eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CegłówDostawy chemii gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Cegłów: Dostawy chemii gospodarczej
Numer ogłoszenia: 8361 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni , 05-319 Cegłów, woj. mazowieckie, tel. 025 757-02-03 w. 134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmienia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy chemii gospodarczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy chemii gospodarczej do magazynu Zamawiającego. 2. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Zamówienie obejmuje następujące grupy, ujęte w poszczególnych załącznikach do oferty: a) Część nr 1 - Środki czystości (załącznik nr 1) CPV 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2. b)Część nr 2 - Materiały eksploatacyjne (załącznik nr 2) CPV 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 14.00.00.00 - Górnictwo, metale podstawowe i produkty pokrewne 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma . c) Część nr 3 - Płyny piorące (załącznik nr 3) CPV 39.00.00.00-2. Ad.2.c. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów piorąco - dezynfekujących wraz z automatycznym systemem dozowania (4 zestawy) dla potrzeb pralni: zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Oferowane płyny winny spełniać niżej podane warunki: -Wszechstronny zakres działania tzn. piorący, bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy, -Wymagane są karty charakterystyki substancji niebezpiecznych -Wymagane jest sporządzenie technologii prania. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycje procesów technologicznych prania bielizny dla ilości podanej poniżej i wszystkich rodzajów tkanin (tkaniny kolorowe i białe), uwzględniających istniejący park maszynowy pralni: pralnice elektryczne 12 kg- szt.1, pralnice elektryczne 22 kg -szt.2, oraz skład chemiczny wody stosowanej w procesie prania. Ilość prania w miesiącu - ok. 5.000 kg (ok. 63.000 kg rocznie) Twardość wody -22 dH Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zainstalowania automatycznego systemu dozowania oraz przeszkolenia personelu w jego obsłudze. Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki piorąco-dezynfekujące posiadały termin przydatności do użytkowania nie krótszy niż 12 miesięcy. d) Część nr 4 - Preparaty dezynfekująco-myjące oraz profesjonalne środki czyszczące (załącznik nr 4) CPV 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2, 24.00.00.00-4. Ad. 2d. W przypadku profesjonalnych środków czyszczących należy dołączyć system dozujący. Na wykonawcy spoczywa obowiązek przeszkolenia personelu w zakresie BHP, uwzględniając odpowiednie stosowanie zaproponowanych środków oraz sposobu ich dozowania (wymagane karty charakterystyki substancji niebezpiecznych). e) Część nr 5- Artykuły toaletowe z papieru (załącznik nr 5) CPV 33.00.00.00-0 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamówienie powinno być wykonywane sukcesywnie, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego, transportem własnym Wykonawcy. Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, faxem lub e-mail o bieżącym zapotrzebowaniu. Wielkość oraz zakres zamówienia określają załączniki 1-5..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2, 24.00.00.00-0, 14.00.00.00-1, 03.00.00.00-1, 18.00.00.00-9, 19.00.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.Przedłożą dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełnia również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w przypadku części zamówienia na płyny piorące oraz preparaty dezynfekująco myjące oraz profesjonalne środki czystości. e)technologia procesów prania w przypadku części zamówienia na płyny piorące. 4. Spełniają wymagania zawarte w SIWZ. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunki określone w rozdz. VI pkt.1 i 2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 i 4 ww. ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 - załącznik Nr 6. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o dzielenie zamówienia, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Formularz ofertowy - załącznik nr 1-5 zgodnie z niniejszą specyfikacją. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełnia również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o dzielenie zamówienia, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w przypadku części zamówienia na płyny piorące (zał. nr 3), oraz preparaty dezynfekująco myjące oraz profesjonalne środki czystości (zał. nr 4). 7.Technologia procesów prania w przypadku części zamówienia na płyny piorące (załącznik nr 3). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycje procesów technologicznych prania bielizny dla ilości i rodzajów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, uwzględniając istniejący park maszynowy pralni..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmienia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa Mienia 94 05-319 Cegłów Sekretariat, SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej św. Józefa Mienia 94 05-319 Cegłów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt.3 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający informuje, że wszystkie rozliczenia związane z wykonaniem zamówienia nie będą prowadzone w walutach obcych. Jedyną dopuszczalną walutą w rozliczeniach Wykonawcy z Zamawiającym jest złoty polski. 6.Zamawiający informuje, iż do kontaktów drogą elektroniczną przeznaczony jest następujący adres poczty internetowej : dps_mienia@post.pl 7.Zamawiający nie przewiduje dokonania ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 10.Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są środki czystości :płyny do prania, czyszczenia, odplamiascze, proszki do prania itp. Zakres i wielkość zamówienia określa załącznik nr 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2, 39.82.00.00-6, 39.83.16.00-2, 39.83.12.40-0, 39.81.30.00-4, 39.81.11.00-1, 33.71.16.10-6, 33.69.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały eksploatacyjne: szczoteczki domycia zębów, żyletki do golenia, zmywaki, szczotki do zamiatania, szufelki, mopy, ścierki do podłogi worki na odpady, rękawice robocze itp.Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2, 24.00.00.00-0, 14.00.00.00-1, 03.00.00.00-1, 18.00.00.00-9, 19.00.00.00-6, 33.71.17.50-0, 33.72.12.00-2, 24.50.00.00-9, 39.22.43.20-7, 14.81.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyny piorące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane płyny winny spełniać niżej podane warunki: -wszechstronny zakres działania tzn. piorący, bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.82.00.00-6, 24.50.00.00-9, 80.56.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty dezynfekująco myjące oraz profesjonalne środki czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są preparaty dezynfekująco myjące oraz profesjonalne środki czystości. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 39.00.00.00-2, 24.00.00.00-4, 39.82.20.00-0, 33.74.13.00-9, 39.82.20.00-0, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły toaletowe z papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są artykuły toaletowe z papieru: prześcieradło papierowe, papier toaletowy, ręczniki papierowe, serwetki gastronomiczne itp. Wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 37.72.00.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.