eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › PAKIET A Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012. PAKIET B Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012.



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Pszczyna: PAKIET A Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012. PAKIET B Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012.
Numer ogłoszenia: 83791 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PAKIET A Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012. PAKIET B Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012, obejmująca pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1a do siwz, zwanym Zakresem Dostawy. b. dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012, obejmująca pozycje wyszczególnione w załączniku nr 1b do siwz, zwanym Zakresem Dostawy. Ze względu na specyfikę zamówienia przedmiot zamówienia podzielony został na dwa pakiety: PAKIET A: Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012. PAKIET B: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych (nieregenerowanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na rok 2012.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowe ARKA JR Sp. z o.o., ul. Słowackiego 65, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133501,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 165766,60

  • Oferta z najniższą ceną: 165766,60 / Oferta z najwyższą ceną: 185171,21

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem dostawy są materiały eksploatacyjne do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiały biurowe tj dostawa powszechnie dostępna, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. O powszechnej dostępności świadczy m.in. duża liczba podmiotów występujących na rynku, typowy, standardowy charakter zamówienia, którego przede wszystkim czynnikiem różnicującym jest cena. Zamawiający przygotował postępowanie w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji. Zaproszenie do złożenia oferty wysłano do dziesięciu wykonawców. Istotną cech zamawianych dostaw jest ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych wykonawców, poprzez określenie podstawowych ich parametrów. Przedmiotem zamówienia są wyroby gotowe, a standardy przedmiotu zamówienia powszechnie znane, określone już w czasie rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Standardy jakościowe zamawianych dostaw nie są ustalane indywidualnie przez zamawiającego, na jego konkretne potrzeby, zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów (dostaw) ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są de facto oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Dodatkowym czynnikiem wyboru trybu zapytania o cenę był fakt, że daje on gwarancję, zakończenia postępowania w zakładanym terminie. Zamawiający posiada negatywne doświadczenia w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych z lat ubiegłych. Dostarczane materiały - tonery, były wadliwe (ich stosowanie prowadziło do awaryjności sprzętu i niskiej jakości wydruku), a Wykonawca nie był w stanie wymienić ich na wolne od wad, co w konsekwencji doprowadziło do jednostronnego zerwania umowy przez nierzetelnego Wykonawcę, wyłonionego w przetargu nieograniczonym. Taki stan rzeczy naraził Zamawiającego na dodatkowe koszty i konieczność ponownego przeprowadzania postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.