odrębnie. Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 oraz w projekcie umowy (Załącznik Nr 4), stanowiącym integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu art. 2 pkt 10 uPzp. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień niżej wymienionymi kodami: usługi wprowadzania danych - 72312000 5; dodatkowe usługi biurowe - 79500000 9. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej Zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998 r. (t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W ofercie należy ująć albo występujące pojedynczo zadanie albo grupę zadań, z oznaczeniem numeracji, pod którą figurują w treści Załącznika nr 1 do SIWZ. Jedno zadanie może wykonywać jedna osoba. Wykonawca oferujący realizację zadania z udziałem osób zatrudnionych przez siebie powinien w ofercie dotyczącej grupy zadań wpisać również ilość osób, które będą je wykonywać. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą może następować tylko w walucie polskiej. Wynagrodzenie za przedmiot umowy Zamawiający uiści w walucie polskiej. Zamawiający finansuje zamówienie w 100% i dysponuje środkami finansowymi na realizację całości tego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom (nie dotyczy to osób zatrudnionych przez Wykonawcę). Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; b) wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a szczególnie szybkiego pisania na klawiaturze; c) zachowanie w tajemnicy uzyskanych informacji zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej ustaniu; d) ścisłe przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach. 10. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zad. 1 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Zadara, Dożynkowa 84, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13888,00
Oferta z najniższą ceną: 13888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13888,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zad 2 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aleksandra Kimel, Wiślana 1a/1, 44-119 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11765,12
Oferta z najniższą ceną: 11765,12 / Oferta z najwyższą ceną: 14741,12
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zad 3 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Luiza Zydroń, ul. Gdańska 12/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14185,60
Oferta z najniższą ceną: 14185,60 / Oferta z najwyższą ceną: 14185,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zad 4 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Olga Drożdżok, ul. Paderewskiego 94/6, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13649,92
Oferta z najniższą ceną: 13649,92 / Oferta z najwyższą ceną: 13649,92
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zad 5 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamila Nowak, ul. Sztygarska 5c/1, 44-193 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6746,96
Oferta z najniższą ceną: 6746,96 / Oferta z najwyższą ceną: 6746,96
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zad 6 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nikola Helbin, ul. Żywiecka 17, 44-164 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7211,60
Oferta z najniższą ceną: 7211,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7211,60
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zad 7 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Górski, ul. Toszecka 96/4, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6766,32
Oferta z najniższą ceną: 6766,32 / Oferta z najwyższą ceną: 6766,32
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zad 8 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Bryła, ul. Bażancia 30, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7201,92
Oferta z najniższą ceną: 7201,92 / Oferta z najwyższą ceną: 7201,92
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zad 9 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Patrycja Noculak, ul. K. Wielkiego 1d/15, 44-194 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7211,60
Oferta z najniższą ceną: 7211,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7211,60
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zad 10 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lidia Smolarek, ul. W. Łokietka 7/6, 44-194 Knurów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6853,44
Oferta z najniższą ceną: 6853,44 / Oferta z najwyższą ceną: 6853,44
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zad 11 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Malwina Walke, ul. Wielicka 13/3, 44-103 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6863,12
Oferta z najniższą ceną: 6863,12 / Oferta z najwyższą ceną: 6863,12
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zad 12 EA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Fila, ul. Dożynkowa 9, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6843,76
Oferta z najniższą ceną: 6843,76 / Oferta z najwyższą ceną: 6843,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- Dostawa bazy danych ewidencji gruntów i budynków EGIB -modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Dąbrówka, Domaszno, Krzczonów, Strzyżów i Zakościele, gm. Drzewica, pow. opoczyński.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.