eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońSukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących dla Przedsiębiorstwa Uzdriowiskowego Ustroń S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Ustroń: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących dla Przedsiębiorstwa Uzdriowiskowego Ustroń S.A.
Numer ogłoszenia: 83800 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A. , ul. Sanatoryjna 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. (033) 8565650, faks 033 8543825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących dla Przedsiębiorstwa Uzdriowiskowego Ustroń S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych oraz wkładów barwiących i drukujących od dnia zawarcia umowy do 31.03.2011 r. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu dokładnie ten towar, który jest w zamówieniu lub towar równoważny. 3. Orientacyjna ilość dostawy jest określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu cenowym są jedynie ilościami orientacyjnymi i mogą ulec minimalnie zmianie w czasie trwania umowy. Głównym powodem, który może mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru jest prowadzenie przez Zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywnego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia. 4. pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały okreslone w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.00.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie Wykonawcy, - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (każde zamówienie z osobna) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - należy wykazać w zał. nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożóne przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Personel - Wykonawca musi dysponować personelem, uprawnionym do prowadzenia prac objętych niniejszym zamówieniem tzn. winien wykazać, co najmniej 1 osobę, która będzie odpowiadać za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy (przyjmowanie zamówień, odbiór materiałów do realizacji zamówienia, fakturowanie) - należy wykazać w załączniku nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 10.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ustroń, ul. sanatoryjna 1, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Ustroń, ul. Sanatoryjna 1, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2011 r. zgodnie z postanowieniami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wkłady barwiące i drukujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie wkładów barwiących i drukujących w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2011 r., zgodnie z postanowieniami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.