eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiWykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej w budynku nr 248 na potrzeby symulatora Klaudia K-6091 w Nowym Glinniku (zad. 11714)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-16

Ogłoszenie nr 83546 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: Wykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej w budynku nr 248 na potrzeby symulatora Klaudia K-6091 w Nowym Glinniku (zad. 11714)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 59684-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 65591-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: AMW SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 101 21 00 do 03, faks 22 101 21 04, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sinevia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót branży elektrycznej i teletechnicznej w budynku nr 248 na potrzeby symulatora Klaudia K-6091 w Nowym Glinniku (zad. 11714)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SVA/G/4620/025/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej i teletechnicznej w budynku nr 248 w Nowym Glinniku J.W. 4392 (zad. 11714). Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 12 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 13 do SIWZ) i kosztorys nakładczy (załącznik nr 5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów na plac budowy w Nowym Glinniku oraz wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w kosztorysie nakładczym. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Do wykonania przedmiotu zamówienia mogą być użyte tylko wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy - o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 r., poz.883 - z późn. zm.). Dokumentacja projektowa na wykonanie w/w robót jest dokumentem niejawnym o klauzuli "ZASTRZEŻONE". W związku z powyższym, dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom, w Punkcie Ewidencyjnym Zamawiającego w siedzibie Kierownictwa Zespołu Budów w Gnieźnie, po wcześniejszym przesłaniu stosownego wniosku do siedziby spółki do Nowego Dworu Mazowieckiego (do wiadomości do KZB Gniezno). Do wniosku należy dołączyć kopie ważnych dokumentów (potwierdzających posiadanie uprawnień, uprawniające dostęp do informacji niejawnych, o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych) wskazanych osób. Oryginały w/w dokumentów oraz dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy przedstawić do wglądu Kierownikowi Punktu Ewidencyjnego. Nazwy handlowe (marka i producent) wyrobów budowlanych występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako referencyjne. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia może użyć innych wyrobów pod warunkiem, że pod względem parametrów technicznych będą one równoważne. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, zaoferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, poprzez przedstawienie certyfikatów lub kart katalogowych lub deklaracji zgodności itp., że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej należy złożyć na wezwanie Zamawiającego. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Do oferty należy załączyć oświadczenie dotyczące zastosowania materiałów / urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową lub zastosowania materiałów / urządzeń zamiennych (równoważnych) - załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. W związku z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r. poz. 710 z późn. zm.), obowiązującymi od dnia 01 stycznia 2017 r. w zakresie odwróconego obowiązku podatkowego (art. 17 ust. 1 pkt 8), Zamawiający informuje, że w odniesieniu do zamówienia objętego ogłoszeniem pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SIWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Pracownicy realizujący przedmiot umowy zobowiązani są do spełnienia wymogów dotyczących ochrony informacji niejawnych o klauzuli min. "ZASTRZEŻONE" tzn. posiadać Poświadczenia Bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min. "ZASTRZEŻONE". Wyżej wymienione osoby powinny być przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych winny posiadać aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia zobligowany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej (min. 3 egzemplarze).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45315100-9
Dodatkowe kody CPV: 45315600-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT552060.13
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INET Plus Sp. z o.o., , ul. Nowowiejskiego 5, 98-200, Sieradz, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PLN
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 290000,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 290000,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 649739,22
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.