Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Gdańsk: II etap remontu zaplecza sali gimnastycznej w Zespole Szkół Budownictwa Okrętowego w Gdańsku, Al. Gen. J. Hallera 16/18
Numer ogłoszenia: 83555 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, fax 058 3205105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap remontu zaplecza sali gimnastycznej w Zespole Szkół Budownictwa Okrętowego w Gdańsku, Al. Gen. J. Hallera 16/18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje : roboty budowlane, sanitarne i elektryczne związane z wykonaniem II etapu remontu pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej zgodnie z dokumentacją wg pkt. 3.2. specyfikacji. II etap robót obejmuje: -remont klatki schodowej z piwnic na parter w zapleczu sali gimnastycznej -remont pomieszczenia nauczycieli, gabinetu profilaktyki medycznej oraz korytarza na parterze w tym: -nowe posadzki z wykładziny rulonowej typu Tarkett -Eminent gr. 2,0 - pow.ok. 50 m2 oraz z płytek typu gress - pow.ok. 40 m2 -wymiana stolarki drzwiowej na nową drewnianą - 13 kpl. oraz okiennej na nową z PCV min. 5-komorową -pow.ok. 32 m2 (szt. 12) -roboty tynkarsko-malarskie -pow. ścian i sufitów -ok. 230 m2 -wykonanie nowej instalacji sanitarnej w pomieszczeniu nauczycieli -wymiana grzejników c.o. w remontowanych pomieszczeniach -szt. 7
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: a)osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych obrót ogółem w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. b)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości jednostkowej równej lub większej od 100 000 zł brutto c)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. oświadczenie o wysokości obrotu ogółem za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie robót ogólnobudowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 5 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego), lub generalnego wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16, p. Beata Puzdrowska, pok. nr 28, tel. 058 320 51 14, opłata: 180,- PLN. (gotówka lub za zaliczeniem pocztowym).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16, sekretariat (pokój nr 15).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjna nad kanałem Raduni w Św. Wojciechu i Lipcach w Gdańsku" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2021
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego na blok operacyjny
- Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy książek i folderów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem do Politechniki Gdańskiej zagranicznych czasopism naukowych wydawanych w 2025 roku.
- Dostawa 2600 szt. betonowych zbrojonych pokryw kanałów o wymiarach: 130 x 25 x 12 cm
- Dostawa polewarki
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Człuchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzędu Gminy w Sobolewie
- Demontaż uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nowej drewnianej stolarki w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie - I etap
- Remont Oddziału Opieki Całodobowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce w budynku nr 26a
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.