Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Warszawa: Roboty remontowe w budynku szkoły
Numer ogłoszenia: 83778 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. Nr 5 im. Henryka Wieniawskiego , ul. Globusowa 24, 02-436 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8637302, faks 022 8637302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieniawski.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku szkoły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego przy ul. Globusowej 24 w Warszawie, polegające na między innymi na robotach: rozbiórkowych; ociepleniowych; dekarskich i blacharskich; elewacyjnych; malarskich i tapeciarskich oraz wymianie instalacji c.o. a także montażu instalacji okablowania komputerowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 29.500,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych 3. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji min 2 robót budowlanych, o wartości minimum 900.000,00 zł. netto każda, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia 5. posiada zabezpieczenie finansowe na 600.000,00 zł. 6. przez cały okres trwania umowy będą ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) na kwotę 500.000,00 zł; 7. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: a) elektrycznych i elektroenergetycznych; B) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych - do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wskazać minimum 2 zamówienia obejmujące wykonanie robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej, o wartości min. 900.000,00 zł. netto kazda. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) kserokopia polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada aktualne od dnia składania oferty do dnia 20 sierpnia 2009 r. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku ubezpieczenia na krótszy termin, wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że jeśli jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas realizacji zamówienia, na warunkach nie gorszych niż dotychczasowe ubezpieczenie przedłożone wraz z ofertą i - przed podpisaniem umowy - dostarczenia stosownej polisy zamawiającemu; 7) wykaz osób, którymi dysponuje i będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieniawski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Henryka Wieniawskiego
ul. Globusowa 24
02-436 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna ul. Globusowa 24 02-436 Warszawa sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.