eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskKonserwacja i restauracja Poterny wjazdowej wraz z przyległymi pomieszczeniami Fortu Carre Twierdzy Wisłoujście, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Gdańsk: Konserwacja i restauracja Poterny wjazdowej wraz z przyległymi pomieszczeniami Fortu Carre Twierdzy Wisłoujście, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707)
Numer ogłoszenia: 83602 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska , ul. Długa 46/47, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 76 79 100, faks 058 76 79 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhmg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i restauracja Poterny wjazdowej wraz z przyległymi pomieszczeniami Fortu Carre Twierdzy Wisłoujście, zabytku wpisanego do rejestru zabytków pod nr A89 (obecnie 1707).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą wykonania izolacji przeciwwodnej, konserwacji i restauracji wnętrz Poterny wjazdowej, trzech pomieszczeń przyległych do Poterny, oraz drewnianych polichromowanych wrót zamykających wjazd do Poterny i na dziedziniec Fortu Carre Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku. Zakres prac obejmuje: 1. Usunięcie części nasypu ziemnego nad Poterną i pomieszczeniami 2. Wykonaniu szczelnej powłoki zabezpieczenia przeciwwodnego z membrany hydroizolacyjnej Sikaplan WP 1100-15 HL lub równoważnej z systemem wentylacyjnym i odsączającym wodę. 3. Wykonanie systemu odprowadzenia wody poprzez opaskę żwirową do kolumn żwirowych. 4. Odtworzenie nasypu ziemnego 5. Usunięcie cementowych tynków z wnętrza Poterny i przyległych pomieszczeń 6.Udrożnienie pomieszczenia nr 3: - odtworzenie wejścia do pomieszczenia - usunięcie gruzu, ziemi i zanieczyszczeń w pomieszczeniu - dezynfekcja i dezynsekcję sklepień ścian i posadzki - konserwacja murów i zabytkowych tynków na powierzchni sklepień i ścian - konserwacja posadzki 7. Konserwacji sklepień i ścian Poterny i pomieszczeń nr 1 i 2: - dezynfekcja sklepień i ścian - zabezpieczenie reliktów tynków, pobiał i warstw barwnych - naprawa uszkodzeń murów - naprawia spękań murów i sklepień - uzupełnienie ubytków cegieł i spoin - konserwacja i naprawa elementów kamiennych - wykonanie na sklepieniu i ścianach Poterny tynków renowacyjnych - konserwacja zabytkowych tynków w pomieszczeniu nr 1 i 2 - konserwacja i uzupełnienie ubytków posadzki w pomieszczeniu nr 1 i 2 8. Konserwacji i restauracji zabytkowych drewnianych i polichromowanych wrót zamykających wejścia do Poterny: - badania konserwatorskie warstw barwnych - dezynfekcja i dezynsekcja drewna - wzmocnienie drewna - uzupełnienie ubytków drewna - naprawa konstrukcji - usunięcie zanieczyszczeń i przemalowań - naprawa zawiasów i okuć - konserwacja zabytkowych warstw barwnych - scalanie kolorystyczne - zabezpieczenie powierzchniowe przed wpływem warunków zewnętrznych 9. Naprawie brukowej nawierzchni w korytarzu Poterny 10. Sporządzeniu powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej. UWAGA: Nadzór archeologiczny nad prowadzonymi pracami sprawuje Wykonawca! Muzeum Historyczne Miasta Gdańska przejmie zabytki archeologiczne, które zostaną odkryte podczas nadzoru archeologicznego prowadzonego w obrębie nasypu Poterny Wjazdowej. Przekazanie nastąpi na podstawie wytycznych zawartych w Ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003 r. z późniejszymi zmianami, Dz. U. nr 162 poz. 1568 z 2003 r. póź. zm. Zabytki będą przejęte wraz z dokumentacją z nadzoru, po odpowiednim ich przygotowaniu do przechowywania w Muzeum (umyte, skatalogowane - wg wytycznych MHMG, wzór zostanie dostarczony Wykonawcy, zaopatrzone w metryki - wzór z MHMG zostanie przedstawiony Wykonawcy, zapakowane w kartony). Dokumentacja z nadzoru przekazana zostanie w wersji elektronicznej oraz dwóch wersjach papierowych. Nadzór archeologiczny może prowadzić osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie tych badań. Przy ustalaniu czasu trwania praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metodą powierzchniową, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz opracowywania dokumentacji zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w obiektach zabytkowych wpisanych do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków o wartości minimum 400 000,00 zł brutto;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia zawodowe: - Kierownik robót musi posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz spełniać wymogi § 37c Ustawy o Ochronie Zabytków z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. nr 162, poz. 1568 ze zm.) tj. posiadać co najmniej 18 miesięczną, udokumentowaną, praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych; kierownik prac konserwatorskich musi spełniać wymagania § 37a Ustawy o Ochronie Zabytków z dnia 23.07.2003r., tj. posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz wykazuje się co najmniej 9 miesięczną, udokumentowana, praktyką zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku: - siły wyższej lub innych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu tych okoliczności. Przesunięcie terminu wykonania umowy następuje o ilość dni, w których wystąpiły ww. okoliczności uniemożliwiające wykonanie umowy; - zawarcia umowy na roboty dodatkowe (przedłużenie terminu możliwe będzie wyłącznie o czas niezbędny do realizacji tych robót); - w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć a leżących po stronie Zamawiającego b) wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy. c) Zmiany organizacyjnej w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy; 2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhmg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 pok. 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska 80-831 Gdańsk ul. Długa 46/47 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.