To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Pabianice: DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO NA POTRZEBY SPRZEDAŻY DETALICZNEJ
Numer ogłoszenia: 83680 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41800 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o., ul. św. Rocha 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 225 93 00, faks 42 225 93 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO NA POTRZEBY SPRZEDAŻY DETALICZNEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym na własny koszt węgla kamiennego według asortymentu i parametrów określonych w pkt. 2 2. Asortyment węgla: 1) Część 1: a) Nazwa - orzech I b) Symbol: O I c) Parametry: - kaloryczność Qir: 27 000 kJ/kg - popiół: Ar -< 9,0 % - siarka: St -< 0,6 % - granulacja: 40÷100 mm d) Ilość - 100 Mg 2) Część 2: a) Nazwa - orzech II b) Symbol: O II c) Parametry: - kaloryczność Qir: 27 000 kJ/kg - popiół: Ar -< 9,0 % - siarka: St -< 0,6 % - granulacja: 25÷50 mm d) Ilość - 100 Mg 3) Część 3: a) Nazwa - kostka b) Symbol: Ko c) Parametry: - kaloryczność Qir: 27 000 kJ/kg - popiół: Ar -< 8,0 % - siarka: St -< 0,6 % - granulacja: 50÷200 mm d) Ilość - 250 Mg 4) Część 4: a) Nazwa - ekogroszek b) Parametry: - kaloryczność Qir: 27 000 kJ/kg - popiół: Ar -< 10,0 % - siarka: St -< 0,6 % - granulacja: 8÷25 mm c) Ilość - 225 Mg 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części z osobna. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi dla każdej z części z osobna. 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: loco plac składowy - Pabianice, ul. Konstantynowska 62 - Ciepłownia Miejska. 5. Realizacja zamówienia publicznego: sukcesywnie od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2012 roku, z zastrzeżeniem iż każdorazowa dostawa będzie odbywała się w terminie 14 dni od momentu złożenia zamówienia realizacyjnego; przewiduje się jednorazowe dostawy w ilościach odpowiadających tonażowi 25 Mg lub jego krotności. 6. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godzinach 7oo-15oo. 7. Kod CPV: 09.11.12.10-5 - Węgiel kamienny. 8. Zamawiający informuje, że zakupiony w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia węgiel kamienny będzie podlegał dalszej odsprzedaży w prowadzonym przez Zamawiającego punkcie sprzedaży.. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę regresu z tego tytułu. 10. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony przez Zamawiającego dowód dostawy wyrobu węglowego, o którym jest mowa w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 19.12.2011 roku - dokument taki, pod rygorem nieuznania przez Zamawiającego realizacji przez Wykonawcę umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w odpowiedniej ilości egzemplarzy, 2) podstawą ustalenia ilości dostarczonego przedmiotu zamówienia będą wskazania wagi samochodowej Zamawiającego zainstalowanej na terenie Ciepłowni Miejskiej - ul. Konstantynowska 62. 3) podstawą jakościowego rozliczenia przedmiotu zamówienia będą wyniki zakładowego laboratorium Zamawiającego - Zamawiający nie przewiduje wykonywania badań rozjemczych, 4) wartość faktury będzie każdorazowo wynikać z ilości faktycznie dostarczonego przedmiotu zamówienia przemnożonego przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia, 5) fakturowanie w ciągu 7 dni od daty zrealizowania danej dostawy, 6) należność będzie płatna przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, 7) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem stosownych zapisów projektu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. ATEX Spółka z o. o., Gliwicka 3, 44-145 Pilchowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55293,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56000,00
Oferta z najniższą ceną: 56000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. ATEX Spółka z o. o., Gliwicka 3, 44-145 Pilchowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55293,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50000,00
Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. ATEX Spółka z o. o., Gliwicka 3, 44-145 Pilchowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149508,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147500,00
Oferta z najniższą ceną: 147500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HOSSA Spółka z o. o., Spedytorska 1/2, 70-632 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126843,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117000,00
Oferta z najniższą ceną: 117000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3709E w zakresie budowy chodnika w miejscowości Zdziechów - Kazimierz
- Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.