Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-14
Nowy Sącz: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ DOSTAWY I MONTAŻU WODOMIERZY W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. 29 LISTOPADA 16,16A, 18, 18A, 18B, 18C, ISZKOWSKIEGO 1,3, 4, MALCZEWSKIEGO 2, 4, ROKITNIAŃCZYKÓW 16, 18 W NOWYM SĄCZU
Numer ogłoszenia: 83764 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Nowym Sączu , ul. 29 Listopada 16a/23, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 5401170, 5401180, faks 018 4470562.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stbs-nowysacz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.stbs-nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ DOSTAWY I MONTAŻU WODOMIERZY W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. 29 LISTOPADA 16,16A, 18, 18A, 18B, 18C, ISZKOWSKIEGO 1,3, 4, MALCZEWSKIEGO 2, 4, ROKITNIAŃCZYKÓW 16, 18 W NOWYM SĄCZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został określony według kodów wspólnego Słownika CPV: 50411100-0 i obejmuje dostawę i wymianę wodomierzy zimnej wody w lokalach mieszkalnych STBS Sp. z o.o. w łącznej ilości około 528 sztuk, wraz z modułami do zdalnego odczytu drogą radiową oraz systemem odbioru i przechowywania danych. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ b) każdy wodomierz ma być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie niezbędne atesty, deklaracje, dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski i spełniać następujące warunki techniczne: - typ wodomierza jednostrumieniowy suchobieżny, - klasa wodomierzy R 160, - średnica wodomierza DN 15 ? - odporność na zanieczyszczenia wody i działanie pola magnetycznego - nakładka radiowa umożliwiająca odczyt wszystkich wodomierzy w jednym czasie, c) system radiowy odczytu musi być przystosowany do odczytu przez internet w każdy dzień w roku jednocześnie dla wszystkich montowanych urządzeń, winien być kompatybilny z istniejącą strukturą odczytu i rozliczeń stanu wodomierzy u Zamawiającego, d) wymagana jest rękojmia wynikająca z przepisów kodeksu cywilnego oraz gwarancja na wykonane prace, dla wodomierzy oraz systemu odbioru i przechowywania danych - na okres 5 lat, e) wymagana jest rękojmia wynikająca z przepisów kodeksu cywilnego oraz gwarancja dla nakładek radiowych - na okres 10 lat, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: a) odczyt i demontaż istniejącego wodomierza; b) dostawę i montaż nowych wodomierzy w pozycji zabudowy H (poziomo), c) dostawę i założenie plomb wodomierzy i nakładek radiowych z plombami zatrzaskowymi z indywidualną niepowtarzalną numeracją plomby zabezpieczające przed mechaniczną manipulacją przy łącznikach wodomierza, d) odczyt nowo zamontowanego wodomierza, e) sprawdzenie szczelności połączeń i kontrola podłączenia pod wodomierze wszystkich punktów poboru wody w lokalu, f) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji obejmującej: numer wodomierza zdemontowanego i zamontowanego, stan wodomierza, numer plomby, kartę robót z podpisem lokatora i inspektora nadzoru STBS, potwierdzającą bezusterkowe dokonanie usługi, g) konserwację urządzeń. 4. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty materiałów i robót, uwzględniający również ew. konieczność zmiany pozycji montażu wodomierza z pionowego (V) na poziomy (H)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs-nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej www.stbs-nowysacz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Spółki przy ul. 29 Listopada 16A/23 w Nowym Sączu 33-300.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.