Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Kartuzy: Świadczenie usług transportowych prowadzonych w ramach bieżącego utrzymania dróg z podziałem na części - terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 83555 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach, ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-31, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych prowadzonych w ramach bieżącego utrzymania dróg z podziałem na części - terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych prowadzonych w ramach bieżącego utrzymania dróg z podziałem na części - terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach w podziale na następujące części: - część I - obejmująca świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowo-dostawczym od 3,0 T do 3,5T i kierowcą w ilości 840 H - część II - obejmująca świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowo-dostawczym 10 t z wysięgnikiem hydraulicznym i kierowcą w ilości 150 H - część III - obejmująca świadczenie usług sprzętowych koparko - ładowarką z operatorem w ilości 300 H.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Andrzej Lewna, ul. Ogrodowa 4, 83-334 Miechucino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48043,80
Oferta z najniższą ceną: 48043,80 / Oferta z najwyższą ceną: 54759,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Andrzej Lewna, ul. Ogrodowa 4, 83-334 Miechucino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12546,00
Oferta z najniższą ceną: 12546,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13099,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Andrzej Lewna, ul. Ogrodowa 4, 83-334 Miechucino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22140,00
Oferta z najniższą ceną: 22140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 70 ustawu Pzp udzielono zamóiwnia na usługi powszechnie dostępne o ustalonych standartach jakościowych, których wartość jest mniejsza niż 200.000 EURO. Zamawiający zaprosił do składania ofert pięciu wykonawców świadczących w ramach prowadzonej działalności usługi będące przedmiotem zamówienia. Oferty złożyło trzech wykonawców co zapewniło konkurencję i wybór najkorzystniejszej oferty dla każdej z trzech części zamówienia. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty była cena.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych do immunochemii wraz z dzierżawą analizatorów immunologicznych na potrzeby PCZ Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dokumentacja projektowa dla termomodernizacji Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.