Ogłoszenie z dnia 2010-04-14
Wrocław: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 83717 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek w ilościach: 1)Papier formatu A4 (210 x 297 mm) - 2000 ryz 2)Papier formatu A3 (297 x 420 mm) - 50 ryz 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać poniższym parametrom jakościowym i technologicznym określonym przez Zamawiającego. 2)Papier musi spełniać następujące wymagania: Lp. parametr jednostka wartość uwagi 1. klasa A 2. gramatura g/m2 80 ? 3 ? tolerancja technologiczna pomiar wykonany metodą Bendtsen 3. grubość ?m nie mniej niż 105 4. nieprzezroczystość % równa lub większa 90 5. gładkość wg Bendtsen cm3(min 160 ? 60 ? tolerancja technologiczna pomiar wykonany metodą Bendtsen 6. białość CIE nie mniej niż 161 3)Papier obowiązkowo powinien być pakowany po 500 arkuszy w ryzie i zapakowany w pudełka z twardego kartonu po 5 ryz. 4)Papier ma być dostarczany w oryginalnym opakowaniu producenta. 5)Papier należy dostarczać sukcesywnie partiami (od 2 do 4 partii) zgodnie z pisemnym zamówieniem do magazynu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, w terminie 2 dni od przesłania zamówienia. 6)Wykonawca zobowiązany jest dostarczać papier własnym transportem i siłami, który rozładuje i wniesie do pomieszczenia wskazanego przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego. 7)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 8)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność z parametrami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 9)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- CELTA Andrzej Migdał i Małgorzata Usiatycka Spółka jawna, ul. Krakowska 29 D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27418,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18318,30
Oferta z najniższą ceną: 18318,30 / Oferta z najwyższą ceną: 21960,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zapytania o cenę: dostawa papieru będącą przedmiotem zamówienia jest dostawą o ustalonych standardach jakościowych i powszechnie dostępna a wartość zamówienia jest mniejsza niż określona art.11 ust.8 ustawy- tj. 193 000 euro wyliczonej wg. stawki 1 EURO - 3,839 zł zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 224, poz.1796). Uzasadnienie prawne zastosowania trybu zapytania o cenę: Dostawa papieru wyczerpuje w całości przesłanki do zastosowania procedury zgodnej z art. 10 ust.2 oraz 69 - 73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. nr 17,1 poz. 1058, Nr 220, poz.1420, Nr 227, poz.1505 z 2009 r. Nr 19, poz.101, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591 i Nr 223, poz. 1778).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych i plastycznych oraz artykułów artystycznych
- Dostawa sprzętu oraz artykułów niezbędnych do realizacji projektu ,,Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół"
- Dostawa artykułów biurowych
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.